Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mr.Green Stuff

Hoe Roken?

Recommended Posts

yu smokers,

ik had een vraag zoals te titel eigenlijk al zegt.

Ik weet wel hoe ik moet roken natuurlijk..ik rook ook sigaretten en wiet 1x à 2x per week.

Maar het inhaleren is toch wel belangrijk. Ik vind dat ik niet zo high of stoned ben als ik rook.

Ik ben wel high maar niet zo fel, ik heb sterke wiet en toch.. dus ik dacht dat ik niet tegoei

inhalleer.

Willen jullie me helpen en zeggen hoe ik goed wiet moet roken?

 

Thanx :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het altijd wel lekker om de rook "direct" in mn longentjes te ontvangen

 

bijvoorbeeld door een boks van je hand te maken (je weet wel, hoe die brothers het doen), tookje tussen 1 van de vingers en dan aan de bovenkant van je hand zuigen

 

OF

 

met je middelvinger+wijsvinger+duim het tipje vast pakken (je tookje zit dan dus in je hand, zorg dat het tipje niet uitsteekt) en dan zuigen aan je 3 vingertoppen. dit vind ik persoonlijk het lekkerst

 

verschrikkelijk vage uitleg, dat wel

 

have fun :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Willen jullie me helpen en zeggen hoe ik goed wiet moet roken?

 

 

:innocent: Eeeeehm, in een normale joint moet je echt wel wat merken hoor!

Of je hebt klote wiet, of je doet er te weinig in OF je inhalleert niet door je longen.

Probeer anders een keer een puurpijpje of een waterpijp, gegarandeert dat dat moet werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals hierboven eigenlijk al staat. het maakt geen zak uit hoe je inhaleert als je het maar wel over je longen doet. ga niet proberen om het langer in te houden ofzo, is alleen maar ongezond en je wordt er niet stoneder van. verder vind ik het altijd fijn om lekker op me bed te liggen tijdens het blowen. oogjes dicht bij het hijsen en bij het uitblazen. je wordt daar niet meer stoned van ofzo, maar ik heb dan altijd zo een vogel vrij zweef gevoel. tijdens het uitblazen lijkt het net of je op een rustig meertje ligt te kabbelen in een bootje...echt heerlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
yu smokers,

ik had een vraag zoals te titel eigenlijk al zegt.

Ik weet wel hoe ik moet roken natuurlijk..ik rook ook sigaretten en wiet 1x à 2x per week.

Maar het inhaleren is toch wel belangrijk. Ik vind dat ik niet zo high of stoned ben als ik rook.

Ik ben wel high maar niet zo fel, ik heb sterke wiet en toch.. dus ik dacht dat ik niet tegoei

inhalleer.

Willen jullie me helpen en zeggen hoe ik goed wiet moet roken?

 

Thanx :innocent:

Buiten de reacties gelezen te hebb wat een vraag zeg omg probeer het uit zou ik zeggen!koop 25 euro wiet en ga net zolang proberen to je lekker stoned bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed inhaleren kan ook helpen.. eerst voor 75% uitademen, rook in je mond zuigen, en dan door je mond volledig inademen. ik zie heel vaak op het bruggetje bij mijn huis, dat ze een pure draaien, ze nemen eentrekje. en blazen de rook al uit voordat die de longen heeft bereikt. Daar word je niet stoned van. Wolkjes blazen met wietrook, vind ik een beetje zonde :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt ook zonde, maar is het niet. de werkzame stoffen komen sowieso in je lichaam. bindt zich meteen vast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem 1 hijs neit over je longen ,

(en dan msichien nog 1)

en dan flinke hijs want dan brand hij lkkr ,

dan snel inademen en ff inhouden ,

en dan lkkr uitademen ,

 

en als je hijsen als de beste neemt... dan kunje daarna ook nog ff tranen :lol:

 

Grtz ~Tiduss~

Share this post


Link to post
Share on other sites

óf optie 1: je zuigt de rook eerst in je mond, !! laat niets ontsnappen !!, en inhaleert het dan door je mond verder in je longen

óf optie 2: je ademt direct diep door je longen in, de rook komt meteen in je longen en je raakt van de kaart

 

Als je dit doet komt het zeker goed.

 

(persoonlijk zou ik gaan voor optie 2 omdat je dan zeker weet dat de rook in je longen komt en je niets 'verspilt')

 

succes ermee! En laat weten of het al beter is gegaan! :smoke

 

later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Optie 2 enkel voor echte rokers... anders hoest je alles er terug uit :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij werkt dit het beste: de j tussen ringvinger en middelvinger zo tegen u hand aan, en dan al u vingers tegen elkaar zetten, behalve duim :offtopic tegen u mond aan en inhaleren, direct in u longen en tiental seconden binnehouden, ik voel het dan na 2 trekken al ! :D word je lekker stoned van door zo te trekken, maar als ge echt al scheef zijt is da al wa moeilijker ma het is wel het effectiefst voor mij

Share this post


Link to post
Share on other sites
bij mij werkt dit het beste: de j tussen ringvinger en middelvinger zo tegen u hand aan, en dan al u vingers tegen elkaar zetten, behalve duim :offtopic tegen u mond aan en inhaleren, direct in u longen en tiental seconden binnehouden, ik voel het dan na 2 trekken al ! :D word je lekker stoned van door zo te trekken, maar als ge echt al scheef zijt is da al wa moeilijker ma het is wel het effectiefst voor mij

dat inhouden is slecht voor je longen en je wordt er niet stoneder van. is onmogelijk. dat tussen je vingers verhaal daarentegen is wel goed te doen. je maakt als het ware een soort bong van je handen... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

een trukje voor de beginers is, geen de joint aan de beginner en waneer hij wilt pullen, roep je "de flikken zijn daar!" of "je moeder is daar" van het verschieten neemen ze een groote hijs die ze direct inhaleren.

 

Werkt echter alleen wel bij belgen of mensen die stieken thuis roken..

Heeft toch een paar van men maten geholpen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goed inhaleren kan ook helpen.. eerst voor 75% uitademen, rook in je mond zuigen, en dan door je mond volledig inademen. ik zie heel vaak op het bruggetje bij mijn huis, dat ze een pure draaien, ze nemen eentrekje. en blazen de rook al uit voordat die de longen heeft bereikt. Daar word je niet stoned van. Wolkjes blazen met wietrook, vind ik een beetje zonde :offtopic

 

ja idd. dat rookt heerlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ellaweednav: wat ben jij slecht zeg! maar wel grappig :) ;)

 

@laatste: ja, heb ik ook is geprobeert, damn, word je ff duizelig :nerd

 

Je kan ook is een keer probere om een kopstoot te geve maar dan jij liggend, en de andere bove jou gaan zitte, en als je dan niet meer kan moet ie je hoofd tege de grond drukke, zodat je niet trug kan trekke, en dan een niet al te harde mep op je plexus geve, zodat je ineens nog wat meer adem neemt.. (kopstoot= de andere neemt een trekje van de laatste 3-4 cm, steekt em andersom in zn mond, dus met de brandende kant naar binne, en dan moet jij je hande als een kokertje tusse zijn en jouw mond plaatse, zodat er niet teveel rook verlore gaat.) Je gaat neer! :)

vind et persoonlijk niet zo leuk, deed dat soort zake vroeger wel, maar ben nu liever gewoon chillstoned :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...