Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

EsmeraldaNuevacita

Tripverslag ... Dream Machine Trip

Recommended Posts

Lokatie: Op het waterbed.

Drugssoort: NederDMT

Dosering: 30 mg

Methode van consumptie: Titanium Vaporizer

State of mind: DMT-loos, bang en nieuwsgierig

Tijd van inname: 18.00 Pm Datum: 4-9-2007

Aantal personen: 1

Sitters: 0

 

 

Ok de DMT opgehaald, het was een klein korreltje neder-DMT.

Het oogde een beetje rozig, het nepsealtje zat onder de vet en olie sporen van de verse DMT.

 

p9040003yt2.jpg

 

Nadat ik de speciale vaporizer had geïnstalleerd en mijn bed had opgemaakt nam ik het trekje. Het uitblazen van de kostbare DMT damp stel ik zo lang mogelijk uit, dat maakt me vreselijk duizelig, denk ik …… Hoesten deed ik niet veel rook kwam er niet uit mijn longen, ik viel bijna flauw, gelukkig heb ik de expert zijn tips goed opgenomen, en landde ik op mijn bed. De smaak is heel erg vies en blijft hangen in mijn mond, het liefst zou ik iets drinken maar ik lig na die 5 seconden gekluisterd op mijn bed.

 

p9040001zb8.jpg

 

Het duurde dus 5 secondes voordat ik een heroïne achtige rush, een soort lachgasballon gevoel, over me heen kreeg, een warmte gloed trok vanuit mijn Vortex naar de uiterste puntjes van mijn lichaamsdelen. Het elektrodiseerde mijn vingertoppen en mijn handen deden een beetje pijn. Ik lig beweegloos op mijn bed en ik moet het ondergaan ik moet de DMT uitzitten ik vind het doodeng. Als een hyperventilerend GHB junkie lig ik daar te floaten. Ogen open en dan weer ogen dicht.

Mijn hartslag schoot omhoog mijn bloeddruk doet ook gekke dingen, mijn lichaamstemperatuur schiet omhoog. Mijn hartslag baart me zorgen. Ik moet adem halen, want ik lijk het wel in te houden en ik krijg het daardoor benauwd.

 

Ik heb angsten, waarom weet ik niet maar het moet zo snel mogelijk over zijn. Als ik mijn ogen sluit zie ik de meest vreemde dingen. Ik hallucineer of droom ik kan niets sturen niets van dromen die ik beheers, mijn droomwereld neemt me over..... Niks organisch, niks geen beesten of mensen of geesten. Ik zie een brede band die met een redelijke snelheid onder me door glijdt. Of ik vlieg er overheen, het kan beide. De band is een soort behang rol met motief. Het motief is helder gekleurd in 4 basis kleuren. Geel Blauw Rood Wit maar er zitten meerdere kleuren in zwart etc etc … Het doet me denken dan de kleuren van Mondriaan. Maar het motief het patroon lijkt meer op een speelgoeddoos waar een clown uit springt. Megaweird dus, iedere keer als ik mijn ogen open doe is het weg en zie ik het plafond.

Het stomme is dat wanneer ik ze weer sluit. de rol behang, de film dus wel verder is gegaan. Ik kan er niet aan wennen, het is allemaal zo bizar, de speelgoedwereld …

Niet dat er op de band clowns lopen of speelgoedpaartjes rennen. Nee het behang is glad en het is duidelijk een drukwerk met duidelijke lijnen.

De angsten zijn voor de lichamelijke aanval van DMT, niet de beelden die ik zie als ik mijn ogen sluit en ook niet de hevige verkleuringen om me heen. Ik heb last van een hoge penetrante piep in mijn oren, het groene bed is niet meer groen, de kleuren verkleuren gewoon totaal anders dan bij de LSD. De waslijnen alles om me heen ziet er freaky uit, alsof ik door een soort warmte camera heenkijk.

 

 

Na 15 benauwde minuten is het voorbij ……ik drink snel wat water en denk erover na. Ik dreig alles te vergeten vooral de patronen willen ontsnappen uit mijn geheugen. Iets wat abnormaal is want ik heb een ijzeren geheugen. Ik maak trefwoorden en vul het aan met details ……

 

DMT is een zeer sterke drugs, absoluut niet voor beginners of mensen met issues. Het is dus GEEN aanrader voor iedereen.

Als je mij nu een trekje aanbied zeg ik nee ….

Ik moet er eerst lang en diep over mediteren, mediteren op de lsd de 2cb en de mescaline en dan heel misschien dat ik ooit nog is een paar hits DMT neem in een uur.

