Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-- | WoutoR | --

Trimbos: Hoeveel rook je per keer?

Recommended Posts

Kan misschien aan je lengte liggen? --> Grotere bloedsbaan, maar ik weet niet of dit ook is bewezen..

Op een gemiddelde avond gaan er bij mij tussen de 6 en 9 doorheen.. daarna ben ik ook echt niet meer echt nuchter nee.

Ik ben ergens tussen de 1m60 & 1m70 dus daar zal het wel niet aan liggen...

 

@mushroom

een stuk of 8/9?

dan moet je eens een rynmondjoint van minimaal 0.8 gram wiet roken,

dan heb je er 4 nodig om een paar uur goed stoned te worden.

probeer eens een keer een pure blow van haze te draaien,

denk dat je dan wel een paar joints minder hoeft te roken.

greets :bier

lee :D

Zal ik eens proberen.. thx:)

 

Gewenning misschien wel?

Stop er eens 1 à 2 weken mee.. je merkt het snel genoeg daarna echt waar :D

Heb ik al eens geprobeert, ik ben er zelfs een keer een maand mee gestopt. Het hielp alleen niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit een 18 euro zak haal ik er gemiddeld 8 uit maar dat is wel veel White Widow doe ik minder dat spul is zwaar net als purple haze

 

als ik voorgedraaide ben ik van 2 joints pas stoned in me eentje dan in voorgedraaide zitten soms gekke dingen dus van af nu draai ik ze zelf ik had een x voorgedraaide gehaald zat er een teennagel in mn joint en gruis en allemaal shit om die joint op te vullen. ik zou zeggen haal hem zelf een x open. Het kan natuurlijk ook aan de shop in gouda liggen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 a 6 gram per dag 1 gram per joint bijna altijd puur licht er net

aan door de weeks wat minder maar in het wiekend de eene

 

naar de andere :wOOt :lol: :D

 

 

 

:wacko: :) :smoke

 

 

gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai ze zelf het liefst niet te slap niet te sterk

ongeveer 50-50 wiet of hash en shag

 

dan ongeveer 0.7 gram wiet erin en met hash altijd 0,5 ofzo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan zelf niet draaien

laat ze meestal rollen door iemand anders

of ik koop voorgedraaide ongeveer haal ik 4 joints uit 1 gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal 2 tot 3 joints per gram, hou niet van veel sjek, maargoed, te weinig en dan brand de jonko niet goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kan zelf niet draaien

laat ze meestal rollen door iemand anders

of ik koop voorgedraaide ongeveer haal ik 4 joints uit 1 gram

 

;) Heb je wel eens een rolapparaatje geprobeerd? Ik kan ook nie zelf rollen en heb de ZigZag Kingsize roller. Werkt prima!

 

Gr, Chica :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop hier in belgie 5 gr aan 25€ haal daar normaal +/-10jointjes uit

 

Ik rook gemmiddeld 6 a 9 joints per dag , dit is gemmideld ongeveer soms wat meer soms wat minder

 

per jonko toch +/-0.5gr , en stickies die rol ik liever niet

 

CJ2

 

er zijn ook uitzonderingen zoals deze week heb ik zondag maandag en dinsdag 25gr gerookt ( wel niet alleen te verstaan met een tweede en derde erbij voor het vertrekken naar het "werk" )

 

en soms "rook" ik ook een paar dagen niet , zo zie je maar

Share this post


Link to post
Share on other sites
<_< Heb je wel eens een rolapparaatje geprobeerd? Ik kan ook nie zelf rollen en heb de ZigZag Kingsize roller. Werkt prima!

 

Gr, Chica :wOOt

 

 

 

chica,

 

Das idd een idee, alleen bij mij werkt het niet, want heb soms gewoon te veel last van me handen dat dit ook niet gaat.

 

Zelfde probleem heb ik ook met medicijnverpakkingen die met mensen met pijn in handen en gewrichten bijna tot wanhoop drijven.

 

Want daar hebben de farmaceutische industrie niet aan gedacht :search: .

