Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hjxm

Korte Bloeitijd!

Recommended Posts

Hoi, ten eerste wil ik iedereen hier groeten aangezien dit de eerste keer is dat ik een topic open.. :smoke

 

Now lets get to the point...

 

Ik heb thuis een kledingkast die breedte = 35cm, lengte = 50cm, hoogte = 200cm, ik heb niet anders dus ik moet het maar met die kast doen :wave:

 

Dit is de eerste keer dat ik voor mezelf een paar plantjes laat groeien maar ik heb hulp van iemand.

 

Mijn vraag is omdat de ruimte niet al te groot is en ik zat te denken aan ongeveer 5 plantjes, welke soort ik het beste kan gebruiken.. ik zou er graag een willen met een korte bloeitijd, dat is belangrijk...

 

Dus ' korte bloeitijd + meeste opbrengst ? ' daar dacht ik aan.

 

Alvast Bedankt!

 

gr.

 

hjxm

 

ps. gelieve reacties van ervaren mensen die er veel vanaf weten.

Edited by hjxm

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke stel je eerst es ff voor... net als iedereen..

 

snelle bloeier??? lowryder, maar deze brengt echt niet veel op (van planten tot oogst 9 weken max)

Top44, 44 dagen bloei en hogere opbrengst dan lowryder

 

Veel Gewicht??? Big Bud

 

 

maarre dit is de laatste keer dat ik het je zo makkelijk maak he..

 

kijk anders maar eens in sannies shop... bij die zaden staak genoeg info over de bloeitijd en de opbrengst.

 

Gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwaliteit boven kwantiteit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben Cris ´moten´

ben 18 jaar jong en woon in Hattem.

 

(sorry dat ik me neit voorgesteld hebt)

 

bedankt voor de informatie maar het had neit zo bot gehoeven.

 

hoelang bloeit de big bud dan of is top 44 dus gewoon de best, 44 dagen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom! bigbud zou ik dan niet nemen die groeien meestal wel ff door, misschien dat indd top44 of k2 iets voor je is, Maar als je bij sannie kijkt staat er ook een hele mooi scrog soort!! herijuana :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het was niet echt bot bedoeld... maarja ls je voor de eerste keer op it forum komt dan is het gebruikelijk dat je je eigen voorsteld in dat topic wat daarvoor bestemd is..

 

maargoed je heb het al gedaan :smoke ook al is dat hier dat neme we dan maar voor lief he

 

Bigbud is niet bepaald een snelle bloeier nee.. gewoon 8 tot 9 weke bloeitijd....

 

lowryder is ook een hele snelle.. deze gaat automatisch bloeien en kun je dus ook onder 18 uur licht afbloeien of 24 of wat je wilt... sowieso na 9 weke klaar voor de oogst.

 

top44 is net zo snel denk ik.. het is wel mogelijk met deze hogere opbrengsten te halen met een korte bloeitijd. omdat je zelf kunt bepalen hoelang je ze voorgroeit aangezien deze pas gaan bloeien als jij de timer 1 a 2 weken op 12/12 hebt staan.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok bedankt voor de informatie Beekaa.. Top44 dus maar doen.

en weet je ook waar ik top44 zaadjes kan krijgen want in sallie's shop zie ik ze niet.

 

 

ps. mijn laatste vraag voordat ik wil beginnen met mn project ^^, hoeveel gewicht (gram?) heb ik dan gekweekt met 5 plantjes top44?

 

Thnx!

 

Cris

 

 

 

 

 

 

-------> ??? <-------

 

EDITED by eskobar,

 

Het vragen om stekken is illegaal, ook vragen om plaatsen waar ze verkocht worden.

Gelieve de forum regels nog eens heel goed te lezen.

Mvg esko,

Edited by e$kob@r

Share this post


Link to post
Share on other sites
is er btw ergens een growshop waar ik plantjes kan verkrijgen die al voorgegroeid zijn? of is dat wettelijk gezien niet mogelijk?

 

Ja ze hebben hier zo'n winkel waar je ze kant en klaar kan kopen, ze zijn dan zelfs al geknipt, gedroogd en verpakt.

Die winkel heet 'coffeeshop' geloof ik :smoke :wave:

 

Maar goed, denk niet dat je ze (half) volgroeid kan kopen, en ook de handel in stekken mag niet en gaat vaak 'onder de toonbank' bij een growshop.

5 stekken zijn natuurlijk al 5 planten en aangezien dat het maximaal gedoogde aantal is wordt legale handel hierin errug lastig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vragen of handelen in stekken is verboden !!

Dus ook op dit forum

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...