Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
s3ppe

Winkels In België

Recommended Posts

Ik vroeg mij af waar de belgen onder ons alle spullen gaan kopen die ze nodig hebben voor het kweken

Aan de grond en potten ben ik al geraakt (compost+ potgrond)

Maar ik zoek nu al een tijdje naar deftige lampen (in de gamma vond ik dan 60W TL-lampen maar er zat geen kabel in m in het stopcontact te steken ???).

En Voeding zoek ik ook nog (kan ik eventueel zelf ok wel maken)

Kzou het apprecieren als je een lijstje van winkels zou zetten waar ik aan kweekgerief geraak

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet waar je in belgie woond. maar ga gewoon shoppen in nederland.

heb je alles op een plek met een beetje advies erbij.

grtz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel Belgen kopen in Growshop Aliën naar het schijnt & ook online uiteraard..

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

of in de groene hemel in koewacht.

maar heb horen zegge dat ie gesloten is. op last van justitie.

weet niet voor hoelang

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar ik zoek nu al een tijdje naar deftige lampen (in de gamma vond ik dan 60W TL-lampen

 

Weet je zeker dat het TL's zijn? Een wattage van 60 is namelijk nogal ongebruikelijk (standaard is 18, 36 of 58 watt). Je hebt ook lampen die lijken op TL's, maar feitelijk gloeilampen zijn en die heb je wel in 60 watt. Aan die lampen heb je niks, dus pas op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

growshop.be om online in belgie te bestellen.

Is belgische winkel voor de shop van deze site.

 

Aan die tl's kan je toch gemakkelijk zelf stekker maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
of in de groene hemel in koewacht.

maar heb horen zegge dat ie gesloten is. op last van justitie.

weet niet voor hoelang

:lol:

 

ja ze hebben de eigenaar te pakken met een aanzienlijke hoeveelheid geld

en nu hebben ze ingebroken terwijl hij in de bajes,nor,lik,cachot,de doos,'tgevang

den jail of hoe noemen ze zo iets zit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die aliën is in Nederland :S

die van koewacht is opgepakt ?

En we gaan verder ! ... :)

Makro , gamma , Belsack , ... Hebbe ze daar nergens goeje spullen ?

ben in de gamma al eens gepasseert maar euhm dat was daar 25 euro voor een 18W TL lampje :lol: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
die van koewacht is opgepakt ?

Yep, lees maar: (vandaag in de PZC):

 

Eigenaar growshop de cel in

door Emile Calon

 

MIDDELBURG - Bij een inval in growshop De Groene Hemel in Koewacht trof de politie veertien dagen geleden negen kilo hennep, honderd hennepplantjes en negentig gram hasj aan. Daarnaast nog eens, in verschillende kistjes en zakken, ruim 45.000 mille 'kleinere' eurobiljetten.

 

Voor officier van justitie W. Smeenk staat vast dat de 33-jarige eigenaar een belangrijke rol in de grootschalige handel van softdrugs speelt. Ze wees daarbij naar de meldingen van omwonenden die tal van klachten indienden over het aan- en afrijden van Belgische klanten.

 

Een van die klanten gaf tegenover de politie ook toe dat in Brugge bekend is dat in Koewacht grote hoeveelheden hennep te koop zijn. Die man, een beroepsmilitair, werd zelf met 400 gram aangehouden. Hij had die drugs voor 1500 euro gekocht bij de growshop.

 

Advocaat G. Veen stelde dat de politie niet het bewijs heeft geleverd dat zijn cliënt een grote handelaar is. Volgens hem wilde de man voor het eerst wat bijverdienen. De man zelf bevestigde die woorden. Verder hield hij vooral zijn mond.

 

Smeenk eiste een celstraf van twaalf maanden tegen de man. Politierechter J. Hopmans ging niet mee met die eis. Hij legde twaalf maanden waarvan zes voorwaardelijk op. Volgens hem is niet het bewijs geleverd dat de man al langer in softdrugs handelde. Ook staat volgens hem niet vast dat al dat geld met drugshandel is verdiend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Shanti, in antwerpen.

 

Het groene spul moet je nog altijd in Nederland gaan halen, maar grinders, bongpipes, vaporisers, waterpijpen, en alle mogelijk te bedenken accessoires hebben ze daar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vroeg mij af waar de belgen onder ons alle spullen gaan kopen die ze nodig hebben voor het kweken

Aan de grond en potten ben ik al geraakt (compost+ potgrond)

Maar ik zoek nu al een tijdje naar deftige lampen (in de gamma vond ik dan 60W TL-lampen maar er zat geen kabel in m in het stopcontact te steken ???).

En Voeding zoek ik ook nog (kan ik eventueel zelf ok wel maken)

Kzou het apprecieren als je een lijstje van winkels zou zetten waar ik aan kweekgerief geraak

:lol: De meeste die ik ken halen hun lampen ... in Nederland. In Belgë zou ik het ook niet zo direct weten hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een bong , vrienden hebben waterpijpen , ik heb ook nog een pijpje ... Heb daarmee wel genoeg :lol: maar toch bedankt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben vandaag dus naar de Brico geweest en heb daar 4 18W TL lampen gekocht, alleen twijfel ik nu hoe ik die stekker erin moet steken :smoke

waar moet de blauwe draad en waar de bruine ?

njah als ik geen snel antwoord krijg bel ik wel eens een vriend, die zal het wel weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kon ook tot JETTE gaan op de DESMET DE NAEYERLAAN richting LAKEN daar heeft ne maat van mij een winkel waar je een lamp kon kopen !!!

ik zal zien van tegen morgen een linkje te posten van de site van die winkel

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...