Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
newblower

Te Hard Spacen ?

Recommended Posts

:j Soms na een jé space ik hem spr hard :execute , men hart klopt als een gek , als ik mijn ogen sluit draait alles zowat en wordt ik misselijk ;) , dit duurt meestal 20 min nadat de joint op is en als ik iets doe zoals gaan fietsen ofzo gaat het over :icecool , ik heb dit niet altijd maar zowat 30% van de jé's . Mss ben ik gevoelig voor wiet en als ik te veel rook ik deze syptomen krijg ? Ik heb gehoord dat het mss kan liggen aan het feit dat ik de joint te snel oprook ? :kill: Meestal met men maat/maten duurd het zo een 5-7 min en de Joint is al op . Mss de joint trager oproke en de wiet op men gemak opnome ? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het juist heerlijk om zo stoned te zijn als jij hier beschrijft.

 

had dat in het begin nog best vaak. nu heb ik dat nog af en toe en dan geniet ik ook echt van het moment

 

ik rook trouwens ook best snel. komt bij mij weinig voor dat een joint uitgaat en dat ik hem dan weer opnieuw aan moet steken. maar kan me wel voorstellen dat het daar door zou kunnen komen. misschien dat de klap harder aankomt omdat je veel in 1 keer neemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is idd teveel..

 

neem de volgende keer een kleinere joint ofzo.. of neem wat minder trekjes.. of eet wat voor dat je het gaat doen.

 

suiker helpt goed tegen die shit die jij meemaakt.. zoals AAtjes of een extrannetje gaan er altijd wel goed in op dat moment..

 

Je moet vooral rustig blijven en blijven herhalen in je hoofd IK VOEL ME GOED.. dat helpt meestal wel.. een peukie roken doet vaak ook wonderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt vaker voor, vooal bij mensen met natuurlijk al wat hoge hartslag/bloedruk, een goede conditie en geen of weinig alcohol (bloedverdunner) drinken voor of tijdens het blowen zou moeten helpen.

Verder zo rustig mogelijk blijven en als je het warm hebt/krijgt wat verkoeling op zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal :icecool Ik ga zelf nog experimentere , ik ga deze keer vooral men joint zeer rustig oproken en zien hoe alles verloopt :execute .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb precies het zelfde.

Heeft ook met slechte weed te maken volgens mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb precies het zelfde.

Heeft ook met slechte weed te maken volgens mij.

 

ja kan aan de wiet liggen maar is bij mij niet het geval want men dealer rookt dezelfde wiet , en men vriende ook en deze spacen niet zoals mij :whistling . enigste oplossing is minder smoken en stoppen wnr ik voel dat het te veel wordt , soms is zo hard spacen best cool , zeker op muziek :blink: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verdeel vaak een grammetje over 8 jointjes, zo kan ik die dan over de hele dag verdelen( de laatste iets meer, of dat stukje rook ik puur.) Maar soms heb ik wel eens de behoefte om vet hard te spacen. en bewaaar ik alles tot vanavond, en dan in binnen een halfuur op te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik verdeel vaak een grammetje over 8 jointjes, zo kan ik die dan over de hele dag verdelen( de laatste iets meer, of dat stukje rook ik puur.) Maar soms heb ik wel eens de behoefte om vet hard te spacen. en bewaaar ik alles tot vanavond, en dan in binnen een halfuur op te roken.

 

Wow , 1 gram voor 8 joints :smoke , aangezien ik nog geen 18 ben en ik in belgië woon moet ik het van straatdealers hale waar ge meestal te weinig krijgt :whistling . Maar ik gebruik 1 gram vo 2 joints ong :wOOt .

 

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben liever de hele dag een beetje high, dan een uurtje of 3 super stoned. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...