Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: Magus Genetics Warlock Feminised (en Amnesia Haze in scrog)

Recommended Posts

De twee Amnesia Haze stekken (nou ja... stekken...) zijn geselecteerd. Ben op dit moment een 45 liter kuip aan het klaarmaken, bovenste gedeelte van de grond ververst (was een Amnesia Haze kuip van deze zomer), final solution toegediend alsmede wat kalk. Straks voor de planten er in gaan nog what schimmels en bacto om het bodemleven wat aan te sterken. De grond is nog mooi open, maar wel wat te vochtig van het buiten staan. Staat nu op de overloop wat te drogen. Zoals je op de cam kunt zien staan er nog maar twéé potten opgestapeld in de tuin nu.

 

Affijn, de twee amnesia hazes die al heel wat hebben doorgemaakt in mijn horror TL hokje: Spint, meeldauw, trips, alles lekker van buiten meegenomen met de afghaan toen deze naar binnen kwam. Gelukkig is het nu weer allemaal schoon en gaan ze zo een schone tent in. Heb je preventief nog een keer bespoten met Masai afgelopen week. Dat vond ééntje niet zo lekker maar die kwam in een dag bij. Mag ik aan u voorstellen: Knut und Helga:

 

gallery_5211_261_70990.jpg

 

gallery_5211_261_96668.jpg

gallery_5211_261_151436.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee whazzup

 

:offtopic kon je nou nix beters verzinnen dan knut und helga>?

 

 

mooi die LV op 99%.. ik ikrijg dat met mijn t**ingpropegatortje niet voor elkaar...

 

Zijn die warlock zaden feminised?? anders duim ik voor 3 vrouwen voor je

 

gr

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Whazzie :D handige ph meter, alleen die glazen pen is wel oppassen geblazen :offtopic

 

mijn bescheiden mening is dat iedereen die op aarde kweekt zoeen moet hebben

 

inplaats van een vat ph meter enzo duur issie nu ook weer niet.

 

ennuh zijn die reuze stekken niet wat tegroot voor die potjes :D

 

 

 

 

suc6 =M=

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooi die LV op 99%.. ik ikrijg dat met mijn t**ingpropegatortje niet voor elkaar...

Ze zijn feminised maar testzaden en 99% is niet zo moeilijk hoor. Gewoon zorgen voor een vochtige laag korrels onderin en alle schuifjes dicht. Af en toe luchten.

 

hey Whazzie :wOOt handige ph meter, alleen die glazen pen is wel oppassen geblazen :offtopic

 

mijn bescheiden mening is dat iedereen die op aarde kweekt zoeen moet hebben

 

inplaats van een vat ph meter enzo duur issie nu ook weer niet.

 

ennuh zijn die reuze stekken niet wat tegroot voor die potjes :D

suc6 =M=

hehe helemaal met je eens Midian, heb overigens ook al twee sondes versleten :D. En je kunt er ook gewoon vloeistoffen mee meten.

 

Die stekjes zitten wel wat krap he! Er staat ook al 45 liter voor ze klaar (pot voor 2), maar moet nog een beetje opdrogen, nog een beetje te nat. Het is een pot van een van hun zusjes van buiten. Bovenste laag aarde wel ververst, wat extra kalk erbij gedaan en BAC Final Solution. Wel eerst even de worteltjes inspecteren voor ik ze overzet. Ze zijn vreselijk misbruikt uiteraard, gebogen en geknepen, maar er zitten zat scheuten aan daardoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn nieuwe kweekje wordt een mix van verschillende soortjes waaronder 2 Warlocks. Ze zitten nu in pitpots met bacto in de propagator, let's go! :offtopic

 

 

med_gallery_11343_3031_102521.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup,zou voor de zekerheid ff wat nematoden bij de grote bak toevoegen! :D (omdat ze buiten gestaan hebben enzo...) :offtopic

 

S6

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robdh: ik zou zeggen start snel een topic

 

@fotografe: ja, da's een erg goed idee. Ze moeten ook nog wel een beetje opdrogen en dat duurt! 30-40 mbar is toch echt veels te nat met zo'n grote kuip. Nou zijn het al flinke plantjes maar 45 liter krijgen ze nog niet zo snel droog helaas.

