Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
High till i die

Advies Gevraagt Outdoor Pp Plant Afbloeien Binnen

Recommended Posts

Ik heb 2 bloedmooie grote dames staan al lekker in de bloei ,maar ik wil meer .

ik heb sinds vandaag een 600watter aangeschaft die je soo op de tijdklok kan zetten en in het stopcontact.

nu wil ik de 2 vrouwtjes onder de lamp nog even 1/2 weekjes een kuurtje geven haha ,maar wel zo lowbudget mogelijk,het gaat allemaal in de schuur/garage gebeuren ,ik dacht zelf , morgen naar de boerebond wat zwart witfolie halen,afdichten planten erin lamp erboven ventilaatertje erbij en afwachten.

 

TIPS& ADVIES AUB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit ook gedaan met 5 planten, en ze reageren er goed op!

Misschien nog even wat bloeivoeding of e.o.a. booster.

 

Als je het in de schuur doet ben je dan niet bang voor temperatuurschommelingen nu het kouder wordt?

 

Ik heb dit ook gedaan met 5 planten, en ze reageren er goed op!

Misschien nog even wat bloeivoeding of e.o.a. booster.

 

Als je het in de schuur doet ben je dan niet bang voor temperatuurschommelingen nu het kouder wordt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb vandaag een 600watter aangeschaft zo eentje plug & grow (met ingeboude transformer )

nu wil ik me 2 planten nog eff een boost geven onder de lamp nog 1 week eronder ofso

nu heb ik hier en daar wel wat toprot gehad en verwijder.kan dit een probleem opleveren,

ben van plan gewoon een stukje van de schuur aftedichen met zwart wit foli ventilater , luchtontvochtiger en verwarming ,zie ik wat over het hooft , alvast bedank

http://www.wietforum.nl/Buitenplante-Laten...amp-t32103.html

 

Aub geen dubbelpost's.

 

gallery_6678_982_4022.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...