Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pdb

Wiet Thee

Recommended Posts

hoi allemaal. een jaar geleden is er bij mij een hersentumor gevonden. zit op een zeer lastige pleken heb daar regelmatig zware pijn van. nu heb ik 18 jaar geblowd maar ben daar al 10 mee gestopt en wil er niet weer mee beginnen. dus dacht ik aan thee. iemand ervaring mee? of andere manieren dan roken? zou graag horen wat voor ervaringen jully hebben

grtz :specool pdb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou het in boter kunnen verwerken. Aangezien THC zich hecht aan dierlijk vet is dit de beste manier op het oraal te nemen. Deze boter zou je op brood kunnen smeren of verwerken in een cake. Een andere manier van roken (is eigenlijk geen roken) zou vaporizen kunnen zijn. De wiet wordt op zo'n temperatuur verbrand, dat het plantmateriaal niet verbrandt maar alleen de werkzame stoffen vrijkomen in een soort damp. Zo krijg je haast geen teer en koolstofmono-oxide binnen maar wel een groter deel van de werkzame stoffen dan bij 'normaal' roken.

 

Het nadeel bij thee is dat je een vet zou toe moeten voegen om de THC zich aan te laten binden. Dit zou kunnen met volle melk, alleen is dit niet de meest effectieve methode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey lord, ja ik had thee al eens geprobeerd maar voelde daar weinig of niets van. maar die andere manieren ga zeker wel eens proberen. ik rook niet maar ik kweek wel. leuke hobby.

grtz :specool pdb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik in het ziekenhuis lag voor mijn longen, heb ik ook wietthee gekregen, nou en of dat het werkte :specool

 

Je moet wel de juiste hoeveelheid doseren. :smoke

 

Groetjes Blowsterke :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je niet rookt is een vaporizer echt ideaal. Met name die van Evert, kun je gewoon de hele dag laten staan en als je een trekje neemt neem je een trekje. Heel zacht, en het effect van een vaporizer wordt met name ook door medische gebruikers gewaardeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toen ik in het ziekenhuis lag voor mijn longen, heb ik ook wietthee gekregen, nou en of dat het werkte :specool

 

Je moet wel de juiste hoeveelheid doseren. :smoke

 

Groetjes Blowsterke :engel

ik had wihte widow in zo een thee ei gepropt en het flink in laten trekken. voelde wel iets maar twas niet veel

denk dat ik een vaporiser ga proberen. schijnt wel goed te werken.

grtz :specool pdb

Share this post


Link to post
Share on other sites

vapourizers vind ik ook heel prettig als ik migraine heb. dan heb ik liever dat als een joint, omdat ik van de rook anders heel snel duizelig en misselijk wordt. je wordt er ook heel lekker high van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb er vandaag al veel over zitten lezen. ga da zeker effe testen :specool

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had wihte widow in zo een thee ei gepropt en het flink in laten trekken. voelde wel iets maar twas niet veel

denk dat ik een vaporiser ga proberen. schijnt wel goed te werken.

grtz :smoke pdb

 

Thc lost ook niet op in water vogel,

 

Je moet je thee goed roeren, zodat de kristalletjes als een suspentie door de thee zweven.

Dan een slok nemen enzovoorts.

 

(thee ei is misschien ook niet zo'n goed idee, omdat de kristallen in het ei blijven. )

 

Groet!

 

Nator

 

p.s.

 

pdb, succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

A little cloud of milk in you're tea, just as they do in England shoud do the trick.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thc lost ook niet op in water vogel,

 

Je moet je thee goed roeren, zodat de kristalletjes als een suspentie door de thee zweven.

Dan een slok nemen enzovoorts.

 

(thee ei is misschien ook niet zo'n goed idee, omdat de kristallen in het ei blijven. )

 

Groet!

 

Nator

 

p.s.

 

pdb, succes ermee

 

vogel?? heb een keer goed gekeken maar zie toch geen vleugels :wave: . daar moet je voor op de site van artis zijn :smoke gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...