 

 

 

 

 

Tapawingo_Sheth_she_n_zh ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm, denk dat ik 0,25 gram per joint rook, gemiddeld 4 jointjes per week, als ik een film zit te koekeloeren of met vrienden ben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal halve gram per joint, hasj of wiet maakt niet uit. Als k sterkere wiet heb dan gooi k er iets minder in, maar nooit te weinig om goed stoned te worden :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sander:

Voor ons onderzoek zijn wij in nog een aantal dingen geïnteresseerd:

1 Hoeveel hasj of wiet stop je gemiddeld in een blow?

2 Als je sterkere wiet of hasj rookt stop je dan minder in je blow of rook je minder blowtjes of rook je net zoveel?

Ik vind het in ieder geval erg leuk dat iedereen zo enthousiast is op deze site. Ik zal even kijken of ik wat onderzoeken van ons op de site kan plaatsen, zodat iedereen deze in kan zien.

 

1. Uit een halfje (1 gr) haal ik ongeveer 3 jointjes.

2. Nope, ik rook dan net zoveel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd 0,3 of 0,4 gram per joint ongeveer :smoke

wietsoort maakt geen verschil :)

 

EN:

 

Techno is chill :P

Hardstyle ook ;)

 

nouja dat vindt ik in ieder geval :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit 1 gram wiet of hasj draai ik minimaal 10 stickies.

Ik ben er volgens mij erg gevoelig voor. Ik heb ik 2 keer een angstaanval gehad bij hogere doseringen (0,3) gram in een joint. Ik werd echt paranoia, kon niet meer slapen en zag allemaal complotten. Dacht dat ik niet goed functioneerde op mijn werk en dat iedereen me in de zeik nam. Het duurde een paar dagen voordat ik echt zeker wist dat wat ik gedacht had niet kon kloppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook puur .. nu ik in de tuin sta en snel rook word een joint snel heet en gooi ik em weg ... 0.4 gram is dan zeker op .. dit doe ik als het aan mij ligt zo`n 10 a 15 x per dag ;)

 

 

vaak rook ik een pijpje daar gaat zo`n 0.1 a 0.2 gram in en dat doe ik als het aan mij ligt de hele dag door :smoke

 

 

maar aan mij ligt het niet alleen (ben getrouwd ..) en dus rook ik zo`n 4 a 5 x per dag een pure joint of pijp

 

nu dit jaar probeer ik alleen in het weekend te roken .. dat gaat aardig maar vaak haal je dan toch de schade in en dus 20 x naar buiten op 1 dag is niet abnormaal ... dit begint dan al om een uur of 6 smorgens de tuin in met een klaboom pijp vol ;)

 

 

 

en nee sterk of niet sterk maakt dus geen verschil ... alleen de vrouw bellemert me zo af en toe .. overigens rook ik liever iets minder sterke wiet, dat vind ik meestal beter smaken als die opgefokte bijna sythetische troep ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal gram eentje soms doen we 2 uit een gram en meestal hebbe we voor 35 euro met zijn zessen (5gram) en dan of een blunt, l'etje of gwn maar 5 jointjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, kan gebeuren dat ik in teamverband snel 0.6-0.7 gram in een calabrian joint gooi, das dan wel voor een man of 3-4. Een jointje voor 2 man gaat er een mooie 0.4 gram in. Als ik alleen paf dan is het wel wat minder; 0.2 gram :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met vrienden is het zo dat ieder zijn jointje rolt en daarna naar binnen gaat. Een uurtje of 2 of 3 later zitten we weer in de tuin dus per keer kan ik niet zeggen hoeveel er geblowt wordt, dit is ook afhankelijk van de situatie.

Als ik buiten ben met vrienden wordt de volgende joint gedraaid bijna zodra hij op is en dat een keer of 6. Maar als ik weer in mijn eentje thuis ben rook ik een dikke tjaap en dan ben ik de rest van de dag (tot aan de avond) wel zoet mee, daarna draai ik er misshcien nog een.

Normaal patroon volgens mij wat vaker langs is gekomen hierzo. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...