Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hey beste trippers. ;)

 

Ongeveer tien jaar geleden,ben ik voor het eerst met DMT. in contact gekomen.

Ik kwam na een lange tijd rondgezworfen te hebben door India,weer een oude vriend van me tegen,die net uit Ausralié kwam en daar na enkele maanden in de bush te hebben gespaced,een aardige hoeveelheid DMT. had geproduceerd. :smoke

Sinds toen heeft de wereld van DMT.nooit meer losgelaten,en heb nog altijd erg veel aan af en toe een flinke hit DMT. te roken. :blink:

Echter hier in Nederland is DMT.nauwelijks te verkrijgen,en om die reden ben ik samen met een vriend op het net gaan zoeken naar manieren om een DMT. extractie te maken.

Er zijn verschillende sites,waar te vinden is,hoe je DMT. kan maken,maar deze vond ik zelf het overzichtelijkste.

DMT. extraction for students

De eerste extractie was een groot succes,maar helaas begint de voorraad elfen stof langzaam op te raken.

Om deze reden ga ik binnenkort weer een berg Mimosa Hostiles bestellen,om weer een nieuwe batch te gaan maken.

Hiervan zal ik dan uiteraard een volledig verslag van maken,en hioer op het forum posten :wOOt

Eerst moet ik het alleen nog even bestellen,en de verbouwing in me nieuwe huis afmaken.

Ik kan het pas maken,als het laberatorium klaar is,hé. :whistling

Tot dan heb ik een paar mooie pica's gevonden,over hoe de rootbark er uit ziet,waar ik DMT. van maak.

 

gallery_12271_3404_40441.jpg

 

gallery_12271_3404_66341.jpg

 

gallery_12271_3404_676.jpg

 

gallery_12271_3404_3480.jpg

 

med_gallery_12271_3404_33147.jpg gallery_12271_3404_38547.jpg

 

See you in hyperspace. :smoke

 

Nataraj

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo DMT junkie,

 

 

Het wordt hoogtijd voor een step by step full options high res foto reportage.

Laat ik nou een goede cameraloser zijn met een echte flut zoomer ...

 

Jij hebt schors ... nu nog een plekkie.

 

 

Gegroet

 

 

From DMT craver Hex-je .... lover van Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok beste medeforumers.

 

Zoals belooft, en op speciaal verzoek bij deze een N.N. DMT. Extractie, maar dan via de Quickteq.

Er zijn namelijk verschillende manieren, waarmee je DMT. uit Mimosa Hostilis kunt halen.

Echter na vele dagen op het internet alle topics op DMT forums te hebben doorgelezen, zijn we achter deze manier gekomen.

Het schijnt alleen, dat op deze manier je een klein verlies in yield krijgt van 10% tegenover de manier waarin je eerst de Mimosa Hostilis voor een uur moet koken in een zure oplossing, met een PH van +/- 2.

En dan moet deze hele solutie gefilterd worden, wat eindeloos lang duurt.

Nu hoeft alleen de Nafta gefilterd te worden, wat uiteraard heel wat kleiner in volume is, en dus een hele hoop werk scheelt.

Het is alleen even afwachten, of dat verlies van 10% echter gehandhaafd blijft.

In theorie zou er uit deze extractie ongeveer 0.5 gram moeten komen, als het dus 10 % minder is, gaan we gewoon door met deze teq.

 

 

De quickteq.

 

Benodigdheden:

 

Grondstoffen:

Mimosa Hostilis

Water

NaHO (gootsteen ontstopper)

Hexaan, Heptaan of Octaan

 

Materiaal:

Grote wekpot

~6 kleine wekpotjes

~6 Petrischaaltjes

PH Meter

A4 papier

Metalen lepel

 

Eindproduct: N,N-DMT in kristalvorm.

 

Base water maken:

 

Verhouding: 1 gram NaHO en 15mL water per 1g Mimosa Hostilis.

