Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

de hokjes melker

'm'n Nieuwe Tuin!!!

Recommended Posts

zo mensen ik ben even weg geweest maar ik zat met wat overwegingen en dergelijke maar ik heb dan toch besloten om nog ff een keertje wat leuks te gaan bouwen.

het leek mij een leuk project om hier op het forum te zetten dus ga ik jullie op z'n tijd doormiddel van wat foto's en verhaaltjes de komende tijd op de hoogte houden :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool en verder

 

 

wat gaat het worden :icecool :execute :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit vind ik nou hatelijk,

 

leuke aantrekkelijke titel, om dan te zien geen foto

 

of men is van plan "ooit" te beginnen.

 

zorg eerst voor fotos enzo voor je topic zet

 

we so addicted on photos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze dan alvast ff een fotootje van m'n lampen rek en de ruimte waar ik morgen en overmorgen alles ga inbouwen :icecool

vrijdag zal de tuin klaar zijn voor gebruik al zie je dat nog niet aan de foto's en dan laat ik het resultaat ff zien :execute

http://www.wietforum.nl/uploads/1189009324...2109_131746.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hokjesmelker

 

Zou effe rap alle foto's van jou en je maten eraf halen! nooit slim zulke dingen!

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks priest dat wist ik niet eens meer dat die er ook opstonden. er komen nu alleen foto's van me tuintje te staan.

 

@tommy guns: nog ff 2 daagjes wachten kerel :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

is inmiddels al 4 dagen,..... :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tommy guns, je maakt een rekenfoutje :blink: , of bedoel je dat er morgen ook wel niks zal staan??

Share this post


Link to post
Share on other sites

het probleem is dat de gemeente op het moment bij mij in de wijk grote controlle aan het doen is in samenwerking met politie en nuon.

ze zijn blok metingen aan het verrichten en kijken dan of het energie verbruik hoger is dan gemiddeld in de wijk. dat doen ze een bepaalde periode alleen weet ik niet hoe lang???? als het gemiddelde hoger uitvalt dan normaal (en dat gaat zeker gebeuren i.v.m de vele kwekers hier) dan gaan ze de hele wijk uitkammen met onderander digitale meters die door de muren heen je stroomverbruik kan meten.

dus kan ik wel nu eigenwijs zijn en het er op wagen maar dat lijkt mij niet echt een verstandigge keuze.

 

behalve het feit dat ik mezelf hier een beetje voor schut zet vind ik het daarnaast ook klote i.v.m alle aperatuur die ik hier al heb staan en natuurlijk de extra inkomsten die ik mis loop.

 

om alvast een idee te geven wat er gaat gebeuren als ze gestopt zijn met dat meten zal ik hier een kleine line - up neer zetten:

 

# 8 lampen van 600 watt + travo's.

# 3500 m3 afzuiger.

# 1500 m3 inblaas fan.

# koolstof filter 1m.

# fan controller.

# voedings computer.

# 200 LTR. voedings vat.

# en daarnaast nog wat kleine gebruikelijke dingetjes die het een en het ander meten etc.

 

sorry voor de teleurstelling maar zoals jullie denk ik wel zullen begrijpen had ik het zelf ook liever anders gezien.

ik hou jullie op de hoogte :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat word wel een groot hok, heb je al wat gebouwd of ga je dat pas doen als de kust veilig is ?

wat worden de afmetingen van dat hok ? en hoe weet je eigenlijk dat ze in je buurd aan controleren zijn ....

kben benieuwd ga t zeker volgen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

de maten van mijn ruimte zijn:

lengte: 2,5 meter

breedte: 1,80 meter

 

 

en dat van dat onderzoek weet ik omdat ik gelukkig een aantal mensen ken bij de nuon die onderanderen ook meewerken aan deze actie, dus blijf ik gelukkig goed op de hoogte.

ik ben het bouwen ook even gestaakt voor de zekerheid maar dat is binnen een a' twee dagen gedaan hoor want ik heb alles hier al klaar liggen ;)

 

ik hoop dat ik snel kan starten :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt veel belovend.

