Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

white tooth

White Tooth F2 Najaar 2007 Einde.

Recommended Posts

persoonlijk houd ik van een actief wietje. In het voorjaar al een eentje vroeg geoogst vanwege bezoek dat wel van een rokertje houdt. achteraf was dat de beste van de drie die ik had staan, en mijn eerste geoogste plant dus ook. Toen werkte ik nog in de vensterbank, dus jammer dat ik die niet onder hps had staan ;) Dat was wel de moeder van deze, dus op een bepaalde manier kan ik er nu toch een beetje van genieten.

 

Zolang mijn toppen nog niet hard zijn laat ik het zo lang mogelijk doorgaan. Dat kan 2 weken zijn, maar ook 4. Dan is de koek echt op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je weet wat je wilt... :bier ..actief

Met sommige indicas die ik helemaal had afgerijpt was het moeilijk functioneren. ;)

De benen worden zo slap als een vaatdoek......en je zakt steeds verder in de bank.

 

Nee l,ekker actief en creatief...

 

groetjesz z

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's volgen pas weer over een paar dagen. Meer dan 1 keer per week foto's is een beetje zinloos. Mijn plant is wel weer flink gegroeid afgelopen paar dagen. De tweede internode bloei lijkt sinds gisteren een beetje minder snel te gaan, maar ik kijk veel teveel naar mijn planten, zie haast het verschil niet. Pas wanneer ik oudere foto's bekijk besef ik me dat ze nog steeds hard gaat.

 

Het vergelen van de bladeren is weer ingezet. Dat vind ik niet zo erg, want het zijn nog steeds de hele grote fanleaves die vergelen. Op het moment worden er twee leeggezogen.

Van de week zullen ze 6 weken staan bloeien, en ik denk dat deze vrij vroeg klaar is. De haren beginnen bruin te worden en de topjes onderin lijken wel met rijp bedekt zoveel trichomen staan erop. De toppen zijn echter niet zo hard. Zou dit kunnen komen door de tweede internode bloei???

 

Voor het moment ga ik er vanuit dat ze nog twee weken moet. Dan zal het 8 weken bloei zijn. Ik sta echter open voor suggesties en houd mijn ogen open voor ontwikkelingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

he WT

 

Ziet er goed uit!!!

Die paarse verkleuring komt van de kou..

kijk maar eens bij mij topic.. mijn heris zijn al bijna helemaal bordeaux rood!

er stata nu dan ook een kacheltje aan in de nacht :bier

Voor zover ik weet ondervinden ze hier niet veel tot geen schade van.

 

Kun je in februari niets meer verzorgen??

Dan kun je denk ik niets nieuws meer zetten.. ;)

 

maar evengoed heb je al wat in de maak toch :(

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

BEIJING (Reuters) - China is expected to pass its first anti-drug law this week to combat drug-related crimes and reduce the number of abusers, state media said on Sunday.

 

Lawmakers will review from Sunday a final draft of the bill with revisions that included raising the age limit for compulsory rehabilitation to 16 from 14.

 

Opium, heroin, marijuana, methamphetamine hydrochloride -- commonly known as "ice" -- as well as morphine and cocaine were listed as banned drugs in the draft, Xinhua said.

 

A revised version also said drug-addicted pregnant women who breast-feed babies under one year old were not suitable for compulsory rehabilitation.

 

At present, drug dealing is considered a crime under more general criminal laws.

 

Drug abuse was virtually wiped out after the Communist Party took power in 1949, but like prostitution and other perceived Western vices, it has staged a comeback in the wake of economic reforms over the past three decades.

 

China has about 940,000 registered drug addicts, of which more than 740,000 were hooked on heroin, the official People's Daily said on its Web site www.people.com.cn last week.

 

(Reporting by Chen Aizhu; Editing by David Fogarty)

 

uk.reuters.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, en verslaafden moeten cold turkey afkicken. Ik ken er 1 die methadon slikt.

 

Valt het jullie op dat 75% van de verslaafden aan de heroine is? En dat terwijl er miljoenen regelmatig cannabis roken. Dat zegt wat over waar hun prioriteiten liggen. In de praktijk wordt marihuanagebruik redelijk gedoogd. Vooral in gebieden waar het in het wild groeit.

 

Opium wordt door mensen gebruikt als medicijn. Ik ken een oud vrouwtje die het gebruikte toen ze depressief was.

 

Ik maak me niet echt veel zorgen om gepakt te worden. Ik handel niet. Zeer weinig mensen weten ervan, en ze zouden denk ik heel raar opkijken over 1 plant binnen onder een lamp. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh maar ik wilde je ook niet bang maken hoor, ik kwam het gewoon tegen en dacht ik deel het met de rest. Beetje china op de kaart zetten vind je niet? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt nogal eens naar gevraagd. Vandaar de pavlov reactie.

