Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Clover

Hoofdpijn En Wiet??

Recommended Posts

Ik ben nu druk aan het oefenen met zelf draaien, en op zich begint het al ergens op te lijken. Ik wil ze ook liever zelf draaien omdat ik dan idd zeker weten dat er iets inzit.

 

In het begin werd ik heel even licht in mijn hoofd, maar dat was maar een fractie, later werd ik gewoon heel moe en viel ik in slaap.

 

Ik zal volgende week eens even kijken wat voor soorten ze uberhaupt bij mijn coffeeshop verkopen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier Gebruikt de t_reply.gif !!!

 

Weet niet of je weet hoe je pijltjes voor in een blaaspijp draait (van papier)?

 

Als je dat weet: draai er een in de vorm van een joint, rol daarna over dat pijltje je longvloei, lik hem dicht en schuif hem van de pijl af. Nu heb je een huls van vloei, laat de filtertip er invallen zodat hij nog net vast blijft zitten aan het eind, schep de huls daarna vol met een combinatie van wiet en tabak (of alleen puur).

 

Wat natuurlijk nog beter voor jou zou zijn is een verdamper, daar kan je gewoon een topje op leggen en dan maar verdampen. Heb je ook al dat gezeur niet met draaien, bovendien krijg je geen rook binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik me kut voel ,

buikpijn... verkoudheid , en vooral hoofdpijn ,

gaat dat naar een blowtje altijd wel weg ,

moetje wel stoned worden , en niet high ,

van high kan alles te snel gaan ,

en dan krijg je ''lijkt mij'' meer last ervan.

 

Grtz ~Tiduss~

Share this post


Link to post
Share on other sites
moetje wel stoned worden , en niet high

 

Ik ben niet zo thuis met dat alles :smoke . Wat is precies het verschil tussen stoned en high?

 

't draaien gaat al beter, begin er nog eens goed in te worden ook :D Heb nu een ander soortje gekocht, eens kijken wat hier het effect van is. Want tot nu toe is het effect zero gebleven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En...? Reeds van je hoofdpijn af? hou ons up to date please :smoke , dit interesseert me eigenlijk wel

 

 

Als je van het te roken pardoes in slaap valt, lijkt het me beter de wiet oraal in te nemen (bijv. spacecake dus), dat geeft meestal een meer high en minder vermoeid effect.

 

Wel oppassen met spacecake, weten dat het een uur kan duren voor je het voelt, en dat het meerdere uren kan aanhouden. Dus niet meer eten omdat je in het begin denkt dat het niet werkt, en proberen op een vrije dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi! Ik heb eigenlijk nog niet zoveel te vertellen. Morgen ga ik die nieuwe soort uitproberen (ik had hiervoor altijd special, nu een keer white widow). Er zit steeds een tijdje tussen, dit is omdat ik op mijn werk een streng non-alcohol/drugs beleid heb (ik werk op hoogte). Ik moet iedere avond werken, dus ik kan het me niet permiteren om onder invloed op mijn werk te komen. Vandaar dat ik het voorlopig beperk tot mijn vrije dagen (dus 1x per week). Dus morgen meer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je er eerder moe van wordt kun je misschien wat beter een soortje proberen die een betere 'high' heeft.. Het verschil tussen stoned en high is dat mensen stoned meer als ontspannen, maar soms ook wat futloos (couchlock) maakt. Een high gevoel kan eveneens ontspannend werken, maar is toch vaak wat energieker. Veel wietsoorten zorgen een mix van deze effecten.. en zo zijn er nog talloze andere 'uitwerkingen' te omschrijven, dit is echter voornamelijk afhankelijk van het soortje wat je gaat proberen. Slim dus om een aantal verschillende te proberen. Het scheelt ook wel hoe je gemoedstoestand op dat moment is.. 's avonds laat als je al moe bent van het werken of waarvan dan ook, zal je ook eerder in slaap vallen door de wiet.. Wat voor veel mensen met slaapproblemen dan ook een reden is om het te gaan gebruiken..

 

Als je normaal gesproken geen sigaretten rookt is het misschien verstandiger om nu puur te gaan rollen. zonder tabak dus.. De de nicotine heeft ook effect op de uitwerking, bij puur roken heb je eerder een high gevoel (maar is nog steeds erg soortafhankelijk).. Daarnaast is tabak natuurlijk gewoon troep.

 

Wel klote voor je, ik hoop dat het alsnog een beetje zal helpen de pijn af te laten nemen..

Ik ken iemand met chronische clusterhoofdpijn, wat nog wel iets pijnlijker is, maar kan me wel indenken hoe erg het moet zijn om er vaak of altijd maar last van te hebben.

succes iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke Hallo allemaal...

Heb hier effe wat reacties gelezen ivm migraine en het roken van wiet...

