Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Argulas

Mannelijk, Vrouwelijk?

Recommended Posts

Heya! Lang van weggeweest en niet veel laten horen, i know, maar ik heb het nogal druk gehad de laatste tijd.

 

Anyway, straight to the point:

 

2 Van men Purple Tops verdenk ik van man zijn, maar ik ben niet zeker, het lijkt op een vrouwtje, maar zonder de witte haartjes en met trossen zoals bij een man. Ik vroeg me dus af of jullie hier wel zekerheid over konden geven? Want anders moeten ze direct weg!!

Hier de fotos:

 

gallery_7688_1946_38478.jpg

 

 

Deze is een hermafrodiet? Dit is het enige haartje dat er te zien is aan deze plant, de rest is zonder haartjes:

gallery_7688_1946_62737.jpg

 

 

gallery_7688_1946_59845.jpg

 

 

gallery_7688_1946_100825.jpg

 

 

 

Bij nog een andere Purple Tops zijn er een aantal dingen niet juist blijkbaar, enig idee wat dit zou kunnen zijn ?

 

1:

gallery_7688_1946_65619.jpg

 

2:

gallery_7688_1946_76730.jpg

 

3:

gallery_7688_1946_88619.jpg

 

 

 

En dan als Final Question :

Is dit bevrucht? Sinds het zo dik staat en geen wit haartje meer heeft? Dat zou anders wel de mannelijkheid verklaren van de eerste 2 planten waarover ik het had.:

 

gallery_7688_1946_3955.jpg

 

 

 

 

Ik weet het, veel vragen tegelijk... Maar heb problemen met men internet, en kan het dus niet apart zetten.

 

Alvast bedankt voor te lezen en eventueel te antwoorden!

 

Greetz,Argulas :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste plantjes lijken me mannetjes, al dan niet travestietjes.

het bladprobleem trekt op mijn bladprobleem, alleen weet ik ook niet wat het is.

dsc0025es4.jpg

Edited by natass

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste foto's zijn mannetjes dat zie je aan de zakjes ( bolletjes à die naar beneden vallen ) maar dit wist je al natuurlijk. de laatste foto is een vrouwtje witte haartjes die oprichten zoals een bloem die bloeit. Die krullende bladen lijken verbrandt of een rups is hier tijdje geleden aan het werk geweest. Anderis ziet da boeltje er goed uit enkele da mannetje verwijderen. Komt allemaal in orde. Wees op u hoede voor Rot dit komt wanneer je slaapt en ziej als je wakker bent maar dan is dat al te laat. En de platn is bevrucht geweest of tweeslachtig. zaad gegegarandeerd voor volgend jaar

 

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...