Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
flower_power

iemand al jack widow ,nlx of santa maria gekweekt?

Recommended Posts

Heb thuis 3 jack widow's, 3 santa maria's en 2 nlx plantjes staan. Zou willen weten of ik bepaalde zaken meer in het oog moeten houden bij één van de soorten plantjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Bij kweken met verschillende wietsoorten zal je last krijgen van verschillende groei-patronen en voedingsbehoefte.

 

Ik adviseer je om goed op te letten op planten of takken die harder dan de andere planten.

Buig die takken tijdig zijwaards naar de lege ruimte's, anders heb je zometeen heel veel lege gaten in je tuin en dus weinig wiet.

 

Zodra de gebogen takken door de gemiddelde tuin zijn ingehaald dan maak je ze weer los.:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

santa maria:

groeit snel ook nog in de bloeifase

moet bijna altijd ondersteund worden zodat ze niet breekt onder haar eigen gewicht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb bij mijn santa maria een helft van de planten wel en de andere helft van mijn planten niet getopt.

Van de niet getopte groep werden de toppen te zwaar door de relatieve dunne stengel het gevolg was doorbuigen. Dus toppen deze plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb jack widows, maar ze staan buiten, heb ze iend mei geplant en er is er een nu 1.80m geworden en is zeer breed vertakt, ze vertakken dus zeer goed zou ik zo zeggen, ze zijn niet zo snel bij mij in gang geschoten, maar 1 maal aan het groeien gaan ze wel snel.

 

veel geluk ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep, ik heb een maand of 5 geleden Santa's gehad, gaan als een jekko, zijn zeer sterk en er komt best wat vanaf.

Ik had van 75 steks 2170 gram onder 7 pitten van 400 watt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb nu ook santas staan en ze bevalle me best, veeel zijtakken dus en wat stan al zegt de toppen naar open plekken buigen. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...