 

Voeg voorzichtig een aantal gram NaHO toe aan de hoeveelheid water. Laat dit oplossen en roer het voorzichtig met een metalen lepel tot het water weer helder word en afgekoeld is. (ph12~13) (mogelijk is de ph hoger dat mag)

 

Voeg de Mimosa Hostilis toe. Roer het goed door en laat het mengsel van de Mimosa Hostilis en het Base water een nachtje staan zo voorkom je emulsies.

 

X = hexaan, heptaan of octaan.

 

Voeg 1ml X per gram Mimosa Hostilis toe en schud voorzichtig 10 minuten. Laat dit staan tot er 2 lagen ontstaan. De onderste laag is afval. Herhaal dit proces nog 3 keer. Vang de laatste keer de bovenste laag op in meerdere kleine wekpotjes. De bovenste laag is geel van kleur. Laat deze 24 uur in de vriezer staan.

 

Filter de vloeistof door een koffiefilter en doe de overige vloeistof in petrischaaltjes .Dek alle petrischaaltjes af met een stukje a4 papier en laat de vloeistof langzaam verdampen. Let op de N,N-DMT smelt bij 49 graden.

 

Nu heb je N,N-DMT in kristalvorm.

 

Purificatie van de kristallen:

• Doe de kristallen in een koffiefilter in een trechter.

• Giet er voorzichtig een dopje ammoniakoplossing overheen.

• Laat de kristallen en het koffiefilter drogen.

• Schraap zoveel mogelijk alle kristallen uit de koffiefilter in het petrischaaltje.

 

Je N,N-DMT kristallen zijn nu klaar voor gebruik.

 

 

Afgelopen zaterdag heb ik dan eindelijk de Mimosa Hostiles binnengekregen.

De vorige keer hadden we echter de schors zelf besteld, wat weken heeft geduurd om het allemaal tot poeder te malen.

Deze keer dus maar in poedervorm.

 

Mimosa Hostilis. B)

med_gallery_12271_3914_320675.jpg

 

med_gallery_12271_3914_297795.jpg

 

Ten eerste, heb ik het base water gemaakt.

750 ml. water

med_gallery_12271_3914_224009.jpg

 

 

100 gram Loog

med_gallery_12271_3914_245484.jpg

 

Voeg het Loog(NaHO) langzaam toe aan het water, en roer totdat het water weer helder word.

med_gallery_12271_3914_2190.jpg

 

Door de reactie van het Loog word deze solutie warm, en dient afgekoelt te worden tot kamer temperatuur.

 

Nu kan de Mimosa erbij. :P

 

Om te kijken, of er met deze manier niet te veel verliezen beginnen we met 100 gram.

med_gallery_12271_3914_249979.jpg

 

Voeg nu langzaam de Mimosa toe, en meng dit er goed doorheen.

med_gallery_12271_3914_70508.jpg

 

med_gallery_12271_3914_10428.jpg

 

 

Het basewater met de Mimosa laat je vervolgens 24 uur staan, om emulsies te voorkomen.

 

En nu begint het echte werk. :no

 

We gaan de Nafta er aan toevoegen.

In vele DMT. topics is te lezen, dat sommige hiervoor Zippo vloeistof gebruiken.

Dit is echter niet het beste wat je kunt kopen, omdat het verre van zuivere nafta is.

Dit laat dus vervuiling achter, en is dus echt afteraden.

Ik gebruik hiervoor gewone Terpentine, wat eigenlijk pure Nafta is.

Echter heb ik hier een klein foutje gemaakt. :)

Voor 100 gram Mimosa had er 100 ml. Nafta ingemoeten, en ik heb er 150 ml in gedaan.

Dit maakt echter niet zo veel uit, behalfen dat ik wat langer bezig ben met het uitdampen.

med_gallery_12271_3914_285635.jpg

 

med_gallery_12271_3914_234451.jpg

 

Sluit de pot goed, en ga je de Nafta voorzichtig door het base water en de Mimosa mengen.

Dit doe je d.m.v. de pot langzaam heen en weer en op en neer te halen(niet schudden).

