Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

white tooth

White Tooth F2 Najaar 2007 Einde.

Recommended Posts

Hee maffe chinees,

 

Mooi man, dat je weer wat te roken hebt, een sampletje ruilen zit er niet in zeker :verrygood . Zo ja lijkt me dat wel leuk om te regelen, heb je een strijkijzer ? Dan zou dat wel goed moeten komen ;) . Kees gaat binnenkort ook oogsten namelijk.

 

Vriendelijke groet, en geniet er van,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over een paar dagen ben ik een tijdje op pad, dus de Columbian moest er vandaag aan. Ik wil de eerste dagen van het droogproces er nog bij zijn. Nat was het in totaal net geen 100 gram. Ze had nog wel eventjes gemogen. De haren waren ongeveel voor de helft bruin en de meeste trichomen nog helder. Het zij zo. Ze deed er te lang over voordat ze in de bloei ging. Ik moet er nu echt een einde aan bakken voor deze kweek. Er staat nog een zielig columbiaantje voor het raam. Die zal ik voor vertrek natte voeten geven en dan mag ze daar in het zonnetje zo ver mogelijk afbloeien voordat ze uit zal drogen in mijn afwezigheid. Ik zal wel een plastic flesje op de pot zetten met aan de onderkant gaatjes en aan de bovenkant 1 klein gaatje zodat het water er langzaam uitloopt.

 

Ondertussen is het resultaat van de F2 plant lekker droog geworden. Het is heerlijk, maar toch minder goed dan de plant die ik in mijn vorige kweek had. Waarschijnlijk goed dat ik met deze geen zaad heb gemaakt.

 

Voor iedereen een fijne winter verder. Tot in de lente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey,

 

Veel plezier op je "Reis"

 

Kees. ;)

 

Sssjt: Lees je pm ff...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had nog een mini columbiaantje staan. Die is toen ik op reis ging voor het raam gegaan en is door de buurman opgerookt terwijl ik weg was. Er was nog een heel klein beetje van over toen ik terug kwam en de smaak was heerlijk (vooral na 4 weken niet blowen).

 

Gewoon in het kleine potje voor het raam laten staan en ze bloeide vrolijk verder (of opnieuw zelfs)

 

Nu staat ze alweer een week of twee onder 400W, een beetje aan de zijkant en daar maak ik nu wat zaad mee (met white tooth of PP, dat weet ik niet. De vader was namelijk een ernstig miniscuul scharminkel, maar wel met trichomen!)

 

ff geen zin in foto's maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is ze dan, het columbiaantje. ze maakt onderin interessante zaden van een mannetje met veel THC. Het vermoeden is dat dat een PP was, maar dat is helemaal niet zeker.

 

med_gallery_11795_2639_62223.jpg

 

Nog een paar weekjes, dan heb ik weer een jointje met een ander smaakje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...