Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loadrunner

4 Weken Vakantie...

Recommended Posts

Ja ze vonden het schuurtje van een kameraad, 35 plantjes teveel, 4 vette toppen, 10 lampen, 2 afzuiginstalaties, 6 automatische druppelaars, 6 liter vloeibare voeding. 350 gram droogende takjes. 4 nieuwe niet gebruikte autoradio's, 2 breedbeeldtelevisies, en 15 ongebrande dvdtjes, en 3 films op dvd die nog net in de biodcoop uitkomen hier...

 

toch nog een milde straf.

 

 

maar ik wist niets van die aparatuur af :whistling

 

gelukkig heb ik een aantal zaden kunen redden, toen ik het op de p2000 zag. 25 minuten later haalde ze het schuurtje leeg. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het beetje triest dat die DVD's ook worden meegerekent :blink:

 

Denk eerlijk gezegd dat z'n apparatuur het grootste deel van de straf heeft bepaald

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 weken maar? wat mij betreft blijft ie een paar maandjes. maar goed ik heb et niet voor het zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja voor die tv's en die autoradio betreft heb je gelijk. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is dubbelzinnig he. kijk we weten allemaal dat die kameraad van jou iets illegaals deed, dan is het logisch dat hij een straf krijgt, 4 weken voor zoveel planten en dan nog die autoradio`s....ik vind het erg weinig.

 

maar aan de andere kant komt ie er ook niet vanaf met een simpele boete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij had geen stroom afgetapt, Betaalde netjes de stroomrekening. Hij had geen vervuiling ,stankoverlast of geluidsoverlast veroorzaakt, zelfs de afgewerkte stoffen stonden netjes in het blauwe kratje van chemisch afval. Er waren geen documenten of andere overeenkomsten gevonden. alleen door die tv's en autoradio's was ie dus genaaid. Ik denk dat de mensen die er een zooitje van maken, stroom aftappen, en een pand met schade en rommel achterlaten strenger worden bestraft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...