Doe dit voor 10 minuten, en laat de pot een tijdje staan totdat de lagen weer van elkaar zijn gescheiden.

Herhaal dit proces drie keer. :no

Volgens de teq zou nu alle DMT. in de nafta moeten zitten.

Als de lagen voor de laatste keer gescheiden zijn, verwijder je de bovenste laag met een pipet, en vang deze op in een wekpotje.

med_gallery_12271_3914_171412.jpg

 

med_gallery_12271_3914_417008.jpg

 

De Nafta is lekker geel. :P

Dat gaat de goede kant op.

 

Alleen ben ik er nog steeds niet zeker van, of alle DMT. nu werkelijk is opgenomen door de Nafta. :no

Voor de zekerheid heb ik dus aan het basewater en de Mimosa nog twee maal nieuwe Nafta toegevoegt, om te kijken of er toch nog DMT. in zit die nog niet opgelost was.

med_gallery_12271_3914_202453.jpg

 

 

Als je de bovenste laag Nafta gescheiden hebt in een wekpotje kan deze de vriezer in.

Doordat de Nafta bevriest, vormen de DMT. kristallen zich in de Naphta.

En nu maar hopen dat lukt. :no

 

Ik kan je al verklappen, dat als de Nafta na een uurje melkwit begint te worden, dat je alvast een vreugde dansje kan doen :no

De eerste extractie na een uur of drie.

med_gallery_12271_3914_112918.jpg

 

:rolleyes2: :no :no :no

Ja hoor daar komen ze. :no

 

En wat vond ik vanmorgen in me vriezer? :no

HYPERSPACE !!!!!!!!! :no

med_gallery_12271_3914_366996.jpg

 

 

Jongens het ziet er goed uit voor de Nataraj. :no

 

Vanvond gaan we kristallen filteren, en de Nafta uitdampen, om de DMT die nog niet gekristaliseerd is er uit te halen.

Normaal zou ik de gefilterde Nafta gewoon voor de volgende extractie gebruiken, maar ik wil eerst weten of de oprengst op deze manier naar mijn tevredenheid is.

Groetjes uit Hyperspace,

 

Nataraj

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes! Hou je er wel rekening mee dat er terpentijn en trerpentine is? Volgens mij zit daar een verschil tussen. Weet jij dat?

 

Controleer ook wel voor je gootsteenontstopper koopt of dat NaOH (Natrium Hydroxide - niet NaHO)ook daadwerkelijk het enige ingredient is. Staat op de bus.

 

Terpentine is een aardoliedestillaat dat gebruikt wordt voor het verdunnen van industriële verf, het verwijderen van verfresten, het schoonmaken van kwasten en als ontvetter. Na gebruik in huishoudens dient het als klein chemisch afval verwerkt te worden. Terpentine wordt vaak verward met terpentijn, dat echter een vloeibare hars is, gewonnen uit naaldbomen.

 

Terpentine bestaat voornamelijk uit nafta, met bovendien de volgende stoffen:

 

* 1,2,4-trimethylbenzeen (ca. 4%)

* xyleen (ca. 1%)

* benzeen (minder dan 0,1%)

Terpentine dus, geen terpentijn.

 

Lijkt me overigens geen fijn goedje met Xyleen en Benzeen

Share this post


Link to post
Share on other sites
netjes! Hou je er wel rekening mee dat er terpentijn en trerpentine is? Volgens mij zit daar een verschil tussen. Weet jij dat?

 

Ja whazzup, dat wist ik. :rolleyes2:

 

Het beste om te gebruiken als ontvetter zou Ether, of Chloroform zijn.

Maar dit is helaas niet in de Gamma te verkrijgen. B)

Dit verdamt het snelste.

Het verdampings proces zou je kunnen doen dmv. een destilatie proces.

Zo kan je de gebruikte ontvetter weer gebruiken.

Anders zorg er voor, dat je ruimte voldoende is geventileerd.

