Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Saká te Pablo

Bloed Laten Prikken

Recommended Posts

Ik moet over 3 weken bloed gaan laten prikken. Aangezien ik vaak een joint rook kan het dus voorkomen dat uit het bloed-rapport komt , dat er THC in zit. Wat zouden ze doen? Laten ze me met rust of moet ik de test weer opnieuw doen? Melden ze het bij mijn ouders? Kijk het ligt zo. Ik heb mijn ouders vaak teleur moeten stellen omdat ik vaak loog , en pas geleden nog tegen ze heb gezegt van ik blow niet meer en het gaat zo goed.

 

Wie zou mij kunnen helpen? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou een joint is geen doping als je gewoon 2 dagen van te voren even wacht met roken is er niks aan het handje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik wel opgelucht zijn. Want ik heb namelijk van anderen gehoord dat er een THC-Gehalte in je bloed zit ofzo. En dat word uitgerekend met procenten. Ik hoor nu van iedereen andere dingen :smoke . Nog meer mensen die informatie hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet waar je bloed voor moet laat prikken, maar volgens mij gaan ze over het algemeen niet ook op andere dingen checken. Als het relekst gaat met je ouders kan je natuurlijk ook niet blowen tot die tijd (en derna)....

Share this post


Link to post
Share on other sites

domper !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

 

cannabis is tot ... volgens mij enkele weken ,

 

aan te tonen in een test !!!

 

 

sorry !

 

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

uitgangspunt is waarom je bloed moet laten prikken.

Als het om drugs gaat ben ik bang dat je door de mand valt.

 

Als het om iets anders gaat, is de kans eigenlijk uitgesloten dat je bloed hier op onderzocht wordt.

Teveel testpunten voor bloed, en daarbij moet jij (bij mijn weten) hier ook toestemming voor geven.

Ik dacht dat er juridies gezien niet "zomaar"op dergelijke punten getest mag worden.

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat om een soort van suikerziekte. En ze willen bekijken of ik dat heb door mijn bloed te laten prikken. Er zitten misschien bepaalde stofjes in , en kan ik suikerziekte van krijgen. :smoke Maar zouden ze er echt niet op letten?

Edited by Saká te Pablo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk het niet, ik denk dat ze alleen je insuline, glucose, gulocogeen etc. gaan testen, daarbij, heb je geen formulier van de huisarts gekregen met de uit te voeren tests ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn bloed wordt iedere 6 maanden geprikt, o.a op suikerziekte.

Ik blow bijna dagelijks en nog nooit wat over gehoord.

 

Als het goed is kan je op het labformulier zien waar ze naar gaan kijken.

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabisgebruik blijft tot 3 weken aantoonbaar in je bloed, en tot 4 weken in je urine.

 

De vraag is natuurlijk of ze het gaan testen, ik denk niet dat je dat zomaar ziet ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 weken in je urine is wel een beetje veel.

thc breekt het lichaam wel traag af dus ik zou

toch reken op 2 weken.

ps in je haren blijven sporen van drugs maanden zitten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou wil ik helemaal niet als de psychologische zeikerd overkomen(ik bedoel het goed :wave: ), maar misschien kun je gewoon eens open kaart spelen met je ouders?

 

Ik neem aan dat je veelvuldig bent 'betrapt' en ze nu hebt overtuigd dat je niet meer blowt.

Ik denk dat als ze er achter komen dat ze veel teleurgestelder zullen zijn dan als jij gewoon eerlijk bent over je blowgedrag en dat je daar zelf over besluit.

Misschien is er in overleg wat mogelijk, bijvoorbeeld niet binnen thuis, maar in schuur of tuin, of roken in het weekend.

Weet niet of je scholing hebt of werk, maar als je daar goed presteerd zijn dit uiteraard sterke argumenten.

 

Ik weet niet hoe oud je bent maar misschien wordt het eens tijd om met je ouders daar over te praten.

 

En verder het is al gemeld, wordt je getest op drugs, dan ben je het zaadje :blink:

 

Is het een medische bloedtest dan heb je geen zorgen ten eerste vanwege beroepsgeheim en ten tweede omdat er specifiek op bepaalde dingen wordt getest.

 

Echter een minderjarige heeft niets aan dat beroepsgeheim, omdat die onder de verantwoording van ouder/voogd valt!

 

Suc6/sterkte :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

in urine blijft het 4 maanden zitten, volgens wikipedia

 

en in je haren blijft het 6jaar zichtbaar, volgens National Geographic, maar haartests zijn eigenlijk niet geldig, omdat er geen 100% zekerheid is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloed wordt zelden getest op THC, dit omdat het eenvoudiger via de urine te doen is. Hoelang THC aantoonbaar is in het bloed weet ik niet. Het afbraak product van THC is tot ongeveer drie weken na laatste gebruik in de urine terug te vinden. Hoe minder je blowt des te korter is het aan te tonen in urine. Zoals andere ook al zeggen, wanneer er bloed geprikt wordt om te controleren op diabetes wordt er niet op THC gecontroleerd. Bloed kan op een hele waslijst aan dingen gecontroleerd worden, als ze steeds alles zouden controleren zouden ze ten eerste een grote hoeveelheid bloed moeten afnemen, ten tweede is het simpel weg te duur en totaal zinloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik weet geen precieze cijfers. Maar ik ken kerel die in het belgische leger zit en die dus om de 6maand op controle moet, op een keer als je al kunt raden was hij dit vergeten en heeft hij 3dagen voor zijn controle gesmoord, wat heeft hij gedaan? drie dagen aan een stuk de ene na de andere fles aquarius gezopen. met als resultaat, negatieve tests.

 

grtz. O.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk er mee uit he, als je paranoïa wordt en liters met water gaat drinken dat het zeer ongezond is, je nieren kunnen er echt kapot van gaan. Zeker als je dit enkele dagen achter elkaar doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drinken van veel water verandert echt niks aan de afbraaksnelheid van THC in je lichaam hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk er mee uit he, als je paranoïa wordt en liters met water gaat drinken dat het zeer ongezond is, je nieren kunnen er echt kapot van gaan. Zeker als je dit enkele dagen achter elkaar doet.

 

deze discusie laatst nog gehad met iemand en klopt als een bus zeer slecht :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een joint valt dus wel onder doping !!!

Bij een drugstest waar ze over m`n hand heen schuifden in Duitsland konden ze precies zien dat ik 4 dagen ervoor geblowd had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...