Ik ben nl ook al jaren migrainepatient... Het beïnvloed en bepaald mijn hele doen

en laten alsook mijn manier van zijn! Het is uiteraard in de éérste plaats zeer pijnlijk

deprimerend en vermoeiend voor mezelf... maar ook niet te onderschatten voor mijn

naasten... Heb net een tweede echtscheiding achter de rug al heel wat jobs verloren

en zogezegde goede vrienden kwijt gespeeld door onbegrip, beschuldiging van egoisme

en het zijn van een luierik... en dat kwetst me nog het meest, want ik ben alles behalve

een luierik en egoist! Ook het niet kunnen opbrengen van simpele huishoudelijke taken

alsook er niet kunnen zijn voor mijn 5j dochtertje maakt me heel verdrietig!

Enfin... Ik ben hier dus terechtgekomen omdat ik nu een nieuwe vriend heb met alle begrip

voor de situatie en mij had voorgesteld om eens wiet te roken... vandaar...

Morgenavond ga ik er voor... ik hou jullie ook op de hoogte!!

Lieve groetjes...

T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier Gebruikt de t_reply.gif !!!

 

ikzelf heb ook last van migraine, maar dat is lang niet zo erg als hoe jij het beschrijft.

 

bij mij komt het af en toe opzetten en dan moet ik echt gauw naar huis en in het donker liggen enzo...maar in jouw geval beheerst het zo te lezen een aardig deel van je leven. dat lijkt me echt klote zeg...want ik ken het gevoel natuurlijk, maar niet zo intens als jij.

 

ik hoop ook echt dat je een oplossing vindt, en misschien is dat wel wiet.

 

heel veel sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond dus voor die nieuwe soort (whitewidow) uitgeprobeerd. Ik vond hem sowieso lekkerder smaken dan special. Na een halve joint merkte ik eigenlijk al vrij snel dat ik rustiger werd en mijn hoofdpijn werd op dat moment ook minder. Helaas kwam de hoofdpijn na een uurtje weer gewoon terug. De andere helft ook nog opgerookt, toen ging de hoofdpijn weer enigzins weg. Ben na een uurtje naar bed gegaan en heb echt heerlijk aan 1 stuk door geslapen tot de volgende ochtend (dat gebeurd ook niet vaak bij mij).

 

Zeer positief dus, ik ga nog maar een tijdje met deze soort experimenteren hoe ik het effect langer kan laten duren. Suggesties???

 

Als je normaal gesproken geen sigaretten rookt is het misschien verstandiger om nu puur te gaan rollen.

Ik rook zelf idd geen sigaretten. Maar hoeveel wiet moet ik er dan in doen als ik ze puur zou rollen??

 

Morgenavond ga ik er voor...

@ Trish: Heel veel succes!!! Veel dingen in je verhaal komen me erg bekend voor. Ik hoop dat het je zal helpen! Hou je ons op de hoogte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

0,3-0,5 gram in een pure joint zou voldoende moeten zijn.. Wel zal je tolerantie wat hoger worden bij regelmatig gebruik, dus misschien dat je er op een gegeven moment iets meer in moet doen per keer om het juiste effect te bereiken.. Dat zal je dan vanzelf merken

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel fijn Clover dat je zo heerlijk geslapen hebt...slaap is de beste geneesheer... :smoke

 

Je kunt wiet puur in een vloeitje rollen en roken, maar er zijn ook speciale wietpijpjes... je kunt de wiet ook via een waterpijp(je) roken of via een verdamper... dit werkt allemaal beter dan in een vloeitje...

 

De beste wiet voor hoofdpijn is wiet met een witte en/of een paarse KLEUR.... witte wiet zal je zeker goed helpen.... zoals je al merkte bij de White Widow...

 

De beste medicinale wiet is buitenwiet... ze is stabieler dan de binnenwiet en de energiekwaliteiten van de werkzame stoffen zijn hoger dan bij de binnenwiet...

 

Je zou dus ook een purple buitenwietje kunnen gaan roken en uittesten...

 

Aanbevolen hoeveelheid 125 - 250 milligram = 1/8 tot 1/4 gram, als je de wiet via een wietpijpje, een waterpijp of een verdamper rookt... Bij deze methodes gaat er namelijk nauwelijks wiet in rook op oftewel verloren....:wave:

 

En wat mijn website betreft.... je moet op de plusjes in het menu klikken om de mappen te openen en daarna op de diverse teksten klikken om die te kunnen gaan lezen.... je moet niet op de mapjes-icoontjes klikken.... want dat werkt niet...

