Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stijn vervaet

Help?!

Recommended Posts

Hey,

 

 

Ik heb in het begin van juli voor de eerste maal 3 plantjes gezet (easy sativa). Vandaag merkte ik op dat er kleine beestjes op de bladeren liepen en dat er kleine gaatjes te vinden waren op verschillende bladeren.

Sinds vorige week zijn de onderste bladeren van t plantje geel beginnen uitslaan, en vanaf de blaadjes bruin waren heb ik deze afgetrokken. (Ik had gelezen dat dit normaal was, en dat er niks aan de hand was) Maar nu beginnen de blaadjes erboven ook al geel uit te slaan en heb ik er vandaag toch weer enkele moeten aftrekken.

 

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt,

Stijn :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat moet ik doen?

Alvast bedankt,

Stijn :specool

 

Ik zou eens beginnen om te proberen er een foto van de maken.

Je weet het, een foto zegt meer dan duidend worden...

 

En een beetje meer INFO kan ook geen kwaad.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

Hm, jammer genoeg heb ik niks van fototoestel in huis.. Ik probeer er zo snel mogelijk 1 te zoeken.

 

Soortje: Easy Sativa

Zaaiing

12 weken oud

Ph niet gemeten

Ik geef ze om de 2/3 dagen water, afhankelijk van het weer.. Laatste tijd wel veel last van hevige regenbuien hier in de streek..

Andere bijzonderheden: De plantjes zijn bijzonder klein, maar daar had de lokale growshop mij al voor gewaarschuwd.

Het bladbeestje is volgens mij de wolluis, maar ik ben er niet 100% zeker van. In klaar licht ga ik wat beter kijken..

 

Hopelijk ben je hier al iets meer mee.. Ondertussen blijf ik op zoek gaan naar mogelijke oplossingen. Maar zoals waarschijnlijk al duidelijk was, ken ik er helemaal nog niks van :specool

 

Gr,

Stijn

Edited by Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey stijn, idd met een fototje kan je wel wa beter geholpen worden he. en die regen hebben we allemaal .

en zaailingen nu nog buiten? wens je er veel succes mee.

grtz :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...