 

Ik heb héél voorzichtig gekeken maar het ziet er naar uit dat het Anesthesia zaadje óók al aan het ontluiken is... En dat is dan wel weer heel erg goed nieuws met die nieuwe verse zaden die nog niet eens aan de plant zijn afgerijpt :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Whazzup, ga ik doen, is gelijk een test van een Darkroom DR80 tentje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tussenstand:

 

1 warlock reeds uitgekomen

Anesthesia is uitgekomen!

 

Erg verrassend dat laatste overigens, deze komt vrijwel zo van de plant uit een testbudje. Had niet verwacht dat hij zo snel zou ontkiemen. Kiemkrachtig zaad in ieder geval als dit geen uitzondering is. We zullen het zien.

 

Amnesia Haze is overgepot, nematoden moeten nog maar de bak is nog te nat daarvoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tussenstand:

 

2 extra warlocks uitgekomen! Dus 3 van de 5 Warlocks open en de anesthesia (die als kiemproef meedoet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. en nummer 4 ontkiemt ook!

 

Hier nummer 1, die moest ik even helpen om de helm af te zetten en het haarnetje af te doen.. wat een dikke noten!

gallery_5211_3806_244388.jpg

 

gallery_5211_3806_183953.jpg

 

gallery_5211_3806_222250.jpg

 

 

En... Jawel! De EERSTE Anesthesia. Niet slecht - 1,5 dag voor vers zaad in de kiemtest :offtopic

gallery_5211_3806_259829.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kale olympus SP500 UZ van rond de 200 euri's. Verder niks. Inmiddels is die al weer opgevolgd door een beter model. En een goede camerainstelling, vaste hand en goede blik natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed nieuws. Ze zijn allemaal uitgekomen. Niet slecht hoor, de eerste al na 1,5 dag, nog twee nog geen dag later en binnen drie dagen alle 5. Ze zijn vanaf nu uiteraard wel gemerkt, je weet nooit wat je er nog wan terugziet.

 

Geen ontkiem problemen dus. Op een ander forum hadden sommigen daar wat last van, ik geen enkele. Goed begin dus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dat groeit hard! De warlock en Anesthesia doen een wedstrijdje naar de lamp :offtopic Allemaal hebben ze al wortel maar 3 zijn nog net niet boven de grond. Toch maar in een potje gezet want ik wil ze graag dichter bij het licht in de propagator. En morgenochtend zullen ze toch wel zover zijn.

 

Warlock 1 wortel

gallery_5211_3806_110866.jpg

 

gallery_5211_3806_92736.jpg

 

 

Wat van de anderen, ook maar geplant

gallery_5211_3806_112845.jpg

 

gallery_5211_3806_85786.jpg

 

 

Warlock 1

gallery_5211_3806_148755.jpg

 

 

Anesthesia

gallery_5211_3806_65268.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anesthesia

gallery_5211_3806_22145.jpg

 

Warlock

gallery_5211_3806_65551.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D ben een moordenaar...

 

Freak accident: Nog even kijken naar mijn plantjes, seramis bevochtigen. Pen valt uit mijn borstzak, knak warlock 1 :offtopic

 

Gelukkig dat ik er 5 gezet heb en ze allemaal opkomen maar ja, dit was wel numero uno. Heb hem nog gestut, maar verwacht niet dat dit goed komt. Mooi klote! Nou ja, soms zit het mee, soms zit het tegen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk soortje,deze ga ik volgen :D

En een ongelukje gebeurt zelfs bij de beste :offtopic

 

Suc6 verder!

 

Grt. GaNjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hem ondersteund gisteren en hij staat nog, maar heb er niet al te veel hoop op.

 

Effe wat snelle shotjes van vanmorgen

gallery_5211_3806_62651.jpg

gallery_5211_3806_154247.jpg

 

 

 

De rest:

WL2

gallery_5211_3806_210380.jpg

 

WL3

gallery_5211_3806_42674.jpg

 

WL4

gallery_5211_3806_181655.jpg

 

WL5

gallery_5211_3806_210934.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou.. laten we het hopen! Was écht niet slechts een beetje geknakt hoor. Hehe was een beetje te vroeg om ze te knijpen :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou we gaan het straks zien, ben niet thuis momenteel :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

nummer 1 staat nog steeds :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie je wel :offtopic

Weet je ook of Warlock homogeen is of krijg je alle kleuren vd regenboog?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...