Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kwaecorz

Test: 5x Biddy Early (magus Genetics) (tl)

Recommended Posts

Hoi Medekwekers,

 

eergisteren heb ik 5 sample zaadjes van Biddy Early ontvangen van thegrowshop.nl. Ben erg benieuwd naar deze kweek, als de pheno's niet al te veel verschillen per zaadje kan dit best een mooie plant gaan worden met mooie kleuren.

 

ik heb ze tussen 2 ontbijtbordjes met keukenpapier gedaan en besproei ze een paar keer per dag.

de bedoeling is dat ik ze onder 5x 38w TL ga kweken op een mix van cocos/potgrond.

 

Biddy Early is our first outdoor variety, but in our opinion already one of the best ever. It will grow out to a classical Sativa Xmas tree with a height of approximately 1.8 to 2 meters. Because of its early flowering and maturation, it's very well suited for open field cultivation in Holland, and areas with a similar climate. Of course it's also possible to grow Biddy Early with great results indoors under lights, but remaining mothers in a vegetative stage for a prolonged period, can be difficult, and in some cases even impossible. The majority of the plants will form red and purple colours if exposed to low temperatures, yet with some variation in the location and intensity of the discoloration. It has a sweet candy aroma and a powerful high, not recommended as a "day-time smoke", but still mild enough not to be considered a "party killer".

 

biddy_xl2.jpg

 

Flowering period: 50/60 days

Outdoor harvest (in Holland): Sept/Oct

Yield: medium/good

2nd place HTCC 03 Sativa + HLC 04 Outdoor

 

gallery_5313_3393_47682.jpg

gallery_5313_3393_9666.jpg

 

meer info volgt snel.

 

grtz

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga je volgen! Heb zelf ook de Biddy's. Mijne gaan volgend jaar pas de grond in dus ik ben benieuwd! Succes! Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Blezz, jij gaat ze zeker outdoor kweken?

 

Inmiddels zijn er 2/5 al ontkiemd :blink:

 

Greetz

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij ook alvast veel succes toegewenst met de biddy's

 

update:

in totaal zijn er 3/5 ontkiemd, die heb ik in kleine bakjes met zaai/stekgrond gedaan.

dit heb ik ook met de 2 niet ontkiemde zaadjes gedaan,

misschien ontkiemen die nog, maar ik denk't niet eigenlijk

 

gallery_5313_3393_62361.jpg

 

gallery_5313_3393_37800.jpg

 

gallery_5313_3393_50866.jpg

 

greetz :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ene zaadje is het andere niet en soms kan het wat langer duren bij de een als de ander.

 

Geduld hebben, bij mij heeft een zaadje er een keer vier weken over gedaan om naar boven te komen, had ik helemaal niet meer verwacht.

 

Succes met je kweek :specool

 

Groetjes Blowsterke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduld is een schone zaak Kwaecorz,

Gelukkig is de beloning meestal zoet, ga je de gehele kweek onder TL doen of komt er later een HPx boven?

 

Early Biddy, misschien iets voor volgend jaar buiten in SGRoG,

Veel fun, Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties

 

de kweken staan inmiddels onder 400w son-t pia

4 TL's heb ik er vandaag weerb ij gedaan aan de zijkanten met 827-830 kleuren erin

boven de lowryders en biddy early's

 

med_gallery_5313_3260_357622.jpg

 

 

med_gallery_5313_3260_151640.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er mooi pril, groen en gezond uit :smoke

 

Gr :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man sorry dat mijn reactie neit zo enthousiast is maar even eht volgende:

 

om de early biddy te testen had je ze het best buiten kunnen neerzetten ik zie wel staan in je post van 12 september dat ze nog klein zijn die zijn waarschijnlijk niet van 12 september tog??? want dan hebben ze wel de aller grootste groei speurd gehad die ik ooit heb gezien :lol: want op een paar dagen later en het volgende update zie je dat die bitches veel groter zijn.

 

als je ze nou buiten had getest hadden we kunne zien of het ook echte volwaardige buiten planten waren inprincipe doet elke plant het wel binnen maar buiten is echter een heel ander verhaal zeker als ze dit jaar hadden overleefd en een leuk resultaat hadden neergezet was dat een opsteker geweest voor dit soortje want geen plant dot het dit jaar acht dor het weer.

 

daarbij zien we dan meteen of ze rot en insect bestendig zijn.

 

jammer en helaas

 

verder vind ik de planten er helemaal neit mooi bij staan veels te gestrekt helemaal geen korte opelkaar aangemaakte internodes jammer

 

 

maar nog wel succes greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

:offtopic deze had ik nog even niet gezien... in september nog buiten zetten? Wat is dat nou voor klinklare onzin masteryero?

 

Hoe is het met de biddies? Het is tenslotte een testkweek he..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook wel nieuwsgierig! Volgend jaar staan ze bij mij op het balkon!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bedankt voor jullie reacties

helaas bleken de 3 biddy's mannetjes te zijn en heb ik ze gisteren verwijderd,

dus dit topic mag dicht, jammer ik hoop dat de andere testers

meer succes ermee hebben

 

greetz

:offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...