En die joint ook maar even tussen je lippen vandaan. :no

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja whazzup, dat wist ik. :)

 

Het beste om te gebruiken als ontvetter zou Ether, of Chloroform zijn.

 

 

En met de vriesmethode maakt het toch weinig uit. Zeker als je de vloeistof blijft hergebruiken door na het uitvriezen de vloeistof weer te gebruiken voor de volgende extractie.

 

1 goede raad, leg de kristallen niet bovenop de verwarming om te drogen, ze zullen smelten bij 49 graden en meestal bereiken de radiatoren hogere waarden. Tenzij je natuurlijk wilt dat de komende maanden, bij iedere keer als de verwarming aan gaat, je een flash-back krijgt door de geurprikkel van dat typische luchtje wat iedere ingewijde direct herkent. De huidige bewoners van mijn oude woning zullen zich wel afvragen wat dat vreemde luchtje is :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wasbenzine kun je wel gebruiken, dat is ethernal, dat is zuiver spul.

 

En die 1% benzeen hoef je niet bang van te zijn hoor wazzup, in benzine van het tankstation zit ook een procentje of 5, om nog maar niet te spreken over de rest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ja maar ik rook of eet of drink ook geen benzine :)

 

Ether is te koop bij de apotheek. Daar moet je wellicht wel verklaren waarom je dat gebruikt.

 

Waar Ether nog wel voor gebruikt word / werd is het luchtdicht afsluiten van ontwikkelvloeistof en fixeer die je in de traditionele doka gebruikt (fles vullen, druppeltje er op verdrijft de lucht en reageert niet met de vloeistof). Hehe neem een oude analoge spiegelreflex mee naar de apotheek want anders geloven ze je nooit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gewoon eether bij de fotospeciaalzaak gekocht, op het potje staat

 

99,99% ether

minder dan 0.01% NaCL, CaCL, opgelost in water

niet inademen

gebruk in een lichte en goed geventileerde ruimte

 

 

 

Lol vooral die laatste tregel, alsof alle doca zo zijn :) :) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een mooi plantje ook! En heel cool met dat beschermingsmechaniek van de bladeren/ takjes laten hangen. Unieke plantfamilie. Wist niet dat je er DMT uit kon halen. Veel plezier met je oogst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de reacties. :D

 

Zo gisteravond weer verder gegaan, met de eerste extractie.

Tijd om te gaan filteren. :)

De Nafta heeft nu 24 uur in de viezer gestaan, en de kristallen zijn aardig gegroeid.

Achteraf ben ik blij, dat ik om er zeker van te zijn dat alle DMT. in de Nafta opgelost was, er toch nieuwe Nafta aan heb toegevoegt.

In de wekpot met de nafta van de 2e gescheiden laag zitten namelijk ook een aanzienlijke hoeveelheid kristallen :P

In de wekpot van de 3e gescheiden laag zaten er echter maar weinig, dus ik ben er nu achter dat je toch beter een tweede keer Nafta kunt toevoegen, om er zeker van te zijn dat alle DMT. van het base water naar de Nafta is gegaan. ;)

Ik heb trouwens al de benodigheden voor het filteren even een paar uurtjes in de vriezer gehad,om alles goed koud te maken.

Ook het filter heb ik eerst een beetje doordrengt met Nafta, en ook in de vriezer gedaan.

Genoeg geouwehoer, hier de pica's

 

De Nafta door het filter. :P

med_gallery_12271_3914_160249.jpg

 

 

De kristallen hebben alleen de neiging, om te blijven plakken aan het glas. :)

 

De eerste extractie :D

med_gallery_12271_3914_38567.jpg

 

 

De tweede extractie

Kristallen zijn duidelijk kleiner gegroeid, maar in grote grote getallen aanwezig. :)

med_gallery_12271_3914_233156.jpg

 

 

De derde extractie waren er maar enkele kristallen gevormt, deze gaat dus terug in de volgende extractie. ;)

 

Na het filteren, zijn er maar enkele kristallen in het filter achter gebleven. :D

med_gallery_12271_3914_213421.jpg

 

med_gallery_12271_3914_165840.jpg

 

 

Maar als ik dit zo bekijk, gaat het helemaal goed komen met die opbrengst met deze teq. :wub:

med_gallery_12271_3914_102076.jpg

 

 

Deze kristallen ga ik er met een rubbere spatel er uit halen, om te drogen. ;)

De gefilterde Nafta ben ik nu aan het verdampen, om te kijken hoeveel DMT. er hier nog in aanwezig is.