Er is duidelijk een groeimarkt hier. In veel westerse films wordt geblowd, buitenlanders brengen zaad binnen, de beroemde lokale landrassen kunnen niet tippen aan sensimilla moderne planten. Alleen de bevolking ziet alles als harddrugs, en daardoor zal het nog lang duren voordat het geaccepteerd is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 weken bloei vandaag...

Ik was al een paar dagen aan het wachten om nieuwe foto's te maken, want ik wil het mooi een week uit elkaar houden.

 

De toppen zijn zo goed als gestopt met groeien. Ook worden ze harder en zwaarder. Ik heb denk ik overvoed, want alle bladeren in de toppen krullen en zijn bros. Maar goed. Beter dan te weinig voedsel.

Hier komen de foto's:

 

Hele plant zijkant

med_gallery_11795_3720_94352.jpg

vage foto dikke vette cola.

med_gallery_11795_3720_46645.jpg

 

De top daarvan. Er lijken wel miniplantjes uit omhoog te komen

med_gallery_11795_3720_156843.jpg

 

med_gallery_11795_3720_184985.jpg

 

zijtop

med_gallery_11795_3720_78041.jpg

med_gallery_11795_3720_128238.jpg

De geknakte tak waar ik een tissue omheen had geplakt. Mooi geheeld.

med_gallery_11795_3720_46266.jpg

 

 

Ik denk dat ik haar nog een week geef. Wat denken jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee whitetooth

Klere, dat word een knap rokertje hoor. ;) ..het is een bodybuildster. :bier

Ik neem aan dat je nu geen voeding meer meegeeft?

Die kan zeker nog wel een weekje..en als ze nog wat schoon water tot zich nemen de komende week/weken zal dat de smaak zeker ten goede komen.

 

toppie man.

groetjeszz pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie FAT-BITCH white tooth..

 

die zou ik laten sonja bakkeren zoals pukkel al zegt..

maak je droogplekkie maar alvast klaar zou ik zeggen.

 

ziet er goed uit!

 

groeten

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik word steeds jaloers op zulke foto's

word tijd dat ik leer hoe planten te fotograferen :specool

 

 

ik denk nog 'n dag of 10 en dan zal het wel zover zijn :bier

ik kijk nog wel eens stiekum tussendoor ;)

 

maar bij het zien van zulke foto's blijf je vrolijk

 

:( vrolijk kersfeest :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

haartjes zijn nog flink wit, hoe zien je trochomes er uit? Ik zou geen voeding meer geven en zo lang mogelijk laten afbloeien voor het beste resultaat. Dat laatste weekje extra kan net het verschil maken tussen een lekker weetje en een tering lekker wietje :bier

 

Ziet er overigens aardig chinees uit dit plantje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel voor het meedenken. Ik heb nu nog niet naar de trichomen gekeken. Ook omdat ik nog weinig bruine haren heb. de meeste bruine haren zullen toch wel komen doordat ik het niet kan laten mijn vinger over de toppen te laten glijden en dan lekker te snuiven :bier

 

De toppen worden wel veel harder nu :( Daar maakte ik me een beetje zorgen over.

 

Vanaf nu gaat ze op dieet en volgende week beslis ik a.d.h.v. de trichomen of ik ga kappen.

 

Whazzup:

Wat bedoel je met er chinees uitzien? die parasolletjes bovenop? Gele bladeren? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit ;)

haartjes zijn nog flink wit, hoe zien je trochomes er uit? Ik zou geen voeding meer geven en zo lang mogelijk laten afbloeien voor het beste resultaat. Dat laatste weekje extra kan net het verschil maken tussen een lekker weetje en een tering lekker wietje :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat bedoel je met er chinees uitzien? die parasolletjes bovenop? Gele bladeren?

 

ik denk dat whazzup bedoeldt dat je plant er als een bonzai boompje uitziet ;)

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

De trichomen zijn nog erg helder. Volgens mij zijn ze wel troebel aan het worden, maar de algemene indruk is toch helder. misschien dus nog langer dan 10 dagen. Ik zie het wel.

 

Bonsai...

Tja, meteen op 12/12 en een geknakte top zorgt wel voor een klein plantje. Toch ben ik zeker niet ontevreden over het resultaat. Dat wordt een test voor mijn geduld de komende tijd. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het voelt een beetje vreemd. een update vanaf de grens met binnen-mongolie. voordat ik mijn casa verliet was mijn plant al heftig aan het vergelen. Ik was namelijk volledig gestopt met de voeding op advies.

De lamp gaat door, maar het water niet. bij terugkomst 2/3 januari ga ik dan ook oogsten no matter what.

