Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesie123

Kan Je Werken Als Je Blowt?

Recommended Posts

Ik had van de week een discussie met een goede vriend die een eigen bedrijf (gen-technologie)aan het opstarten is.Hij (is al op leeftijd) blowt de hele dag door. Ik mag graag een blowtje roken maar als ik moet werken blow ik gewoon niet want anders komt er niets uit mijn handen. Het nieuwe bedrijf van mijn vriend

heeft de potentie op groot te worden, maar ik geloof niet dat een blowende directeur straks

10 medewerkers kan aansturen. Hij heeft enorme financiele verplichtingen op zich genomen

en ik maak me daar eigenlijk grote zorgen over.

Mijn vraag......hoe kijken jullie daar tegenaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen werken en rijden als je niet hebt geblowd of gedronken.

 

maar taken zoals vloeren vegen, archieveren, en andere dingen waarbij je alleen maar hoeft te zitten, waarmee er bij een foutje geen schadelijke dingen gebeuren, zou er niet zoveel aan de hand zijn.

 

Maar bij grotere verantwoording, en bedienen van zware machines, tillen, of andere werkzaamheden met vergroot risico ( vorkheftruck, messen, productiefabriek en glas e.d. ) niet doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cannabis20, is voor mij hetzelfde als: Ik drink altijd wel een biertje voor mijn werk,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bigbuttram Ik drink juist geen bier, vandaar dat ik mijn wietje dan heb :blink: Ik drink totaal geen alocohol. Zowiezo wiet en bier voor het werk , werkt idd niet :whistling ff voor de duidelijkheid

 

En een jointje voor het werkt, maakt voor mij het werk lekker soepeler. Kan ook zonder joint voor het werk hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is voor iedereen verschillend. Sommige mensen vinden het juist fijn om alvorens een jointje te roken om zich daarna relaxed of beter te kunnen werken. Bij sommige mensen werkt het juist averechts en roken liever een jointje NA het werk. Ik denk dat diegene het beste dat zelf kan bepalen, maar als het werk er onder lijdt meteen mee stoppen, dat is mijn advies.

Houd het in de gaten en mocht het uit de hand lopen kun je dan altijd actie ondernemen.

 

Blessed Love.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jahbless dat is wat ik bedoel met weten hoe je ermee moet om gaan. Dus ook weten op welk moment je het rookt :blink: Stel je hebt een slechte dag met opstaan, en je hebt al koppijn tja een joint helpt misschien maar inderdaad werkt ook averechts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een paar biertje op kan ik nog vrij goed functioneren, maar als ik bijv een jointje gerookt heb dan kan ik vrijwel niks meer.

 

Echter drink/rook ik niet voor en onder werktijden.

En euh, ik kan alleen tekeningen verneuken wat X ton waard zijn :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rook de hele dag ,s'morgens bij de eerste koffie en s'avonds voor het slapen gaan .

Werken gebeurt ook in die periode en heb nergens last van ,tis wel lekker als je de dagelijkse file induikt voor 3/4 uur en je hebt er nog een liggen .

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfde hier Mike. Ik heb er ook klanten tussen zitten die voor tonnen per jaar bestellen en zelfs voor meer. De verantwoordelijkheid die je draagt tijdens je werk speelt een grote rol. Het hangt er dan denk ik grotendeels vanaf in hoeverre je je moet concentreren om je werk goed te kunnen uitvoeren. Zeker als helder denkwerk gedurende langere periodes noodzakelijk is zal een jointje niet echt bevorderlijk zijn voor je prestaties. Het blijft zoals vele andere genotsmiddelen iets wat een bepaalde invloed heeft op je lichaam, ook enige tijd na het roken nog. Er moet door je lichaam energie gespendeerd worden aan herstel. Soms merk je het zelf nauwelijks, maar op de achtergrond wordt er hard gewerkt. Die energie gaat zeker na langere periodes frequent blowen ten koste van je concentratievermogen.

 

Als er veel op het spel staat moet je zo nu en dan eens in de spiegel kijken en objectief beoordelen in hoeverre je blowgedrag invloed heeft op je dagelijks leven. Voor mij is enkel in het weekend een jointje roken eigenlijk het beste, maar omdat ik mezelf tot op zekere bescheiden hoogte 'medicinaal gebruiker' zou kunnen noemen is de drempel om er doordeweeks eentje te draaien soms iets te laag. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen, om maar eens verjaard boek aan te halen. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tweeenhalf jaar thuis te hebben gezeten.

Ben ik sinds 7 maanden weer full time aan het werk.

Daar ik al jaren medicinaal blow, is het voor mij niet meer als normaal dat ik er mee opsta en naar bed ga.

Voor mij zorgt het dat ik normaal kan functioneren in deze maatschappij en niemand die aan mij kan zien of merken op het werk dat ik dat gedaan heb voor ik begin.

Ik werk continue met cijfertjes en moet me goed concentreren, kan het me niet veroorloven om fouten te maken :specool

 

Dat was mijn antwoord in het kort.

 

Groetjes Blowsterke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben schilder

 

en rook regelmatig voor dat ik naar me werk ga

 

nergens problemen mee :smoke

 

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

normaal hou ik er niet zo van om op ladders en steigers te staan. maar toen ik laatst een jonko ging roken (om 9 uur 'sochtends), stond ik even later veel relaxter op die steigers. :specool

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja , lijkt me een goed idee ,

 

eerst een joint en dan psychiatrische patienten behandelen ............

 

 

nee , doe wel na mijn dienst en in mijn vrije tijd blowen !!!

 

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak de mooiste bruidsboeketten met een jointje op, in mijn werk (bloemiste dus) kan het in mijn optiek weinig kwaad, alhoewel je natuurlijk niet met rood doorlopen oogjes je klanten kan helpen :specool

 

Ik ga op de fiets van en naar t werk dus daar hoef ik t ook niet voor te laten.

 

Ik denk dat het voor iedereen anders is, Tis maar net wat je gewend bent en iedereen reageert anders.

Zolang je werk er niet onder lijdt, lijkt het mij geen probleem.

 

Liefs

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik werk in de telemarketingindustrie, en ik ben de beste beller van mijn campagnes

of ik geblowt heb of niet, ik scoor even goed.

stoned zijn is ook meer een vertrouwde roes geworden dan dat mijn concentratie eronder lijdt.

altijd stoned..

nu ook al een lekkere dikke toet aan het roken (pp skunk mix) :specool

 

 

Gegroet,

 

Chilltyperiod

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook 24/7 een blowtje zelfs als ik in de auto rij en ook tijdens werk na een lange tijd als je smoked word je minder intensiever stonedd dus met 1 of 2 blowtje is werke geen probleem.

 

GreetZz :specool pablo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...