Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Magus Genetics Support Topic

Recommended Posts

Gerrit Slot van Magus Genetics hebben we inmiddels kunnen verwelkomen als nieuw lid. Van Gerrit worden er momenteel een aantal nieuwe soortjes getest. Deze zijn nog niet bestemd voor de markt en het zijn dan ook echt praktijktesten.

 

Gerrit is iemand die het liefst met zijn hoofd in de plantjes zit om het zo maar eens te noemen, maar hij heeft beloofd om toch een keer in de week vragen die er zijn over zijn soorten en de test kweekjes, hier op het forum te beantwoorden.

 

Behalve dat hij een hele aardige vent is, maakt hij ook erg lekkere soortjes. Momenteel is hij aan het experimenteren met Feminised seeds.

 

Welkom Gerrit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Whazzup,

 

Bedankt voor dit topic, laat de vragen maar komen.

Complimenten zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Van klachten raak ik wat minder opgewonden, maar ook die hoor ik graag mits ze er zijn.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom magus :execute

hier is het eerste vraagje voor je,hebben normaal de biddys sister niet een purperen schijn in de nieuwe blaadjes?

want ik zie er elke dag verschdeidene x naar en kan toch niks zien van schijn :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

:icecool

 

Magnus

 

Groetjes Blowsterke :kill: :rofl :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Blowfish,

 

De paarse/lila kleur waar The Growshop op doelt komt voor in de groeischeuten en verdwijnt naarmate het blad groeit, wellicht word dit veroorzaakt doordat de plant sneller groeit dan dat het voedingstoffen kan opnemen/distribueren.

Of dit een soortspecifieke eigenschap is of dat dit mede veroorzaakt word door de groeiomstandigheden kan ik niet met zekerheid zeggen, aangezien ik geen ongerelateerde controlegroep op dezelfde locatie heb.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom gerrit :icecool

 

Ik heb vandaag motavation zaden binnen gekregen via the growshop, en aangezien je toch vist voor een compliment, perfecte verzend doosjes zo, klein doch stevig, en niet onbelangrijk, de zaden komen er ook makkelijk uit. :execute

 

Voorgaande kweken was veel sannies genetica, ben weleens benieuwd hoe dit er tegen vergelijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt er ook een "Magus Corner" in de breeders sectie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gerrit grote vriend :icecool

 

Welkom al hier and have fun :kill: :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er al Magus oil ?

 

 

scheelt me een boel werk ....

 

Hhyiiaaa Welcome Bro !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:icecool

Eens kijken of dat hoofd ook tussen de bladeren blijft als je wietforum ontdekt heb :kill:

 

Leuk om een collega breeder te verwelkomen :execute

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Sir-SmokeAlot,

 

Succes met de Motavation zaden en bedankt voor het compliment.

Zijn het de reguliere zaden of de female testers?

 

@robdh, In de toekomst misschien, voorlopig volstaat dit draadje wel.

 

@Blauwezand, Ik zal aan het einde van het seizoen de (buiten)resultaten van de Biddy's Sister publiceren, verder kan je weinig verslagen verwachten anders dan van forum leden.

Testers zijn al in omloop gebracht via The Growshop.

Misschien dat er in de toekomst meer volgen maar ik wil het ook niet overdrijven aangezien er ook nog anderen op het forum zijn die hun kruisingen graag door anderen gekweekt willen zien.

 

@Growshop, 'tis nog effe wennen maar de fun zal vast wel komen.

 

@Esmeralda, helaas geen Magus oil, 'tis verboden he :execute

 

@Sannie, Het zal wel een beetje heen en weer pendelen worden tussen de bladeren en de monitor.

Planten op het beeldscherm zijn ook mooi maar de echte hebben toch mijn voorkeur, 3d is toch wat anders als een plaatje, bovendien kan je een plaatje niet ruiken.

Aan je mooie gedetailleerde verslagen te zien ben je serieus bezig en weet je wat je verkoopt, goeie zaak.

