Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

arrais

Koffieshop Te Koop

Recommended Posts

Hoi,

 

ik zou graag in contact willen komen met mensen die een koffieshop te koop weten , of die vrienden hebben die iets weten het liefst bij in de uurt van een van de grenzen.

 

laat het me weten , de tipgever wordt uiteraard ook beloond

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Arrais,

 

Zou je je willen voorstellen in de daarvoor bedoelde sectie, Wie is Wie, zoals in je welkomst mail is verzocht.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

 

Noot

Zijn coffeeshops ook overdraag zonder de vergunning? Of is de vergunning niet meer persoonsgebonden?

Met andere woorden, naar mijn mening is een Koffieshop/Coffeeshop moeilijk te kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kan het ook niet .

Nieuwe eigenaar krijgt geen nieuwe vergunning en zo bloed de koffieshop brance langzaam doodt.

Althans dit is het beleid in A'dam

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als er een kofieshop te koop is,dan wil ik het ook wel,volgens mijn moet dat lukken maar...

hoe en of en waar,weet ik niet,kennis is macht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er een shop te koop staat dan zal je toch diep in de buidel moeten tasten om er uberhaupt kans op te maken :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het kopen van een shop lastig wordt over het forum.

 

Denk dat je zelf contacten moet hebben om er eentje te kunnen kopen.

 

Daarnaast zou ik er nog maar eens goed over nadenken om er uberhaubt aan te beginnen, het is

nogal een risicovolle investering.

 

groeten,

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amsterdam staat er 1 te koop, alleen moet je daar milionair voor zijn om die te kopen. :smoke

 

Ben je meteen miljonair af :D

 

SA

en, nee ik gooi geen namen te grabbel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik ken in ieder twee Nederlandse steden(van Amsterdam weet ik het niet) die in hun Algemene Plaatselijke Verordeningen de overdracht van de coffeeshopvergunning hebben uitgesloten. Dus het zal voor een potentiele koper in ieder geval zaak zijn om onderzoek te doen naar de plaatselijke wettelijke voorschriften.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie verkoopt zijn "kip met de gouden eieren" ? ik denk niemand. En zo ja .dat gaat een heleboel geld kosten. En als je zoveel geld hebt waarom dan een koffiesjop kopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja, een goudmijn vraagt ook onderhoud. Ik kan me best voorstellen dat er eigenaren zijn die in ruil voor een leuk pensioen verlost willen zijn van al het gedoe. Steeds weer dat stiekeme gebeuren met de aanvoer, de gemeente die je constant in de smiezen houdt om je zodra je maar even over de scheef gaat te sluiten, etc. Mijn business zou het niet zijn... :smoke

 

 

@Hollandcam: Goedenavond meneer... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wacht eens even, een aantal posts terug, is het tegenwoordig onmogelijk om een vergunning te verkrijgen voor het verkopen van Wiet? in heel NL? Dat zou zwaar balen zijn, dan zijn de coffeeshops weg voordat ik .... heel oud ben :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sarasani is 25 jaar lang een goudmijn geweest en die is nu dicht getimmerd forever ....

 

 

Keep on dreaming ...... een coffeeshop kan zomaar gesloten worden.

 

Dag miljoen .. dag Arrais.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...