 

Tot dan, vanuit een DMT tripped mind

 

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

I remember the verry first time i smoked DMT!!!!!!!!!!!

 

Gefeliciteert met je eerste Hyperspace journey,Esmie. :execute

Gelukkig is er nog een substantie,waar zelfs jij het moeielijk mee kan hebben. :kill:

Ga maar even een tijdje mediteren,en dan de volgende keer,zitten de machine elf's op je te wachten.

Dat gaat helemaal goed komen. :icecool

GJHBNBTUHHFTUHBVCGRU<<VCYTDMHGFC SGMNHGF(Begrijp je het :rofl )

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Esmie,

 

dat jij nog ergens van onder de indruk bent, zozo. hihi.

Ik sla het nog maar eventjes over.

 

Groetjes,

 

Romy

Share this post


Link to post
Share on other sites
GJHBNBTUHHFTUHBVCGRU<<VCYTDMHGFC SGMNHGF(

 

 

Ja er staat:

 

Als je me kontje likt krijg je nog een hit ?

 

 

Esmie

 

Hee Romy,

 

 

Ouwe ex wietbroodfokkerpoker ....

 

Hoe bevalt het leven als 5 ik doe niets illegaals op WF leventje ?

 

:execute

 

:icecool

 

Ik had me schoonvader allang zwaar gechanteerd: Of geen kleinkind of je ogen dichtknijpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nee maar heb jij een kontje die ik kan likken ?

 

:execute

 

:icecool

 

 

Ich bin wieder DMT losch ....

 

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mn kont likken!?

Nou nee.......

Kom maar op met het volgende smeuige report van lekkere geestverruimende drugs :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Die machine-elfen klinken echt heel erg gaaf. De lichamelijke sensaties klinken alsof ze de trip vreselijk bad kunnen laten gaan, net als met lsd.

Wicked verslagje, en laat me heel ambivalent achter. Angst heeft het zeker nog niet gewonnen van nieuwsgierigheid. Zonder al die enge lichamelijke ervaringen had ik zeker gelijk ja gezegd. Nu zal het verstand het uiteindelijk wel winnen van de nieuwsgierigheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een bewegend plaatje gemaakt van wat ik met een DMT tje heb gehad,

 

http://img521.imageshack.us/img521/3756/patroonig7.gif

 

niet naar kijken als je een beetje epilepsie hebt, erg irritant, tja maar dit zag ik nu eenmaal even voorbij komen, en toe was er een soort spelletje. die er werd gespeeld door verschillende wezentjes. Alsof ze in een soort flipperkast zaten, en in een veld(level) werden afgeschoten, en met botsen en ontwijken punten konden halen...

 

 

Ja ik was ff ver weg, maar ben het nog steeds niet vergeten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Loadrunner wat goed van je dat je zoiets kan maken .... dan wel met een andere kleurstelling maar dat geknipper is fucking real !!

 

 

 

Inderdaad zoiets in die trent heb ik gezien om gestoord van te worden.

 

Kan niet wachten op mijn volgende sukkkieeeeeeeeee

Maak is een triprepportje ?

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey loadrunner. :whistling

 

Dat is idd ook ongeveer het spectrum wat ik te zien krijg,als ik DMT. rook. :smoke

Alleen ben ik na het een keer of vijf gerookt te hebben,wel helemaal doorgebroken.

Bij mij scheurde dit spectrum open door middel van een soort van bliksemschigt.

Daarna verscheen er een alien die mij door deze calidoscope heen zoog.

En als ik zeg alien,bedoel ik niet een marsmannetje of zo,maar een wezen die ik niet kan beschrijven,dus voor mij alien was. ;)

Hier was ik beland aan de andere kant,een wereld vol vreemde wezens,die bellen van geluid produceerden.

Een soort van alien Techno. :smoke

Dit klinkt allemaal een beetje heftig,maar ik voelde me volkomen op me gemak.

Die gevoelens van angst,waren bij mij de eerste paar keer dan ook aanwezig.

Maar naarmate je er meer mee vertrouwt raakt,ga je er meer voor open staan,en ga je veeeeeel dieper.

Ik schat,dat ik nu ongeveer een keer of dertig DMT.gerookt heb,en nu heb ik vaak het gevoel,dat ik het volledig sturen kan. :blink:

Vaak als ik aan een demensie denk,waar ik eerder geweest ben,word ik er rechtstreeks naar toe geschoten. :wOOt

Ik ervaar het dan ook als een soort boek,want iedere keer als ik een hit neem,begint het weer,waar ik gebleven ben.

