Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
masteryero

Aparte Bloei Bij De Hollands Hope

Recommended Posts

hallo mensen bij een maat van me staat een vrouwelijke hollands hope al een 4 weken in de bloei als ik het schatten meot ik zelf weet weing van hollandshope en heb er maar een paar 1 x gekweekt

 

bij mij kwamen er gewoon groene toppen en groen blad wat later wat gelig werd aaet einde van de bloei

 

 

bij hem worden de toppen paarsig maar wta nog vreemder is voor mij is dat het blad ook helemaal paarsig begint te wordne kan dit bij hollands hope ???

 

 

ik hoort het wel

 

greetzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Masteryo,

 

Ik heb zelf buiten ook o.a 3 Hollands Hopes staan, van Dutch Passion (fem), het jaar daarvoor had ik ze buiten die waren van nirvana, ook gewoon groen.

 

Maar hier worden ze ook paars :smoke ik denk zelf dat het door het weer komt, vaak heb je bij te koud weer ook vorming van paarse toppen, dus ik denk dat t hieraan ligt.

 

hopelijk trekt t wel weer weg, aan het eind vd bloei, paarse wiet heb ik geen zin in :specool

 

eerste post weer in maanden :engel

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt het zal ook wel te maken hebben met de temperaturen van snachts want ik heb het zelfs koud in mijn bed neit normaal meer :specool wat ik zelf zo raar vond is dat het ook paarsen bladeren gaf als een soort purple haze me maatje vidn het totaal nit erg als de toppen paars worden als er maar een lekker rokertje voor het komende jaar vanaf komt :smoke

 

ze ruiken goed iig nu nog wat gaan spekken en hij kan ze lol niet meer op dit jaar

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...