Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

oxygen

Bruine Wiet

Recommended Posts

kent dat verhaal van die ezel wel he :lol:

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom dat zien kom dat zien:

 

een lekkere rotweed voor slecht 7,5 euro :lol:

even kijken voor je iets koopt zou ik zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar op het eerste oog zag het er niet eens zo heel bruin uit

todat ik het thuis in de grinder wou doen maargoed

ik ga daar in ieder geval niet meer heen

ben al een kast op mn werk aan het maken

en dan zie ik wel hoever ik kom

 

@ mikeh

 

het gaat over sensi in winterswijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

oxy ga je het hier nu echt zo bij laten?

 

:lol: :) :) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

onbuds man ..

 

keurings dienst van waren

 

die laatste gaan nu zelfs kijken of een vlot onder de waren wet valt vanwege het vlot ongeluk ..

 

 

 

en jah niet meer heen gaan !! zelf groeien .. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is natuurlijk niet goed dat een shop dit soort wiet verkoopt, maar toen je bij de shop was zag je dus al dat het bruin was. je had dat zakje niet hoeven kopen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de sjop altijd vragen om meerdere soorten ff te bekijken

Neem de beste, indien ze er wel 'gezond' uitzien en lekker ruiken

 

Hebben ze geen soorten meer dan 1, dan wil jij waarschijnlijk die ook niet hebben

 

Besteed aandacht aan je eigen rookwaar, rook goed of rook niet

 

Vertrouw nooit blind op de sjop ZEKER in touristengebied

 

Vind het wel een beetje logisch dat de sjop het niet terug neemt,zeker niet indien het al is aangebroken, tenzij wetenschappelijk en onomstotelijk wordt bewezen(wordt errug lastig) dat de wiet idd niet goed is.

 

Pas dus goed op, beter ff bij vrienden, of hier op het forum een betrouwbare/goede sjop uitkiezen

Tegenwoordig kun je zelf online wiet bestellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

als belg heb ik geen zo een ervaring in al verschillende shops

 

maar vind het al raar dat de shop geen namen zet van hoe de weed echt noemt

maar nicknames, deze alleen al zou ik er niet binnestappen

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rob de geus van de smaakpolitie ff langs sturen, zal er vast wel niet zo vrolijk van worden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien is het een zwaar overbemest wietje geweest wat ook nog eens te lang gestaan heeft. Tenminste, het lijkt op iets wat ik ook wel eens heb gehad en toen trok ik die conclusie.

 

Ze doen niet echt aan klantenbinding daar he...? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben inmiddels terug geweest en om uitleg gevraagd inmiddels een andere verkoper en hij beweerde zoals ik net al eerder las de wiet te lang had gestaan en gewoon te roken was

ik heb gezegd dat de wiet gewoon echt stink toen heb ik een andere soort wiet gekregen

knock out wat het echt is :lol: :) ik weet het niet

maar heb net een :) en ik ben me stoned pffffff

maargoed ook heb ik gevraagd waarom ik niet weet wat ik koop

doormiddel van nicknames die ze gebruiken

hij zei dat ze zelf ook niet wisten wat het was dus vandaar die nicknames

maar ze zijn van eigenaar veranderd en de teler die ze hadden is gepakt

dus nu kunnen hun niet altijd garant staan voor kwaliteit

6 jaar terug hadden ze daar echt goeie wiet en ik dacht nog steeds

helaas

 

verder wel aardig dat ze het toch nog geruild hebben

hadden ze alleen de eerste keer ook wel kunnen doen :smoke

ik ga er in ieder geval niet meer heen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes hoor, dat je toch wat rookbaars heb gekregen achteraf :lol:

 

Schrale troost om te weten dat daar kennelijk toch iemand met verstand van zaken werkt.

 

Dat ze niet garant kunnen staan voor de kwaliteit is de grootste bullshit die ik ooit hoorde.

 

De vorige verkoper nam het jou toch ook kwalijk dat je het gekocht had en hij wilde het niet ruilen?

Zij hadden zelf bij aankoop beter uit hun doppen moeten kijken, en als ze er dan zoveel verstand van hebben dat ze wel weten wat het probleem is koop het dan voor een spotprijs en gooi het is de mega-sale-super-aanbieding-uitverkoop-aktie, een beetje buitenlandse toerist heeft er misschien wat aan.

 

Logisch dat je besloten heb om toch niet meer naar die sjop te gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo te zien is het een zwaar overbemest wietje geweest wat ook nog eens te lang gestaan heeft. Tenminste, het lijkt op iets wat ik ook wel eens heb gehad en toen trok ik die conclusie.

 

Waar zie je dat aan? En wat zijn de gevolgen van bovenstaande?

Share this post


Link to post
Share on other sites

High huisrot. Sorry voor de late reactie, ik had 'em even over het hoofd gezien.

 

Eigenlijk had ik dat niet kunnen zien, ware het niet dat ik als fervent shopbezoeker zelf ook al een aantal maal met zo'n wietje naar huis gestuurd ben. Ook heb ik eens van een maatje wat sativa gerookt die te lang gestaan had en na het drogen ook compleet bruin kleurde. Wat een oppeppend wietje had moeten zijn was toen veranderd in een bijna narcotische drug die ook echt smaakte naar dooie plant. Die ranzige smaak kan ook door te lang doorvoeden komen, wat vaak weer samenhangt met het te lang laten staan van de planten. In elk geval kwam het plaatje mij bekend voor en toen er ook nog over een slechte smaak gesproken werd was mijn conclusie gauw getrokken. Deels ervaring, deels een gokje dus, maar te lang staan en te lang doorvoeden gaan vaak samen en bijna altijd is de wiet daarna overdreven bruin van kleur. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja kan begrijpen dat ze het niet terugnemen nadat je het naar huis heb genomen waarom lijkt me duidelijk

maar toch tof van die 2e vent je toch je wietje gaf maar vraag gewoon naar een ander zakje als je de inhoud niet vertrouwt.

ik ben zelf gaan kweken omdat idd de kwaliteit bij veel (niet alle) shops zwaar beneden de maat is naar mijn mening .

succes

groeten chris :wave:

 

 

 

Rob de geus van de smaakpolitie ff langs sturen, zal er vast wel niet zo vrolijk van worden :wOOt

stuur em dan gelijk door hierheen wil zijn mening wel eens weten over mijn wietje ;) wil toch die sticker op mij raam :smoke

maar vrolijk gaat tie worden :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...