Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Clover

Hoofdpijn En Wiet??

Recommended Posts

Hi! Ben hier net nieuw, ik heb al veel topics gelezen maar nog niet echt een antwoord op mijn vraag kunnen vinden, dus open ik zelf toch maar even een topic. Het zit namelijk zo:

 

Ik heb al sinds mijn 11e iedere dag last van hoofdpijn en pijnlijke ogen (soms dubbelzien). Na veel onderzoeken en vooral hele lange wachtlijsten hebben ze nog steeds geen medische oorzaak kunnen vinden. Ik ben nu 21 en heb te horen gekregen dat ik er maar mee moet leren leven. Sinds dit oordeel ben ik erg depressief want de rest van mijn leven iedere dag deze hoofdpijn moeten verdragen klinkt onmogelijk. Afijn doorgestuurd naar de psych, maar die zegt nu ook dat er niks aan te doen valt en dat ik er maar mee moet leren leven.

 

Nu heb ik wel gelezen dat van het roken van wiet hoofdpijn misschien minder kan worden, dus ik zit er heftig over te denken om het zelf maar eens uit te gaan zoeken, nu is alleen de vraag "hoe"? Kan ik gewoon naar een coffeeschop gaan en een voorgedraaide blow halen? Of moet ik er zelf een draaien met een bepaalde wietsoort?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb sinds dat ik wiet rook minder last van migraine aanvallen. En je kan idd gewoon naar de coffeeshop gaan je een voorgedraaide halen, of een zakje wiet als je zelf kunt draaien natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je zelf kunt draaien natuurlijk

 

Dank je wel. Ik kan het natuurlijk altijd zelf proberen :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baat het niet dan schaad het niet, zeg ik altijd maar. :blink:

 

En als ik jou was zou ik zoeken naar middelen tot ik een ons woog, totdat ik die klote hoofdpijn heb opgelost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet onderling kan ook heel erg veel schelen je hebt vele soorten met vele verschillende uitwerkingen

 

Ik lees dat je depresief er van word dus ik kan je zo al een paar soortjes afraden omdat die er voor zorgen dat je heel erg diep gaat nadenken

IK denk hier aan zware indica soorten zoals bv afgaan

Ook zou ik niet icolatorhash of zeefhash roken

 

Ik zou in de shop vragen of ze een meer sativa wietje hebben waar je niet moe van word en in een lekkere roes komt

 

Denk er om als het je eerste keer is dat het heftig over kan komen!!

En dat je het beter in een vertrouwde en rustige omgeving kan doen.

Als je het te heftig vind worden kan je altijd iets nemen met veel suiker er in bv cola of een marsreep en gewoon rustig aan blijven .

 

Bij eeen goede vriend van mij die ook dagelijks hoofdpijn had werkte het heel erg goed maar het duurde wel even voordat hij het soortje had gevonden waar het echt heel erg goed bij werkte

 

Het was wel zo dat wat hij ook rookt aan wiet dat het al stuken minder is

 

 

Succes en probeer je een beetje goed in te laten lichten

 

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds ik dagelijks blow, ben ik van mijn hoofdpijn af.

 

Toen ik dat nog niet deed, had ik zware migraine aanvallen en medicatie.

 

Tevens ben ik nu al 15 jaar op het gewicht waar ik hoor te zitten.

 

Voor mij alleen positieve ervaringen. Maar het is inderdaad belangrijk dat je je goed laat voorlichten en in elke goede coffeeshop kunnen ze je ook die informatie geven die je nodig hebt.

 

Je zult inderdaad voor jezelf de verschillende soorten en uitwerkingen moeten testen , om zo tot de ontdekking te komen welke het best bij jou past.

 

Succes ermee.

 

Groetjes Blowsterke :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blowsterke en TnT: dank jullie wel voor jullie reacties! :blink: Ik ga morgen eens bij onze coffeeshop vragen wat de mogelijkheden zijn. X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmz, je probleem klinkt me erg bekend in de oren. (je bent van brabant // soerendonk??)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Clover,

 

Ik denk dat je bij Superfly wel terecht kunt voor info en advies, wel je ID meenemen anders kom je er gewoon niet in! (ik ben 51 en geen ID geen wiet). Vind ikzelf een zeer profie en strakke tent.

