Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loadrunner

Wietgebruik

Recommended Posts

Ik ben alleen maar thuis om te slapen, misschien af en toe eens wat te eten, ben iets van 6 a 7 dagen per week van huis weg, voor werk en andere dingen. Misschien wordt er te weinig gepraat, maar dat komt ook door, dat er geen discussie mogelijk is thuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor wat het waard is,

 

je werkt dus je verdient geld, er komt een dag dat je gewoon zelfstandig moet gaan wonen.

Hoe ouder je word hoe moeilijker de situatie thuis word omdat je mening steeds meer gaat botsen met je moeder(yes ervaring).

Voor iedere situatie zijn meestal meerdere oplossingen, je moeder proberen te veranderen is in dit geval de moeilijkste.(wellicht onmogelijk)

 

In any case succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn moeder had vroeger dezelfde opvatting, totdat ze erge last van haar rug kreeg.

 

Ik heb haar een keer overgehaald tot het roken van een joint; De pijn was weg, en de opvatting van mijn moeder over drugs was totaal veranderd.

 

Sinds dien heeft ze het nooit meer gedaan, maar als ik langs kom heeft ze het er niet over, zoals vroeger wel.

 

Weet je wat je moet doen :smoke

 

Geef haar een joint!

 

Groet

 

Nator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongen, ik weet precies waar je het over hebt. Mijn ouders roken allebei niet en ze hebben nog nooit van hun leven een jointje aangeraakt, overigens nuttigen ze af en toe wel alcohol, in tegenstelling tot jou moeder. Ik heb dan het voorbeeld van een neef van mij (nu 22) hij is nu ook professioneel-junk dus dat is het ultieme voorbeeld voor me ouders, handig voor hun, afschuwelijk voor mij.

 

Ik ga niet eens tegen me ouders in, ik geef ze altijd gelijk en lul gewoon lekker mee. Ik rook nu ongeveer 1,5 jaar vast, en ik smoke nu ongeveer 1 jaar vast. (Minimaal 6 dagen per week minimaal 1 jointje per dag.)

 

Ik weet tot nu toe alles nog goed te verbergen en met echt als de dood dat me ouders erachter komen. Want dan verklaren ze me honder procent zeker meteen voor junk en hoef ik het huis niet meer in te komen. Maar de verklaring hiervoor is het zogenaamde non-knownlegde verschijnsel. Ze hebben er totaal geen verstand van en denken dat het über verslavend is. Dat maakt het nou zo moeilijk, ik kan ze wel alles gaan uitleggen over wiet maar dan schatten ze alleen maar erger in qwa junk-niveau.

 

 

Ik ben alleen maar thuis om te slapen, misschien af en toe eens wat te eten, ben iets van 6 a 7 dagen per week van huis weg, voor werk en andere dingen.
Hier zie ik ook overeenkomsten. Ik ben altijd buiten, af en toe vlak voor het eten op de computer maar verder ben ik alleen thuis om te pitten of te eten, wat ik ook zo'n 3x per week met vrienden doe. Verder ben ik op school óf buiten.

 

Ik vind dat prettig want dan vragen me ouders het minste, wie van de 16-jarige hangjongeren vind het nou leuk om antwoord te moeten geven op de vraag wat ik vanavond buiten ga doen? "Ja beetje hangen. Of beetje poolen." Ik verzin wel wat.

 

Wat dan wel weer een voordeel is. Is dat mijn ouders geen idee hebben van de symptomen van een stoned-persoon. Dat is in ieder geval wel een stuk lekkerder voor mij, ik hoef niet bang te zijn dat ze er achter komen als ik 's avonds naar huis ga. In tegen stelling tot mijn vriend, die ze ouders hebben hem al een paar x bedreigd met een bloedtestje. Ook maar een íets te hoog thc-gehalte en hij staat op straat.

 

MvG,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op je vijfentwintigste mag je onder moeders vleugels vandaan.

 

Je mag je eigen levensstijl opbouwen.

 

Je eigen leven leiden.

 

Het is jou keuze.

 

Zij heeft de hare.

 

Groetjes Blowsterke :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn moeder dacht in het begin ook dat je wiet spoot en cocaine thee dronk!

nu 8 jaar later heeft ze al 2x meegesmoked..

 

ze vond het wel fijn.. ze schoot al in de lach als je POEP! zei haha

ze had ook heerlijk geslapen zei ze en ze was ook echt uitgerust...

 

ik heb haar 3 dingen constant in haar hoofd gestampt:

 

1 als je teveel alcohol drinkt ga je dood (maatschappelijk geaccepteerd), als je teveel wiet rook val je in

slaap!

 

2. Alcohol is de oorzaak van veel geweldsdelichten, van wiet is geen enkel aantoonbaar bewijs ivm geweldsdelicten.

 

3. Bij sommige dingen heb je baat bij blowen nl: slechte dag, tot rust komen, creatief zijn.

en het wordt ook voorgeschreven als lichte pijnstiller bij chronische pijnen

 

ze zag het ook wel omdat ik meestal wel stoned thuizat en dan zag ze wel dat ik er niet freaky van werd, en meestal nog een stuk socialer dan normaal (weer een ding wat positief is!)

 

nouja hopelijk kunne jij en je moeder er wat mee haha

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe eens een keertje stiekem een grammetje wiet door der ete, kijke of ze het dan nog zo slecht vind :nerd

 

best wel kut voor je!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik leef gigantish met je mee, maar heb je dan geen geld gespaard van die jaren die je al gewerkt hebt?

niet dat het mn zaken zijn :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...