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij lijkt het alsof ik van die ouderwetse hardcore hoor

 

hier een aantal van die sequences die er erg op lijken

 

http://www.hometrip.net/music/artists/arti...let%20Train.mp3

http://www.hometrip.net/music/artists/arti...h%20Element.mp3

http://www.hometrip.net/music/artists/arti...ht%20Dreams.mp3

 

Ik heb zelf het idee, dat het een dimensie is waar we vandaan komen, en waar we ook weer naartoe kunnen gaan. Ik ben wel eens op een houseparty geweest, zonder enige vorm van verdovende middelen of alcohol, en ik kwam in zo'n vette trance terecht, waar geen pilletje tegen bestand is. Alleen jammer dat het zo vreselijk snel voorbij ging. De volgende ochtend was ik klaarwakker, en helemaal nuchter. Dit zelfde gevoel en jeweetwel heb ik met DMT of XTC nog niet kunnen bereiken.

 

Je zou zelfs door naar deze nummers te luisteren, zonder licht met je ogen dicht, en dan de koptelefoon niet al te hard, maar je mag geen omgevinggeluid meer horen, in een trance kunnen komen. (daar staan sommige geluids frequenties om bekend, die ook in deze 3 nummers staan)

 

Iemand al bekend met Hemi-Sync ? Dit is een programma of muziek die geluidsgolven door een stereo koptelefoon zend met de zelfde frequentie als alpha en betha golven, die je hersenen zelf produceren als je wiet of dmt achtige middlen gebruikt hebt

 

 

Om in die trance te komen, help het ook om in gedachten te hebben (als je je ogen dicht hebt), er zich een oneindig grote ruimte in je hoofd bevind, waar jij het middelpunt van bent. en verder 0m je heen is er helemaal niets, alleen lege ruimte,, probeer dit eens voor de grap, het is onschadelijk, nl zonder enige vorm van verdovende middelen die je gebruikt. maar je maakt gebruik van die je eigen lichaam aanmaken. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De machientjes en het wezentje, (zo ongeveer wat ik zag)

 

 

machientje1qv6.jpg

machientje1qv6.dd5f1eb20f.jpg

 

 

wezentjeqf4.jpg

 

 

Even mijn paint skills naar voren brengen, , wel jammer dat mijn muis hapert, t is een beetje vaag getekend. maar hoe moet je ook anders iets tekeken op papier wat in feite 4demensionaal is???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga hier maar eens op spacen, je weet niet wat je ziet. Net alsof ze dit dan ook in die demensie horen... (Daar maak je vriendjes mee :blink: )

 

http://www.hometrip.net/music/artists/artist_15/X2.mp3

 

 

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey loadrunner. :smoke

 

Als ik die link aan klick,dan krijg ik helaas alleen de muziek te horen,maar niet de graffics te zien. ;)

Wel lekker trippie muziekje,de machine elf's zijn duidelijk hoorbaar. :blink:

Heb er iemand trouwens weleens DMT.gerookt,met dit soort muziek op?

Dan weet je echt niet wat je meemaakt.

De ritme van de muziek gaat de hele trip sturen. :wOOt

Zoals ji die rol behang zag Esmie,die afgerold werd,word de richting steeds door het ritme veranderd.

Tevens,als je de muziek later terug speelt,lijkt het in de verre verste niet op wat je hoorde tijdens je DMT. trip.

Echt waanzinnig.

Dus een heftig Spronghle nummertje,of iets dergelijks is tijdens een Dmt. trip,in mijn ogen zeer aan te raden :whistling

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw, de mp3tjes komen van een website, die aangeeft dat je ze mag downloaden voor eigen gebruik. en in elk geval wel naartoe linken :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb op You Tube nog een paar te gekke fimpjes gevonden over DMT. :engel

Zou ze graag rechtsstreeks in het topic plaatsen, maar ik ben er nog altijd niet uit, hoe dat moet. :smoke

 

Voor alle DMT Junkies. :specool

 

 

 

 

 

 

 

DMT. is the :specool

 

Nataraj

 

@Mikeh & Blauwezand: nogmaals bedankt. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaa hoe heet die gast ook alweer, Grey nog wat ofzoiets? :smoke

Echt spacende shit man...

 

EDIT: Alex Gray! :specool

Althans het laatste filmpje ken ik van m :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je echt crazy shit wilt. :smoke

 

Moet je deze checken. :specool

 

flashback

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...