Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Brakkie

L-tryptofaan Zonder St. Janskruid

Recommended Posts

Ik zat eens te kijken naar de ingredienten van L-tryptofaan en ontdekte dus dat daar St. Janskruid inzat. St. Janskruid en de anticonceptiepil zijn geen goeie vrienden van elkaar en kan er zelfs voor zorgen dat de pil niet meer werkt. Nou ben ik dus op zoek voor mijn vriendin voor L-tryptofaan waar geen St. Janskruid inzit. Ben nog jong en de kids mogen nog wel even wachten namelijk :smoke

 

Iemand enig idee of dit er is? En zoja misschien een link? Heb al lopen zoeken maar kan maar bar weinig vinden tot nu toe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-tryptofaan is een aminozuur het inherente daaraan is dat dit dus nooit een kruid kan bevatten. Sint-Jans kruid geeft ongeveer dezelfde uitwerking als L-tryptofaan voorzover ik kan zien, maar bevat als werkzame stof hypericine deze beinvloed idd je anticonceptie, maar in hoeverre is onduidelijk. Eigen risico!

 

Koop gewoon pure L-tryptofaan voor je nadip pil.

 

Dit alles opgezocht in 5 min, met google. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het gewoon vragen aan de dokter, die heeft beroepsgeheim, en kan je er zelfs meer informatie over geven. Zijn advies is wél aan te raden. Want als je het hebt over kinderen enzo, is toch wel een Veel Grotere verantwoording.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer eens 5-htp (L5 Hydroxytryptophan) hier zit geen st janskruid in,

Het maakt serotonine aan, en bevorderd de gemoedstoestand, en zorgt

dat stemmingswisselingen over gaan, bij mij werkt het erg goed...

Ook als je onregelmatige werktijden hebt en slecht slaapt bevorderd het

ook het slaap-wakker ritme...

 

Groeten,

Donald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar kun je

5-htp (L5 Hydroxytryptophan)
krijgen dan???

 

onder welke naam is het ookwel bekend??

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is hier in nederland niet makkelijk meer te krijgen, het staat sinds 2001 op de lijst van de geneesmiddelen, voor die tijd kon je het bijna in elke reformshop kopen, ik bestel het meestal uit amerika, maar zie nu als je 5-htp in google invult dat er toch ook wat smartshops in nederland zijn die het verkopen...

Er is voor zover ik weet geen andere benaming voor 5-htp...

 

Suc6,

 

Groeten,

Donald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...