Ik snap alleen 1 ding niet.

je zegt afmeting 2,50X1,80....

8 lampen van 600W????

Zelfs in de meest "krappe" opstelling kom ik niet verder dan 6 lampen.

Dan ga je al een probleem met je warmte krijgen gok ik.

Kun je je nader verklaren?? (misschien tekeningetje... ben wel benieuwd)

 

Suc6 verder, groeten defQon S.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klinkt veel belovend.

Ik snap alleen 1 ding niet.

je zegt afmeting 2,50X1,80....

8 lampen van 600W????

Zelfs in de meest "krappe" opstelling kom ik niet verder dan 6 lampen.

Dan ga je al een probleem met je warmte krijgen gok ik.

Kun je je nader verklaren?? (misschien tekeningetje... ben wel benieuwd)

 

Suc6 verder, groeten defQon S.

 

ik doe langs de muren 3 lampen en dan in het midden nog 2 dat past precies en mijn filter komt boven m'n lampen te hangen, omdat warme lucht lichter is dan koude lucht stijgt dat naar boven waardoor ik de ergste hitte direct afzuig.

 

ik hoop dat je hierdoor een voorstelling kan krijgen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag te horen gekregen dat het voorlopig niet verstandig is om met het plan wat ik had door te gaan dus heb mijn plannen gewijzigd omdat ik nu al meer dan een maand niet meer aan het kweken ben en het kriebelt toch wel heel erg moet ik zeggen ik wil gewoon lekker aan de slag gaan.

dus gaat het het volgende worden:

 

5 planten om het enig zins legaal te houden, deze komen te staan in 40LTR. kuipen onder 4 600watters.

daarnaast natuurlijk alle bijkomende apperaatuur waar ik allemaal van voorzien ben en dan gaan we weer is ff kijken of we 1 á 1,5 kilo kunnen trekken.

 

ik ben nu op het moment druk aan het bouwen dus komende week zullen jullie de pic's te zien krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nu toch ook wel benieuwd geworden

 

:smoke nog geen fotos

 

Laterz Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou jongens ik ben zoals ik al had aangegeven druk in de weer geweest in de paar vrije uurtjes die ik heb en heb hier alvast wat foto's voor jullie :wacko:

 

komende week krijg ik na heeeel veel moeite te hebben gedaan me stekken binnen ( pp ) en dan plaats ik nog ff wat foto's van het totaal plaatje en vanaf dan ga ik het weekelijks of meer bijhouden voor jullie inclusief foto's :smoke

 

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. en tips zijn natuurlijk altijd welkom want ik weet aardig wat van kweken en kweekruimtens bouwen af maar vast nog lang niet alles :specool

 

klik op de link voor de foto's.

 

http://www.mijnalbum.nl/Album=O7XBPYCC

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt je ook heel wat moeite besparen en gewoon wat zaadjes in de grond stoppen.

van een stek wordt je gek :smoke

ben nieuwschierig wat het wordt.

ga je volgen.

succes :wacko:

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou gasten ik ben eindelijk begonnen met m'n tuintje :offtopic

 

3 dagen geleden heb ik de stekjes geplant en die ga ik vandaag toppen voor de eerste keer.

 

de omstandigheden op dit moment zijn:

 

ec waarde: 1.2

 

temp: 27.8 graden gemiddeld

 

ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte gaan houden :D

 

Foto's:

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&am...mp;key=7V6GXTVL

 

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&am...mp;key=STSYZL6K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Hokjesmelker

 

Als je ons op hoogte wilt houden is het wenselijk je foto`s in je album hier op wf te zetten, en in je toppic de foto te plaatsen.

kunnen we allemaal kijken zonder eerst naar je album te moeten.

 

Succes verder

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...