Misschien eerst even wat advies inwinnen onder het genot van een kopje koffie ofzo.

 

Geniet van je eerste :blink: , Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clover, ik weet vrij weinig van wiet en hoofdpijn, maar ik weet wel dat K2 een soortje is die je een fijne high roes geeft. Mijn kijk op de wereld wordt een stuk prettiger na een k2 jointje, dus misschien is het een idee om die een keer te proberen. Succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben net bij SuperFly geweest. Ze waren echt superaardig :blink: . Heb nu een voorgerolde gehaald (purple), dat was de lichtste die ze hadden. Moet eerst nog naar mijn werk straks. Maar vanavond...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice flight!!!!! :blink: en zorg voor wat lekkers erbij, chocolade, ijs, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net een stevige aanval van hoofd pijn achter de rug (2 dagen ) :specool nu verdoofd met pijnstillers. :engel

ga dat binnenkort met een vaporiser te lijf. ben nog op zoek naar de juiste.

denk dat het beter is dan al die pillen.

grtz :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kennis van mij heeft ook last van zware migraine, en een jointje helpt dan erg goed om toch te kunnen ontspannen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clover is zeker nog onder zeil, hij had wel even z'n ervaring mogen melden :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een kennis van mij heeft ook last van zware migraine, en een jointje helpt dan erg goed om toch te kunnen ontspannen..

Het roken van wiet zal migrainelijders zeker helpen bij hun aanvallen, maar dan kunnen ze het beter puur roken en liever niet samen met tabak, bovendien kunnen ze er beter buitenwiet voor nemen en niet de binnenshuis onder lamplicht geteelde wiet....

 

Wanneer men een aanval voelt aankomen gaat men die wiet roken.... doe dit rustig aan... neem een hijsje en voel wat er gebeurt... neem niet meer hijsjes dan nodig is om de aanval te doen stoppen....!

 

Rook niet te vaak en vooral niet te veel wiet.... overdaad werkt contraproduktief en men kan daarmeee juist weer een migraineaanval oproepen.

 

 

Voor migraine patienten zijn daarnaast de volgende voeding- en gedragsregels aanbevolen:

 

Natuurlijke voeding

dus geen blik- pot- en pakjesvoer, kant en klaar maaltijden uit diepvries of voor magnetron, geen kristalsuiker of witte bloem en geen margarines of andere industrie-ele olie-en of vetten, en zo weinig mogelijk voedsel met toegevoegde kleur en smaakstoffen en conserveringsmiddelen.....

 

maar wel natuurlijke olie-en, zoals bijvoorbeeld olijfolie, roomboter, ruwe rietsuiker of honing en daarnaast verse groenten en fruit. Zorg er ook voor dat je tijdens de maaltijd niet te veel voedsel tot je neemt.

 

Vermijd:

Koffie, chocolade en alcohol in elke gedaante

Heet gekruid voedsel

Gegiste voedingsmiddelen, olierijk en te vet voedsel

Gebakken, gebraden en gefrituurd voedsel

Zure vruchten, zuur voedsel en citrusvruchten

Yoghurt en zure melkproducten zoals sour cream

Melk in combinatie met vis, vlees of zure vruchten

 

Vermijd ook:

Overdag slapen

Wakker worden tijdens de nacht

Wandelen in de vroege koude ochtend

Overmatige blootstelling aan zonlicht

Overvoeding

Tegenhouden van de kracht van het niezen

 

Gebruik natriumrijk voedsel zoals:

Vruchten: appel, perzik, klapbes, aardbei, pruim, rozijn, vijg, ananas, hazelnoot.

Groenten:ui, prei, kropsla, kool, spinazie, radijs, ramanas, peen, selderij, komkommer, erwt, linzen, haver.

Kruiden: bosbes, paardebloem, kamille, herderstasje, venkel, lepelblad, madeliefje, walstro, kattedoorn, witte klaver, klein hoefblad, grote brandnetel, wilgebast.

 

De vruchten moeten wel goed rijp zijn en niet zuur = onrijp

De groenten en ook het fruit het liefst biologisch geteeld

Van de kruiden zet je een thee.... je kunt zelf een combinatie kiezen...

neem bijvoorbeeld paardebloem met brandnetel, walstro en venkelzaad...

