Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Pure

Jorge Cervantes' Ultimate Grow Dvd 2 !!!

Recommended Posts

kan iemand hem op de nieuwsgroepen gooien ?

die torent gaat veel te traag.

of via PM zeggen waar ik hem kan vinden op usenet.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vindt het nog steeds een beginnersfilmpje, wel leuk om spaanse tuinen te zien, de beste outdoortuintjes van europa daar lol. Hun dakterrassen zijn schitterend. En met hun klimaat zijn buitenplanten kiloknallers

 

Denk dat iedereen hier wel een betere video kan maken, met betere info. Vrij veel standard info dat in ieder kweekboek al vermeldt is.

 

Kweken is op zich vrij simpel natuurlijk, maar zou toch sterkere tips verwachten van iemand die al zolang meedraait in de cannabis.

 

Bijvoorbeeld toppen of fimming kon ie uitleggen, fimming is iets wat weinig kwekers weten wat het is en hoe ze het moeten doen. Geadvanceerde versie van toppen. Zulke infos zouden het meer de moeite waard maken.

 

Aangezien ze in de film in fahrenheit de temperatuur tonen, moet ik toch concluderen dat deze film grotendeels gericht is op oliedomme amerikanen. Moet je ze niet te moeilijk maken natuurlijk lol...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens.

Heb er zolang op gewacht en was zo blij dat ik hem kon zien.

En het blijft leuk om te kijken, maar had aan het einde ook zo het gevoel van, oh eigenlijk is er niets leerzaams geweest.

Wat dat betrefd was deel 1 erg basic, maar er werd wel veel meer uitgelegd.

Maar toch de sfeer en de persoon maakt het leuk om te zien.

 

Groetjes,

 

Reboot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 'm inmiddels ook gezien, ik vondt deel 1 ook wat informatiever/leerzamer :P , het gaat in deel 2 nogal veel over buiten kweek en hydro en dat is niet mijn ding :) , toch heb ik zeker geen spijt dat ik 'm gezien heb, ik vindt dit soort films toch altijdt leuk om te kijken. :lol:

 

JF. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een nog een kweekfilmpie gespot , zoeken op de "de marihuana kweker" in boneless

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

boneless??? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...