Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
strook

Wat Doe Ik Fout??

Recommended Posts

ik had namelijk een vraag. Eergisteren heb ik mijn planten geoogst, ik had mijn knipafval die zelfde dag nog in de diepvriezer gestoken. De volgende dag wou ik dan zelf mijn hasj probere te maken, volgens dit recept:

 

http://users.skynet.be/karperen.westvlaand...asj%20maken.htm

 

+ het bijhorend filmpje op youtube.

 

Het enige verschil dat er was dat ik een zeef met een bolle zijde had genomen ipv een zeef met een rechthoekig oppervlak, kan dit het verschil maken?

Of moet ik mss mijn knipafval eerst even laten drogen of langer in diepvriezer laten?

 

wie kan mij helpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zit nu knipafval in de diepvriezer, kan ik deze eruit halen en laten drogen of is dit niet meer goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, de kans op rotten is dan wel heel erg aanwezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

hoezo, het wordt niet perse nat hoor.. ligt er ook aan hoe het verpakt is en dat zie je dan toch wel?

 

beter proberen dan niet...

 

ik had laatst hetzelfde, wou es kijken of ik het ook nat kon invriezen, maar dan komt er dus bijna niks vanaf als je het shaked , heb het toen weer laten drogen. en opnieuw ingevroren, werkte prima,

 

moet wel zeggen dat er niet heel veel afkwam, weet niet of dat door het proces kwam of omdat ik ook voor het eerst met de kermith geknipt had......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je knipafval moet wel droog zijn natuurlijk, DAN pas in de vriezer.

Eureka ! :smoke

 

 

 

was je stoned strook?............Kan overigens ook wel met vers blad, maar ik vind het makkelijker met droog blad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het zo doet al die gat kun je het dan al niet in poeder vorm roken??

Share this post


Link to post
Share on other sites

neen, het lukt me helemaal niet. De thc wou niet lossen, dus... Volgende keer gewoon laten drogen en dan pas invriezen. Hoe lang moet ge dit dan ongeveer laten drogen en is het beter als ge knipafval al in kleine stukjes is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

kleine stukjes is altijd beter .

je kan om te drogen ook een fohn gebruiken ,maar niet te dicht erop blazen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

huh???

 

Waarom zoveel haast? gewoon je bladafval net zo drogen als wat je met je toppen doet. Daarna in de vriezer ( minimaal 1 nacht) en hoppa shaken maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg goed drogen (paar weken )

 

En een zeef met een maas van 158 micron gebruiken dan zit je iedeaal qau maasweite

 

 

 

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

over drogen van wiet die al is ingevroren: het kan wel maar dan zul je het wel heel goed moeten uitspreiden en ventileren, want de kans op rot is er. De structuur van de wiet is namelijk helemaal stukgevroren en de wiet is daardoor erg nat, maar droogt daardoor ook vrij snel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom niet :S .. is gewoon makkelijker als je platte zeef hebt om het bladafval over te wrijven, tja nu word het wat moeilijker.. maar gewoon minder per keer erin doen. meschien dat een lepel helpt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zal blij zijn met je tip,........na 6 maanden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het "spuit 11 - gehalte" is weer hoog de laatste tijd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha wordd up :o maar mischien kan et em wel helpen voor ze volgende kweek :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...