Alleen als ik zo naar die kristallen kijk, heb ik grote twijfels of dit nog het geval is. :D

 

Nu dit nog drogen, en dan de purificatie. :P

 

Nog even en de cosmische dans kan beginnen. :D

 

Groetjes,

 

Nataraj

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit doet me denken aan C-meth extractie, ongeveer de zelfde handelingen. alleen dan met aceton, en nog een paar ingrediënten. (zet niet neer welke, want: natuurproducten) en C-meth is een beetje erg vreselijk spul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Silver: Thank dude :)

 

@loadrunner:Die C-meth zullen we idd. maar even achterwegen laten. :D

 

Gisternavond waren de kristallen naar mijn mening nog niet voldoende uitgedroogd. :P

Vanavond ga ik dus weer verder, met de purificatie van de kristallen. :)

 

Word vervolgt. :D

 

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt er ook een tripverslag??

ben wel benieuwd.. want je bent een ervaren gebruiker (gok ik) en die hebben meestal intensere trips

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Nataraj,

 

ziet er super uit man.

oja, Romy is weer terug, maar dat wist je al.

 

Groetjes,

 

Romy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BeeKaa: Een tripreport Hmmm. mischien :D

Mijn DMT. trips gaan meestal zover, dat het voor me zelf al een week of twee duurt voordat ik alles wat ik meegemaakt heb op een rijtje te zetten. :)

 

@Romy: Hey gappie :D

Goed dat je er weer bent man.

En nu gewoon knallen he. :)

Anders kom je maar eens een pijpie roken bij me. :P

Volgens mij ben je er wel aan toe. :D

 

Groetjes,

 

Nataraj

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg nataraj, je kan van verschillende planten Dmt trekken, maar gebruik je dan de zelfde methode voor Dmt maken van Rietgras, als van Rootbark?

 

(Al zit er in rootbark ongeveer 9 keer zo veel Dmt als in rietgras)

 

Groetjes

 

Nator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je kan voor alle plantmaterialen dezelfde oplosmiddelen/methode gebruiken, de stof die je er uit wilt hebben blijft namelijk hetzelfde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele toffe tutoria nataraj :)

 

stel dat ik het kan maken,hoe gebruik je het dan?

ik heb wel uit je bol en artikelen op erowid gelezen

maar lijkt me iig heftig om voor de eerste keer alleen mee te experimenteren

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeg nataraj, je kan van verschillende planten Dmt trekken, maar gebruik je dan de zelfde methode voor Dmt maken van Rietgras, als van Rootbark?

 

(Al zit er in rootbark ongeveer 9 keer zo veel Dmt als in rietgras)

 

Groetjes

 

Nator

 

zou alleen geen rietgras gebruiken want behalve 5meo dmt zit er ook nog zoiets in als bufotenine :) wat zwaar lichamelijke verschijnselen schijnt te geven wat het plezierige verloop van de trip volledig de war in stuurt en dat is niet de bedoeling.

Ga gewoon even via internet op zoek naar de mhrb powder, het is ff zoeken maar er zijn behoorlijk wat leveranciers met behoorlijk verschillende prijzen.

kant en klaar en dat gras is ook nog een ellende om te bewerken en je moet er enorme hoeveelheden van verzetten voor het wat opleverd.

10 x zoveel werk, 1/10 opbrengst. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ganjanator:Er zijn idd. meerdere planten, waaruit DMT. te halen is.

Waaronder Phalaris arundinacea.