Er is alleen iets fout gegaan bij het prijzen van je zaden, veeeel te laag man :kill: :icecool

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is alleen iets fout gegaan bij het prijzen van je zaden, veeeel te laag man :j :execute

 

Gerrit

 

Arghhh dat ik dat nu net ook dacht bij magus en dan niet veel te laag :rofl

 

Nee, welkom natuurlijk en dat het hier mag overlopen met nieuwe topics met nog meer soortjes :icecool

 

@Whazzup: Dit gaan we ook met veel plezier volgen en eens lekker onderuit zakken met grote zakken :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gerrit,

 

Ik overweeg de volgende ronde Warlock te gaan zetten (de gefeminiseerde (test)zaden).. in whazzup's topic kwam ik al wat bruikbare info tegen maar toch een paar vraagjes..

In hoeverre zijn er al tests mee gedaan, en hoe zit het met de herma kans? Toch iets waar velen voor vrezen bij het horen van vrouwelijk of feminised als het zaad betreft..

Ik zou er 5 onder 600 watt gaan afbloeien, eventueel in scrog, met een aantal weken voorgroei onder TL. Ik heb al een aantal topics in je sectie gelezen op ICmag, en ben daar al veel wijzer uit geworden, onder andere over de verschillende phenotypes. Het schijnt ook dat Warlock een erg stabiele soort is.. ik ben erg benieuwd en krijg er al zin in.. Zal binnenkort ook eens bij de Bluebird in A'dam langsgaan om te proeven :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Tomas,

 

De female zaden zijn in het geheel (nog) niet getest, ik heb echter geen reden om aan te nemen dat de kans op hermafrodieten groter zal zijn dan bij de reguliere zaden.

Er is in theorie zelfs een kleine kans dat er een mannetje tussen zit wat in dat geval is veroorzaakt door "vreemd stuifmeel".

 

Hoewel ik er het volste vertrouwen in heb kan ik niets garanderen, maar je kan je indenken dat ik bij het vermoeden van problemen niet was overgegaan tot het verspreiden van test-zaden.

Als het je ontgaan was dat het hier ongetest materiaal betreft en het risico op problemen je te groot lijkt, wil ik ze met alle plezier omruilen voor een doosje reguliere zaden.

 

Scroggen gaat prima met de Warlock, al heeft buigen mijn voorkeur boven snoeien of nog erger...., knakken.

 

Gerrit

 

PS. als je veel geluk hebt dan hebben ze bij de Bluebird wel wat als je er om vraagt.

De kans dat je het op de kaart aantreft is klein, ik doe niet in stekken dus is er van een constante aanvoer geen sprake.

De verwijzing naar de Bluebird is eigenlijk meer iets uit het verleden (<2002)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koffie en Dromen in Den Haag heeft het ook zeer regelmatig op de kaart staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey magus,

 

Welkom op het wietforum.

Mijn support heb je alvast.

Je zit ook in mijn zaadcollectie met dubble dutch, de topper uit de magus soortjes vind ik.

Ook exile heb ik hier.

 

grdz esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome , altijd goed meer info over lekkere soortjes...keep em high

Share this post


Link to post
Share on other sites

inmiddels is mijn Warlock testkweekje ook van start gegaan, parallel aan het drogen van de afghaantjes in de tent. Zodra ze kunnen gaan ze samen met de Amnesia Hazes onder HPI, even wennen en dan zo snel mogelijk onder 12/12. Ze krijgen weinig voorgroeitijd van me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga de komende week ook wat feminised Warlock zaad ontkiemen.. zal t.z.t een verslagje posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inmiddels is Tomas overigens ook los! :)

 

De Warlocks gaan goed..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook 2 Warlocks in de groei staan en ze zijn echt mooi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is in theorie zelfs een kleine kans dat er een mannetje tussen zit wat in dat geval is veroorzaakt door "vreemd stuifmeel".

 

Zou je dit kunnen toelichten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Tomas,

 

In een aangrenzende ruimte van de bloeikamer stonden wat Biddy's Sister stekken te wortelen terwijl de moeders elders werden gesext.

Een aantal hiervan is tijdens het wortelen al gaan bloeien en bleek mannelijk.

De kans dat het stuifmeel de planten in de aangrenzende ruimte heeft bereikt is minimaal, maar helemaal uitsluiten kan ik het niet.

Het zou mij echter verbazen als dit het geval is.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...