Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jimfried

Britse Tieners Gevat Met 31 Kg Marihuana

Recommended Posts

Britse tieners gevat met 31 kg marihuana

wo 05/09/07 - Op de luchthaven van Zaventem zijn gisteren twee minderjarige meisjes betrapt met drugs. Het gaat om twee Britse meisjes van 17 jaar.

De twee tieners kwamen gisteren toe op Brussels Airport vanuit Montego Bay in Jamaica.

 

De federale gerechtelijke politie ontdekte in hun koffers 33 pakken marihuana, in totaal goed voor ruim 31 kilogram drugs.

 

De twee werden ter beschikking gesteld van het Brusselse parket.

 

Bron: vrt www.nieuws.net

 

Bizar bericht

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ouch, die komen er niet met een taakstraf vanaf vrees ik. Maar goed, beter in Belgie gepakt dan in Jamaica zelf....

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarschijnlijk een mooi reisje betaald gekregen, ze moesten enkel een pakje mee terugbrengen. :icecool

 

en idd beter in belgië dan in een 3de wereldland. en als ze niet in GB worden veroordeeld, gaan ze er met weinig vanaf komen (het belgisch gerecht kennende).

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarschijnlijk een mooi reisje betaald gekregen, ze moesten enkel een pakje mee terugbrengen.

 

Het zal wel zo'n geval geweest zijn. Ofwel zijn die 2 zo stom dat ze dachten niet gevat te worden.

 

31 kilogram...Als ik erbij denk dat je per persoon 15, soms 20 kilogram, bagage mag vervoeren, zullen ze al niet veel andere gerief op zak gehad hebben.

 

Grtz,

 

Godsake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt meer en meer een trend om minderjaringen aan het smokkelen te zetten.

Een meerderjarig persoon kan lange celstraffen krijgen hiervoor.

Minderjarigen kunnen niet berecht worden bijna en vliegen naar een jeugdinstelling tot ze 18 jaar zijn.

 

Deze trend zet zich door in zowel alle criminele takken, kinderen worden gewoon gebruikt.

Daarom verwacht ik ook een veel strenger jeugdsanktierecht in belgie de komende jaren.

 

Groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ver het gaan zoeken terwijl het langst hier veel beter is

de wiet langst daar is maar een derde van de kwalitijd dan

de onze .wat een stel domme kuikens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

godver 31 kg tering hoe haddne ze dat bij zich dan dikke vuilnis zak op de rug vol met wiet ?

 

wat voor een bult wiet moet ik me daar mee voorstellen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziek hoor, 31 kilo.

Ik vraag me af hoe ze hoe ze dachten dat ongemerkt te smokkelen.

Dan ben je toch gewoon dom als je zoiets doen.

Daarbij komt ook nog eens dat die wiet uit jamaica flut is, daar zit nauwelijks thc in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...