Echter hier zit maar 0.060% N.N. DMT. in, zoals je al zegt.

Bovendien zit er behalve N.N. DMT, er ook nog een onbekende hoeveelheid 5-MeO-DMT. in.

Deze DMT. werkt heel anders als pure N.N. DMT.

Meer Info kan je hier vinden ;)

 

@morphzone:Ik rook DMT. altijd gewoon in een basepijp. :D

Echter doe ik eerst een laagje as, dan tussen de 0.03 en 0.06 mg. DMT. en dan nog een laagje as, en vervolgens doe ik er bovenop nog een gaasje die ik dan verhit, waardoor de DMT verdampt. :D

En idd. het is zeker aan te raden, om wanneer je dit rookt een sitter in je nabijheid te hebben. :D

 

Maargoed lads and lassy's

 

Gisteren avond de kristallen uit de wekpotjes gehaald, om te zien hoeveel ongezuiverde kristallen we hebben mogen oogsten. :D

En het valt gelukkig niet tegen. :)

med_gallery_12271_3914_127720.jpg

 

N.N. DMT ;)

med_gallery_12271_3914_319570.jpg

 

 

 

 

Goed ik heb dus 0.37 gram uit de wek potjes kunnen schrapen. :)

med_gallery_12271_3914_268328.jpg

 

 

 

med_gallery_12271_3914_384783.jpg

 

 

 

Maar, om alles er uit te krijgen is vrijwel onmogelijk, ik schat dus dat er in de wekpotjes nog +/- 0.03mg. zit waardoor het totaal gewicht aan ongezuiverde N.N. DMT op 0.40 gr. komt.

 

Nu het zuiveren van de kristallen. :P

We zijn er bijna. ;)

Goed, de Amoniac heb ik van te voren even een uurtje in de vriezer gezet, om het goed koud te maken.

Hierdoor heb je minder kans, dat de Amoniac te warm is, waardoor de kristallen zullen smelten. :wub:

Ik had, om alle kristallen te doordrenken twee dopjes nodig.

med_gallery_12271_3914_104075.jpg

 

 

 

 

Deze koffie filter, met de kristallen hebben vanacht liggen drogen.

Echter toen ik vanmorgen ging nawegen, hoeveel onzuiverheden ik er had uitgewassen, bleken de kristallen nog een gewicht te hebben van 0.5 gram. :)

Het koffiefilter was goed droog, maar de kristallen nog niet.

Hopelijk is vanavond het eind gewicht met deze teq. bekend :D

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, de kristallen zijn inmiddels droog. :)

Tot mijn grote verbazing is het gewicht na de zuivering nog altijd het zelfde. :)

Het blijkt dus, dat er geen enkele vervuiling in de DMT. zat.

Het is echter wel aan te raden deze laatste handeling niet over te slaan, omdat er altijd nog wat loog in het produkt kan zitten.

En dit wil je natuurlijk niet roken. :P

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey naturaj, ik zou even uitkijken als ik jou was, je hebt het over 0.40mg, ik denk dat je 0.40g bedoeld aka 400mg. Als je op deze wijze fout doseert zou het wel eens een rottripje kunnen worden.

 

Veel plezier er meer verder. Loog kan je er wel tussen laten, dat is anorganisch en zal niet mee verdampen. Het enige dat het kan doen is reageren met andere schadelijke stoffen die je rookt zoals teer, deze worden neergeslagen en daardoor ongevaarlijk, dus beetje loog kan geen kwaad. Te veel zou de verbranding kunnen hinderen.

 

Nogmaals, veel plezier,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kees. :) :) :P

 

Ja idd. 400mg. is wel een beetje te veel van het goede. :D

Ik kon één foutje vinden, dus die heb ik even ge-edit.

Maar maak je geen zorgen, mijn weegschaal is aardig nauwkeurig, dus overdosering zal niet zo snel gebeuren. :D

Als ik neem 0.06mg, word ik al compleet afgeschoten. :D

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...