 

suc6.... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had vandaag zo'n hoofdpijn dat ik besloot om een een pure joint te proberen. Ik heb er een van ongeveer 0,4 gram white widow gedraaid en gerookt, en er gebeurde echt he-le-maal niks :smoke . Wat kan ik fout gedaan hebben??? Mijn hoofdpijn is nog steeds even erg, en verder voel ik me ook niet anders...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele stomme vraag misschien, maar rook je over je longen? Mocht dat niet zo zijn, probeer, het kan kut zijn in het begin, althans, ligt er maar net aan...

 

Ook is het niet gaan hopen op vermindering van de hoofdpijn, maar gewoon rustig je gang gaan, zolang je relaxt blijft zal het beter en sneller geactiveerd worden. Ik had ook last van hoofdpijn (regelmatige basis, 4 a 5x per week) maar sinds ik blow is het minder, in feite bijna opgelost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hele stomme vraag misschien, maar rook je over je longen?

 

Geen domme vraag.. hier had ik al vaker over gehoord. Maar ik snap het princiepe ervan niet echt. Ik adem diep in en hou de rook zo lang mogelijk 'binnen' zeg maar. Dus naar mijn idee rook ik wel over mijn longen, maar ik kan het fout hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem een trekje en hou de rook dan even (2 seconden) in je mond. adem dan diep in via je mond en niet via je neus. als je gaat hoesten doe je het goed. :smoke succes ermee!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je idd geen roker bent is het heel lastig om diep te inhaleren

 

Zoals ritger ook vermeld zou je het ook via een waterpijp of een verdamper kunnen roken

 

MIjn voorkeur gaat dan nog uit naar een verdamper ,het enige nadeel is dat die dingen vrij kostbaar zijn

Meschien is er een manier om er eens eentje uit te proberen bij iemand, als je niet weet hoe dan is daar via deze site vast wel iemand die daar een goede oplossing voor heeft

 

De verdamper verbrand de wiet niet zoals een waterpijp of joint maar verwarmt de wiet tot ong 180 graden waardoor alleen de thc verdampt hierna gaat het door een waterbad heen zoals in een waterpijp(die de eventuele stof er ook nog uit haald )

Hierdoor krijg je een hele zachte rook binnen die ook veel makkelijker voor niet rokers over de longen te roken is

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geen domme vraag.. hier had ik al vaker over gehoord. Maar ik snap het princiepe ervan niet echt. Ik adem diep in en hou de rook zo lang mogelijk 'binnen' zeg maar. Dus naar mijn idee rook ik wel over mijn longen, maar ik kan het fout hebben.

 

Binnen in je mond? Zoals Jonk'O' al zei zodra je de rook in je mond krijgt even wachten en daarna gewoon inademen, zodat de rook je longen binnen gaat, als je hoest is het inderdaad een teken dat je goed inhaleert, dat hoesten gaat trouwens vanzelf over :smoke :wave:.

 

De THC wordt dan namelijk goed opgenomen. Waterpijp is persoonlijk een van mijn favorieten. Zeer zachte, aangename manier van roken, aangezien het gekoeld wordt en je er zelfs een smaakje aan kan geven. Vaporizers zijn ook goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin het een beetje door te krijgen. Het hoesten valt gelukkig wel mee, wel een kriebelend gevoel op mn borst. Nu maar hopen dat het nu een beter effect heeft op mijn hoofdpijn... to be continued...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi, je merkt het verschil wel binnekort tussen de rook in je mond houden of over je longen te roken, kwestie van gewenning voor sommige mensen. Houd ons op de hoogte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe bij mij helpt het alleszins.

 

Heb het eens geprobeerd op een echt veel te hete dag. Had een paar Duveltjes gedronken en had mad veel koppijn.

Er werd ondertussen een jointje gepasst en had een paar trekjes gedaan. Me hoofdpijn ging langzaam maar zeker weg.

 

Nu ga ik gewoon een jointje roken als ik hoofdpijn heb en die shit werkt beter danwat asperine.

 

Natuurlijk zal het wel bij elke persoon anders zijn.

Bij mij werkt het alleszins!

 

Pz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij werkt het niet, de hoofdpijn blijft, maar als ik Duvel drink verdwijnt de hoofdpijn in no time..

Gelukkig heb ik niet vaak hoofdpijn... :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmmmmmmmmmm duvel

en als het over chronische pijn gaat daar kan ik wel over mee spreken

zelf jaren aan de morfine gezeten of toch produkten op basis van

en ok mijn pijnen zijn er ook ni direct mee verdwenen maar door de wietjes heb ik toch na zoveel jaar die chemische spullen door mijn lichaam te jagen er niks meer van nodig

rarara

ps: zelf amputatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las net dat mensen ongeveer 0,3 / 0,4 gram in één pure joint doen. Wat is dat voor een matig jointje dan? Er moet gewoon 0,7 gram in een pure hoor anders is hij veel te klein. Met tabacco doe ik er zo'n 0,5 in, dan proef je de wiet tenminste een beetje. Plus dan voel is tenminste iets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...