Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-beyond-

Henneptelers In Het Wild

Recommended Posts

Een tijd geleden heb ik op dit forum gestaan met een oproep voor henneptelers.

Ik wilde ze graag interviewen voor mijn scriptie voor mijn opleiding Criminologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

 

Een aantal heb ik via deze weg geinterviewd. Mijn onderzoek is eindelijk klaar en ik heb mijn scriptie geschreven. Ik heb hier een 7,5 voor gehad. Via deze weg wil ik jullie alsnog hartstikke bedanken. Het heeft even geduurd, maar daar issie dan.

 

In het het kort over gaat:

 

Ik heb 17 henneptelers geintervieuwd (van 150 tot 10.000 planten). Mijn uitkomst is een kritiek op het beleid. Minister Donner wilde toen der tijd de georganiseerde criminaliteit oplossen rondom de hennepteelt en daardoor is o.a. het beleid geschreven.

 

In mijn scriptie beschrijf ik de uitkomst na jaren voeren van dit beleid. Maar dan wat henneptelers zelf zeggen wat in de wereld van de hennepteelt gebeurd.

 

gallery_4533_1090_39501.jpg

 

 

Iedereen die interesse heeft kan me een mail sturen op hennepteelt.....geen email adressen op 't forum ...... Ik zal zorgen dat je een pdf krijgt via de mail.

 

 

//EDIT foto even in de WF gallerij gezet!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Zou het wel leuk vinden om je scriptie te lezen maar krijg de volgende melding als ik je link gebruik:

 

Attention! File download limit for your IP address '' expired.

 

reasons:possible

 

You use a proxy server with a static IP address that is already in use (The other user behind the same proxy is currently downloading this file)

You use a proxy server with a dynamic IP address (for instance AOL proxy server)

You are currently downloading this file (Check out if this link is already in your download manager list)

 

Possible solutions:

 

Disable your proxy server, refresh the download page and try to download the file again.

Try again later

 

Maar ik heb nog niets gedownload :icecool

 

Heb je ook gewoon een URL waar ik naartoe kan zonder link?

Of een andere oplossing?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het zelfde.

Maar dacht dat ik meschien te snel reageerde.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb je ook gewoon een URL waar ik naartoe kan zonder link?

Of een andere oplossing?

 

Ik zal mijn openingspost aanpassen. Het is moeilijk een goede pdf hosing te vinden.

Ik kan hem per mail sturen. Je kan me een mail sturen op hennepteelt@gmail.com.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zal mijn openingspost aanpassen. Het is moeilijk een goede pdf hosing te vinden.

Ik kan hem per mail sturen. Je kan me een mail sturen op hennepteelt@gmail.com.

 

Je kunt een bijlage toevoegen bij je post.

Verder, heb ik je foto in je 1e post even in de WF gallerij gezet.

 

Veel suc6 met je studie.

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je de pdf hier niet kunnen posten, ik ben wel benieuwd en vele anderen denk ik ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hem helemaal gelezen heb je wel effe werk aan gehad :kill:

 

ook erg interesant.

 

:icecool :execute

 

Grtz NH

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze link werkt goed.... ik heb je scriptie gedownload.... dankjewel voor al je moeite... ik zal een aandachtig lezer zijn... 115 pagina's wetenschappelijke literatuur..... lekker hapje voor op een regenachtige zondag zoals morgen...

 

natuurlijk met een vette joint erbij... :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het fantastisch dat je je scriptie openbaar stelt voor ons ik zelf heb er heel wat aan gehad vooral in het begrijpen van durkheim en menton want hierover moet ik zelf binnen een week een voordracht over geven en dan nog juist over hun theorie over anomanie enz. dankjewel.

 

Scrm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het doet me goed jullie reacties te lezen!

 

Sommige stukjes zijn wel borring...maar het meeste is wel interessant om te lezen denk ik.

 

Ik heb er veel werk aan gehad, maar ik heb er altijd met liefde en plezier (en veel wiet) aan gewerkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flinke lap tekst.

Ben net begonnen met het lezen ervan, zware stof :blink:

 

Na je naam in google ingegeven te hebben kwam ik best wel wat informatie tegen over je.

O.a deze foto:

 

gallery_4533_1090_25260.jpg

 

Best leuk dat ze je als bajes klant in de studentengids van EUR zetten :whistling

 

Uitgebreide mening krijgt u binnenkort via PM :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...