 

Dan heb ik voor mijn vrijgezellenavond tenminste wat te roken :P ;) :wOOt ;) :no :P

 

Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen. zmoke ze en verlies geen vingers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit! wat is het spannend. Morgenavond kom ik thuis, en dan moet de schaar erin. Normaal gesproken kijk ik elke dag heel vaak naar mijn planten, dus ik ben heel benieuwd hoe ze er morgen bij staan. Over de te oogsten plant maak ik me niet zo heel druk. De Columbian staat dan een week of 5 in bloei en is voorlopig niet klaar. Ik hoop dat ze een beetje tegen droog staan kan, want ze zag er nog gezond uit toen ik wegging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben net zo benieuwd als jij WT!!!

 

ik w8 op fotos ;)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

net thuis. alleen mijn te oogsten plant ziet er zielig verdroogd uit. foto later, want ik ga eerst even lekker douchen.

 

De columbian staat er nog mooi bij. misschien omdat die wat kouder en niet direct onder de lamp stond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een lekkere douchebeurt aan het knippen gegaan. Ik dacht steeds dat deze behoorlijk indica was, maar ik ben van gedachten veranderd. Een gedrongen sativa is het meer. Dat kan ook verklaren dat de trichomen nog veel helder zijn. Hier de foto's:

 

Na 7 weken, de laatste 5 dagen geen water. bladeren behoorlijk verdroogd, vergeeld en verkleurd door de nachtelijke kou.

med_gallery_11795_3720_81811.jpg

 

De Columbian had er blijkbaar weinig last van: week 5 bloei, overal mooie knoppen met veel stampers.

med_gallery_11795_3720_90356.jpg

med_gallery_11795_3720_22335.jpg

 

med_gallery_11795_3720_225863.jpg

 

Ze heeft de afgelopen dagen staan huilen denk ik, want de tranen liepen nog over haar wangen:

med_gallery_11795_3720_43278.jpg

 

 

DE TRICHOMEN:

Nog heel veel helder, de stampers zijn allemaal bruin door de droogte. Misschien toch te vroeg geoogst.

med_gallery_11795_3720_79558.jpg

med_gallery_11795_3720_9129.jpg

 

 

2de internode groei? ik geloof er niet meer in. Ik ben erachter gekomen dat elk torentje het uiteinde was van 1 top. Die "gigacola" heb ik na het knippen uit elkaar gepluisd. Toen kon je goed zien dat ze uit zo'n 15 topjes bestaat en de punt eindigt in een lang torentje van bloempjes. Ik hoop dat je het op deze foto een beetje kunt zien.

med_gallery_11795_3720_68399.jpg

 

De gehele oogst. Nat 120 gram. Een weekje langer was zeker niet verkeerd geweest. Maar ik wil wel wat te roken hebben volgende week in mijn wintervakantie en de plant was duidelijk heel zielig. Dus Ik rouw er niet veel om. Verheug me op het proeven volgende week. Het beige klontje links vooraan is de hasj die hier te koop is.

med_gallery_11795_3720_45382.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is die hasj soort van legaal te koop of is dat de rotzooi die ze westelingen in kleine steegjes aan proberen te smeren ?

 

Nouja, het was wel een tof plantje, jammer dat ze dan misschien te vroeg is gestorven.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is de rommel. Ikzelf koop dat niet. Is het absoluut niet waard.

 

Tja, het was jammer dat ik net te vroeg een paar dagen weg moest en door mijn enthousiasme de rijpingstijd verkeerd had ingeschat. Ik had nog wel een week of twee door kunnen gaan met voeden en toch een oppas voor de droge tijd moeten regelen.

 

Toch niet getreurd. Het wordt toch wel lekker hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, hiet komt ie dan. Na een week drogen is het goed rookbaar. Natuurlijk gaat het nog beter worden, maar de pret begint vanaf vandaag.

 

Ik kom uiteindelijk uit op zo'n 30 gram droog. Het mag nog een beetje indrogen, maar meer dan 5 gram kan ik niet meer aan gewicht verliezen.

 

Al met al ben ik heel blij. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb een paar dozijn hele lekkere grammen om me de komende tijd heerlijk aan tegoed te doen. Toch ben ik teleurgesteld. Niet vanwege het aantal grammen. Meer vanwege de structuur van de wiet. Die vette cola had ik opengelegd, en is nu zo'n 10 gram, maar het zijn allemaal lange dunne strengen. Helemaal niet compact.

Het rookt wel erg lekker. dus hier volgt het....

 

Rookverslag

Effe lekker ervoor gaan zitten. Doosje open. Ruiken... Voelen... Nog een beetje nat, maar klaar voor de test.

 

Met tabak in een joint: hmm. zachter dan verwacht... pffff.... water in mijn mond...

Fijne high. Heeft even tijd nodig en is dan heerlijk mellow.

 

Drinken... Baijiu.... (de mensen die het kennen zullen ongetwijfeld kokhalzen)

 

Waterpijpje....

Oehh heerlijk zacht...

 

hahaha :verrygood ;)

 

da's lang geleden, zo lekkerrrrr

 

laterzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...