Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cinnamon

Beste Female/feminized Zaden

Recommended Posts

Graag had ik geweten watvoor zaad het meest in omloop is.

Zelf vind ik op de eerste plaats 'female seeds' en tweede dutch pasion feminized

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Cinnamon,

 

We hebben hier in Eindhoven goede ervaringen met het zaad van Paradise Seeds en dan met name de Sensi Star.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me eigen feminisd Ice zaad waar ik zeer tevreden over ben .

Heb alleen slechte ervaringen met comercieele zaad leveranciers kwa ontkieming.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb één keer feminized pp zaadjes bij DP gekocht.Dit zijn toen allemaal herma's geworden :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 10 jacky whites besteld females

 

ff kijken of het wat is :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb van dutch passion de master kush feminized gekocht, allemaal herma's... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb van dutch passion de master kush feminized gekocht, allemaal herma's... :blink:

 

 

Ik vind persoonlijk HQS , GreenHouse , Sweet seeds zeer goed en werk er veel mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb van dutch passion de master kush feminized gekocht, allemaal herma's... :blink:

 

 

Ik heb ook vorige kweek master kush gezet van dutch p en had van de,hermi,denk dat je dan we pech hebt gehad.

Probeer maar eens female seeds,1te keer white widows,nu cinnamon,nog geen hermi's van female seeds.

Grtz.C

Share this post


Link to post
Share on other sites

Female seeds tot nu toe top! Northern Light en Nevilles Haze gehad en nu een rondje Cinnamon omdat alles uitverkocht is. Met in totaal 150 gebruikte zaden 1x een naar herma neigende plant gehad (northern light)die uit voorzorg gekiept is in de groenbak. Mooi produkt so far.

Ook greenhouse heb ik eens geprobeerd. Ultra Haze, zeer goede wiet. Prijs van de zaden alleen stuk hoger als Female seeds en maar 5stuks ipv. 10stuks per verpakking. Geen hermas gehad bij greenhouse.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben jullie geen last van afbrekende takken bij female/feminized seeds?

Ik heb namelijk al 2 keer gelezen dat dit gebeurt was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf "The Church" van Greenhouse staan. Ze gaan opzich lekker, maarrrrr en nu komt het hè:

De zaadjes op zich zelf zagen er onwijs karig uit. hele kleine, hele grote, vervormde. Uiteindelijk zijn er ook maar 7 van de 10 ontkiemt. Maar het waren wel allemaal vrouwtjes (geen herma's of mannen). Ze beginnen nu met de haartjes aanmaak, ze zijn er enkele dagen geleden mee begonnen. Dus echt vroeg is het niet te noemen. Voor de rest is het een mooi rasje. Ik heb zelf geen last van een zwakkere plant, doordat het een female zaad-plant is. Dus opzich kan ik het soortje best aanraden. (zeker wegens de prijs, was volgens mij 30 euro voor 10, dus dat valt écht heel erg mee!)

 

yo!,

Henkjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...