Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lowryder

Lowryder

Recommended Posts

De titel zegt het al, zou je nu nog lowryders kunnen zetten?

Ivm met het 5 keer met jaar oogsten.

Ik was van plan om de lowryers wel in een kas te zetten van de winter.

Dat de opbrengst niet zo hoog is in de winter etc dat weet ik, het is meer als een experiment.

 

 

Grts Low :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpele vraag simpel antwoord..

Als je zorgt dat de omstandigheden goed zijn zoals o.a. warmte, water en licht , dan kan er van alles .

Maarja.. ligt eraan hoe je het aanpakt ..

Je geeft niet veel info..

Ben je alleen afhankelijk van zonlicht voor licht en warmte of ga je verwarmen met een kachel en bij-lichten met lampen?

Ik denk dat je een beetje te weinig zonlicht krijgt voor die Lowriders die toch al er weinig en milde wiet opbrengen..

Dan kan je beter een paar plantjes voorgroeien onder een spaarlamp ofzo en dan laten bloeien .. dan heb je EN een sterkere soort EN brengt het meer gewicht op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben afhankelijk van de zon en wil het in een zelfgemaakt kasje zetten.

Het gewicht maakt mij niet zo veel uit.

 

Grts Low

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een voor de wind afgesloten kas hebt dan is het zelfs met deze zon nog prima mogelijk om je plantjes te laten groeien hoor.

 

Als je maar zorgt dat er dus geen tocht in je kas staat, de temperatuur zo hoog mogelijk houden is een must. Ik raad je dan ook aan om om je pot heen glaswol te doen, en het dan in een grotere pot te doen, wortels (de plant ook) maken warmte aan en hierdoor zal de bodem warmer blijven. Op deze manier kan je plantje ook een nachtvorstje makkelijk overleven.

 

Zolang het in je kas niet echt veel verder gaat dan 0 graden zal de plant blijven leven, de plant maakt zelf genoeg warmte aan om boven nul te blijven en heeft een goed isolerend laagje. Toch kan het wel fout gaan als de temperatuur te laag wordt, maar daarvoor kun je eventueel een electrisch kacheltje bijzetten voor nachten die écht koud gaan worden.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intressant.. :wave:

 

het zou maar kunnen haha lach ik me dood

helaas leven we hier niet in de tropen :smoke

 

suc7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze nog zet dan boeien ze af midden kerst :wave: Ik denk dat als je ze in een kas zet maximaal 1 gram per plant gaat halen :smoke Kan je ze net zo goed in het raamkozijn zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is waarschijnlijk beter om nu geen lowriders te zetten, zet gewoon een paar stekken neer van een ander potent soortje, deze zullen ook door de korte dagen spontaan gaan bloeien en net zo groot worden als een lowrider.. Of zo'n experiment zal lukken weet ik niet, bij lage temperaturen groeit het plantje zeer langzaam, het lage aantal uur licht per dag werkt ook niet mee.. Maar een experiment is altijd leuk.. Ik moet zeggen dat ik een paar dagen geleden in mijn kas nog een aantal zaden in de grond gestopt heb.. kijken of dat nog wat gaat worden.. Vast niet, maar altijd leuk om te proberen..

 

Ik was dit jaar ergens vroeg in het voorjaar ook begonnen met een aantal stekken, deze had ik in mijn dakraam staan en gingen lekker bloeien.. Jammer was alleen dat ik ze niet heb kunnen laten afbloeien door een spint met meeldauw aanval..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi

 

de mijne staan buiten, 2weken oud!

t'is voor mij ook een experimentje,zodoznde te weten wat ze aankunnen

dan weet ik hoe vroeg ze volgend jaar buiten mogen!

try it, smoke it, fly it!

 

greetz quik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben nu 3 doublefuns 5 jamaican pearls aan het ontkiemen en ik heb nog purple tops leggen.

Welke zaden zullen het beste ervan gaan maken?

 

Grts Low

Share this post


Link to post
Share on other sites

DF : double fun neem ik aan?

lijkt mij de meest potente voor de kou/vocht etc stabiele plant heb ik al veel gehoord

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi

 

mn lowryders staan nog steeds buiten!

6weken oud ondertussen, 11stuks, in een tunnel sinds 3 weken

geen enkel toont bloeiverschijnselen, nix :nerd

de planten staan gewoon stil, het beetje groei zal wel aan de luchtvochtigheid liggen

min.72% max.-- zegt genoeg hé

ze hebben al -2° verdragen, potten staan niet op de grond!

maar dankzij ruderalis eigenschappen, zou zij toch lichte vries moeten aankunnen

ik heb besloten de plantjes buiten te laten staan, om te zien of ze sterven na 9 weken

want uitgebloeid zullen ze niet raken, ook niet na 12 weken, volgens me

t'is puur uit nieuwsgierigheid dat ik het doe, voor de wiet, zou't triestig zijn

 

greetz quik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...