 

en mocht je willen weten hoe ik dit weet.... 't is mijn vak... klik maar ff door naar mijn profiel en als je meer over weed als medicijn wilt weten, klik je op mijn profiel door naar mijn website...

 

Ritger :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Clover is zeker nog onder zeil, hij had wel even z'n ervaring mogen melden :innocent:

 

Heb twee weken voor mijn werk in het buitenland gezeten, dus had ff geen internet vandaar. Ik bent trouwens een zij :).

 

Ik heb na die twee voorgedraaide ook 2 zelf gedraaide geprobeerd. Tot nu toe heeft het nog geen effect gehad op mijn hoofdpijn. Ik val alleen als een blok in slaap, haha. Ik heb trouwens geen migraine maar chronische hoofdpijn. Het verschil is dat migraine met aanvallen komt, chronisch is gewoon iedere dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.

 

 

 

@ Ritger. Ik ben op je website geweest maar ik kan niet verder klikken. Ik heb op de +jes geklikt om het hoofdmenu te openen, maar als ik dan op de overige menu's klik opent hij geen pagina ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat het niet werkte!

Weet je ook wat voor soortjes je gebruikt hebt?

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ritger bedankt voor je informatie, ik ga het doorgeven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat hoofdpijn komt misschien door het pijn aan je ogen... misschien moet je een bril nemen? maar als je aan de wiet wilt kan je 2 dingen doen. Als je zelf joints kan draaien zou ik gewoon een graametje halen om mee te beginnen. Toen ik begon had ik White Widdow. Zeer relaxte weit vind ik.. maar als je niet kan draaien zou ik gewoon een voorgedraaide halen idd, je kan ook gewoon bij de shoppa informeren wat goed is als je begint.

Hopelijk heb je hier wat aan:)

Greetz :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ TNT; ze noemden het special

 

@ Didi weedi; ik heb al meerdere brillen gehad, maar die hielpen allemaal niet. Ik ben bij verschillende oogartsten, opticiëns en ortoptisten geweest, maar die konden mij ook niet helpen. Ik heb ook een bijholteopratie gehad om de druk in mijn hoofd weg te nemen, maar dat mocht ook niet baten. Uit een lumbaalpunctie (om de druk van je hersenvocht te meten) kwam ook niks bijzonders.

 

Maarja, we houden vol... ze zeggen niet voor niks dat je lichaam er eerst aan moet wennen, ik vraag me alleen af hoe lang dat duurt... we zullen zien. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja clover ik begrijp heel goed met wat voor probleem je loopt.

zit ook in zo´n straatje door een tumor.

laat je eigen is goed informeren over de soortjes.

de ene wiet is de andere niet. je zal er wel een vinden die bij je past.

en als draaien een probleem is dan kan een vaporiser ook een oplossing zijn.

grtz :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ TNT; ze noemden het special

 

@ Didi weedi; ik heb al meerdere brillen gehad, maar die hielpen allemaal niet. Ik ben bij verschillende oogartsten, opticiëns en ortoptisten geweest, maar die konden mij ook niet helpen. Ik heb ook een bijholteopratie gehad om de druk in mijn hoofd weg te nemen, maar dat mocht ook niet baten. Uit een lumbaalpunctie (om de druk van je hersenvocht te meten) kwam ook niks bijzonders.

 

Maarja, we houden vol... ze zeggen niet voor niks dat je lichaam er eerst aan moet wennen, ik vraag me alleen af hoe lang dat duurt... we zullen zien. :innocent:

 

 

Het lijkt me echt héél erg vervelend, hoe kan je daar mee leven?

 

 

Maar goed, over de wiet

 

Voelde je er voor de rest wel wat van of viel je alleen in slaap? Ik denk dat je vooral moet gaan zoeken naar niet te sterke wiet die toch een energieke high geeft. Misschien is thai wel wat voor je, heel veel shops verkopen dat nog.

 

Probeer het gewoon nog een keer, vaak is de kwaliteit van voorgedraaide joints ook er wisselend en stoppen ze er haast niks in (of gruis).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...