Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ken iemand die het gedaan heeft, veel plezier met 4 weken ziek in je bed liggen en om het half uur je maaginhoud naar buitn te gooien :wOOt

ik zou et niet doen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Better grow your own!

 

Ik kan het de mensen niet aanraden vliegenzwammen te plukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In "uit je bol" is te lezen dat de vliegerzwam wel als tripmiddel gebruikt kan worden maar dat de goede trip vliegerzwam niet in NL groeit.

 

Koop een kweeksetje bij bijvoorbeeld wapwinkel of een andere online shop.

Daar vragen ze niet naar je leeftijd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vliegezwam kan idd als tripmiddel gebruikt worden.Heb al paar keer mogen de geneugten van de vliegezwam ervaren en die waren op zn minst gezegd zeer intersant.Als dosis ongeveer 15gr gedroogd,sommige nemen na 1uurtje nog 5gram bij maar dat hangt van persoon tot persoon af.Eerst word je moe,zware bodyload,na2uur CHAOS maar handelbaar daarna word het vrij speedy,wat soms wel leuk is om alles ff te overlopen wat gebeurd is,maar ik heb nie zo graag da speedy,maar wie ben ik...

Moet er wel aan toevoegen dat het niet te vergelijken valt met psilocibine soorten.Kompleet andere ervaring,visueel vind ik psilocibine beter,het onbegrijpelijke van de vliegezwam geeft stof tot nadenken!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben de laatste tijd vaker amanitas aan het drinken .

Heb dit jaar veel kunnen oogsten , en ben ze zelfs dagelijks gaan microdosen !

De neurotoxische stoffen doden blijkbaar bacterien en virussen in je zenuwstelsel , en ik ben hier heilig van overtuigd

aangezien mijn rugklachten zwaar zijn geminderd , en mijn 2x jaarlijkse koortslip al 2 jaar niet meer is opgedoken !

 

Erg leuk om te mengen met paddo's , 5 a 10gram amanita suntea + 2g psilocybes is ziekelijk .

Eerste keer enorme badtrip van gehad :likken: verkeerde set en setting haha :wave:

In combo met psilocybine word het visueel allemaal erg symmetrisch en goudgekleurd :icecream:

Edited by Blackjerry
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paddofreak. Nummer. 123 wil wel trippen. 

Ik heb es paddos gewonnen bij Zamnesia.nl ... 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/22/2011 at 2:32 PM, kingkroon78 said:

Gewoon lekker laten staan is beschermde soort ;).

De paddestoelen in mijn tuin worden beschermd door mij en toch  ook weer niet...

Edited by toerist123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...