Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Van Bouwverslag Naar Kweekverslag

Recommended Posts

Billenkoek vind ik gelijk weer zo hardhandig Ert. We kunnen BBB ook met een Donald Duckje bewerken op zijn billetjes :lol: :) .

 

@ BBB : koop een mooi scherp schaartje zodat de wond goed kan genezen. Ze zullen even bloeden maar het stold snel :smoke .

 

Go BBB :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de growguide even door gelopen, staat uiteraard wel wat over dieven, maar helaas geen foto's. De zoek functie levert ook niet veel op. Dus als iemand en linkje heeft naar wat fotomateriaal,.....graag. Ik kan natuurlijk wel een end weg gaan zitten knippen, maar dan krijg ik ruzie met Meester Ert :lol:

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet die trutten laten zien wie er de baas is, gewoon bovenste groeischeuten eraf halen.

Zou wel alles in 1 keer doen want ze hebben even een paar dagen nodig om bij te komen van die klap.

 

Succes

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie BBB, maar ik vroeg me alleen af hoe je dat dan straks doet, ik denk in principe in de natuur (natuurlijk mogen we dat niet vergelijken met kunstmatig kweken) maarrr... dan zit er gewoon ook water in de bodem, kijk bijv. wat topics van rataplan die had aarde bakken, nou vroeg ik me af, wat nou beter is aangezien je wel, als je tenminste de bak 1 a 2 cm vol laat lopen met voedingswater zodat de planten het langzaam opnemen, veel betere controle hebt over het niet teveel geven van water, aangezien het met cocosbakken (geen aarde) het een stuk moeilijker wordt. Plus je hebt ook nog iets betere controle over het gehele zaakje doordat het teveel aan water in het begin wegloopt (week 1 t/m 5 ongeveer) want ze zeggen ook een goede start moet je hebben... Een vraagje voor Ert, hoe geeft jij je dames water? :lol: succes ermee mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef van onder water, ik doe het ook zo.

En eigenlijk altijd doe ik het zo.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet die trutten laten zien wie er de baas is, gewoon bovenste groeischeuten eraf halen.

Priest

 

Ik zou niet de bovenste scheuten eraf knippen.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietsurfer

 

Weer die donald Duck, die arme eend.

 

Ja die scheutn.

 

Doe maar de onderste ja BBB, anders houd je zo weinig over :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Growgrow, ik maak gebruik van een tensiometer. Ik weet dus ongeveer hoe nat/droog de planten staan. Ik heb echter nog geen enkele keer water onderuit de potten zien lopen. Als ik naar de natuur zou kijken, dan krijgen ze de ene keer meer of wat minder water.

 

@Soca, dat het niet de bovenste moeten zijn had ik wel begrepen :)

 

@Leermeester Ert, ik zal vanavond ff een plantje fotograveren, en aangeven wat ik eraf wil halen. Hoor ik van jou wel of het goed is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto-S8TSTNJP.jpghahahha

Dan zal ik je gelijk antwoord geven BramSan.

 

gr erter

 

Foto-KQHCWMCE.jpg

Foto-A6HICFWE.jpg

 

Dit was een beetje veel he.

Was een van me vele goeie ideeen, :lol:

 

Werd nog wel wat, maar me klok stond niet goed dus bleven ze groeien ipv na drie dagen groei, hadden ze 3weken na 6uur donker nog een uurtje licht gehad hahahaha,.

 

Lachen toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Erwt, duidelijk die foto,......heb ik dus voor jan lul zitten photoshoppen.

 

med_gallery_9381_2898_331039.jpg

 

Dus als ik het goed begrepen heb mogen nr. 1,2,3,4,5,6,7,8 eraf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee das wat teveel denk ik.

\

1 en 5 horen bij elkaar die er af.

2 en 3 is een en eraf

 

4 en 8 is een en aaok er af.

Halve cm van de stam afknippen,

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Morgen schaartje halen, en foto's maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil niemand in verwarring brengen hoor......maar die 8 ziet er toppie uit

en ondanks ie laag zit, komt ie wel tot bijna boven..

 

ik zeg 1. 2. 3. 4. en 5 amputeren

 

go bram go

 

pitt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Pitt : Vind amputeren gelijk weer zo hard klinken voor een plant :lol:

 

Mijn toppen was perfect gegaan. Had het 2x gedaan en alleen het bovenste groeischeutje van de stam eraf geknipt en dat is toppen op zijn best :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Pitt : Vind amputeren gelijk weer zo hard klinken voor een plant :lol:

 

Mijn toppen was perfect gegaan. Had het 2x gedaan en alleen het bovenste groeischeutje van de stam eraf geknipt en dat is toppen op zijn best :)

 

nou ja ach het komt op t zelfde neer....beter afknippen danmaar...

 

en we hadden t toch over dieven??

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, pitt je had gelijk :) . Beetje er overheen gelezen. Heb nu 2 Q's op mijn keyboard van me laptop de "A" is vervangen door nog een "Q" dus ben misschien een beetje van streek daardoor :)

Leuk die controle van je PC-winkel volgens mij was hij ook aan het spacen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig b.b.b :) mooi hokje maar dat had ik niet anders verwacht van jou! ik ben zelf net klaar met mijn 1e oogst en ik hoop dat alles goed gaat met jou hokkie ik ga je zeker volgen de kommende weken.zelf start ik zaterdag weer op voor de 2e ronde suc 6 en je hebt t aan mij kunnen zien, hier op t forum weten ze alles anders was t mij ook niet gelukt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de dames gediefd (is dat wel een woord??) Helaas mijn camera vergeten mee te nemen. Heb uiteraard het advies van leermeester ert aagehouden, maar er zitten inderdaad bij sommige planten (zoals pitt opmerkte) scheuten bij die tot bijna bovenaan komen.

Ik heb ze bij sommige verwijderd en bij andere laten zitten, zo zien we straks mischien verschil. :)

 

Ook gelijk een mooi moment om de planten nog eens goed op beestjes te controleren, maar heb niks kunnen vinden :lol: Kortom het was weer een leerzame dag voor me.

 

@Wietsurfer, 1e Time, Pitt leuk dat jullie meekijken en adviseren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had eigenlijk nog 83 andere photo shop plaatjes verwacht :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaaaaaaa wazzup!, die heb ik naar ert zijn email gestuurd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@1 Time, bij deze :smoke

 

Dag 21

 

Plantjes staan er netjes bij, verder geen bijzonderheden. Ik vraag me wel af waneer ik met voeding zal/ga/moet, beginnen. Ze staan op zwaar voorbemeste aarde (volgens de GS).

 

We kunnen door de bomen het bos weer zien.

med_gallery_9381_3428_1851893.jpg

 

 

 

 

Nog even 2 upskirt foto's

med_gallery_9381_3428_701214.jpg

 

 

 

med_gallery_9381_3428_444839.jpg

 

 

 

 

En de laatste van de topjes in wording :D

med_gallery_9381_3428_513341.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gok op zo'n 1378 gr..Al hangen de lampen natuurlijk verkeerd :smoke ,ik hoop dat het pessimistisch is :D .

Mocht ik het dichtsbij zitten,mag je mijn prijs aan een behoeftigere gebruiker dan ik schenken(medicinaal bv.).

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaan lekker BBB,ff een :smoke nemen .

en nu een gokje wagen , de teller stopt op?????

 

2089gr droog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...