Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dipset

Plezier Met Potlood (of Bic)

Recommended Posts

nodig hebben een bic en een vinger plaats de bic op een plaats zonder te veel groeve zodat het makkelijk kan rolle zet dan je vigner zon 20 cm af van het potlood blaas hard maar gecontroleerd tegen het potlood rol de bik terug met je vinger doe dit zon 2 min lang en je zult je ff raar voele (geen idee of dit nog effect heeft met al die harde blowers hier :specool maar het is het probere waard) veel plezier

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nu een duidelijke uitleg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

LoL

 

Hier ben ik ook eve te knetter voor. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij was het resultaat een zeer lelijke tekening :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok duiderlijke uitleg benogdigdheden : een bic of ander cilindervormig voorwerp in die aard en een vinger

1) plaats de bic op een vloer bv iets mooi glad

2) zet je vinger in ongeveer 20 cm afstand

3) blaas de bic naar je vinger toe doe dit hard maar gecontroleerd

4) duw met je vinger de bic terug naar jou

doe dit zo'n 2 minuutjes lang en ga daarna terug normaal zitte

 

bij mephisto werkte het precies toch wel

@big butt bram : kan je hem eens plaatsen ? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat hetzelfde effect als 200 ballonnen opblazen in 3 minuten?

Ik weet er nog eenje: heel snel ronddraaien op een bureaustoel en dan gaan lopen

Eentje voor een raar gevoel in je benen: 200 km continu fietsen, en dan afstappen.

 

hallucinaties? kan ook. duw maar eens met je vinger tegen de zijkant van je oogbol. allemaal mooie kleuren in vreemde patronen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallucinaties? kan ook. duw maar eens met je vinger tegen de zijkant van je oogbol. allemaal mooie kleuren in vreemde patronen.

En na een week kijk je als trijntje oosterhuis :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon nuchter 10 keer heel diep in en uit ademen, dan inademen, je duim in je mond, en erop blazen, er mag geen lucht ontsnappen. ga wel liggen als je tinteling voelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is gewoon een dom toppic dit

 

nog zo 1 ga naar buiten trek een mooie baksteen uit de straat en sla die zo hard als je kan tegen je voorhoofd en of je dan even gek voelt :icecool :execute :kill:

 

nog zo 1

ga voor een muur staan en geef een kopstoot tegen de muur dan ben je ook duizelig

 

nog zo 1

 

koop een pakje paracetemol drik zo veel mogelijk pillen naar binnen achter elkaar tot het pakje op is probeerh et pakje zo binnen 15 minuten weg te werken

dan ga je lekkier flippen

 

:rofl :j ;) <_<

 

ik sta niet in voor de consequenties

 

groeten hompii

ps: waardeloos toppic

Share this post


Link to post
Share on other sites

:icecool

lachen dit

als jij je duizelig voelt na dat blazen is het omdat je hersens te weinig zuurstof krijgen.

Gezond is dat niet echt! :execute

 

grtz Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je eigen 30 minuten met een hamer op je kop slaan, en hoe fijn het voelt als je er dan mee stopt.

 

Ik smeek het slotje aub.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gewoon nuchter 10 keer heel diep in en uit ademen, dan inademen, je duim in je mond, en erop blazen, er mag geen lucht ontsnappen. ga wel liggen als je tinteling voelt.

je moet dit gehurkt doen en op het moment van blazen moet je rechtstaan en moet er iemand op je borst duwen

gegarandeerd gaje out :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

gotte got is dit waardelose toppic nog steeds open

 

 

 

peas kappe hier meer

 

dit is slech voor je

 

pak gewoon een biertje of rol een dikke joint

en anders kun je altijd nog op ene stoel gaan staan en naar de grond duiken dan voel je ook een betje lich in je hoofd pff lelijkheid dit

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat komt gewoon door het blazen, als je gewoon veel gaat blazen word je ook duizelig... zelfde principe maar ik rook liever een dikke toet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

slotje hoeft van mij niet. Ik vind het wel een geinig topic. Verplaatsen is beter denk ik. Weg uit paddo's & andere, en naar humor of zoiets.

 

Er zijn brillen op de markt die alles omdraaien. links wordt rechts en andersom. Probeer daar maar eens een dagje mee rond te lopen...

Na een paar dagen wen je eraan en heb je er geen moeite meer mee. Als je die bril dan weer afzet heb je dezelfde problemen als in het begin met bril.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik smeek het slotje aub.

 

gotte got is dit waardelose toppic nog steeds open

 

 

Dames & heren.

 

We hebben hier een knop voor op het forum:

 

p_report.gif

 

Die knop zit er niet voor niks!!

 

Verder;

 

Het is niet normaal om zoiets uit te voeren!

 

Bij deze gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...