Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

3x Killa Kush - 2x Blueberry Indica F2 - Scrog

Recommended Posts

Hé Tomas,

 

De foto van de KO Kush heeft ons even in haar ban gegrepen en tijdelijk hebben we verlamd naar het scherm gestaard.

Wat een witte top zeg. Die ziet er net zo gevaarlijk uit als je beschrijving doet vermoeden. :)

 

Veel rookplezier.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ASGROW, tis killa kush :)

Mooi wietje man :)

Geniet ervan!

Hoeveel heb je ernu nog afgehaald?

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tijger niet gewogen, ik schat zo'n 2 a 2,5 ons..

 

@sannie als het goed is kan je hem morgen proeven :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou de Killa Kush lag in de brieven bus :)

De killa kush welke tomas had is een andere feno als welke gebruikt is voor de ko kush,maar ze is wel een volle zuster van haar.Ze heeft veel sativa trekjes maar is toch rap klaar.

Eerst een paar kerst pica's

Foto-6LQHSQPM.jpg

 

Keiharde noten

Foto-ZV36TMI4.jpg

 

Voor uitvergrotingen HIER klikken

 

De geur is zacht kush en in de achtergrond zijn fruitige/spicy noten waar te nemen,bij het verbrokkelen komt deze geur helemaal omhoog en voel ik me net een klein kind en kan niet wachten om deze op te steken.Maar eerst doorbrokkelen en weer vergaap ik me over de looks van dit wietje,fluweel zacht bijna aaibaar en weer kan ik me niet bedwingen mn neus erin te dauwen :D

 

Eenmaal opgestoken is ze belachelijk zacht en heb je de neiging om de gehele joint in 1 keer weg te zuigen,maar ik ben geen groentje :D ik laat de lekkere zacht kush smaak eerst eens rustig inwerken en die nasmaak is zalig te noemen.Ze komt staps gewijs binnen wandelen zorgt voor een stevige diepe stoned ,maar niet te extreem je kunt je dingen evengoed chill blijven doen(ik hoop dat mn klanten dat ook vinden :D ).

Ze is erg lekker en je zou bijna betreuren dat de clone er niet meer is al heb ik wel een jack cross met haar gedaan.Ik vind de indica feno welke ik hier heb staan beter en overtuigender maar woei wat is deze wit :)

 

Bedankt voor je heerlijke sample en ik ga met de pleegvader knutsel deze topjes eens stevig uit testen :P De BBI F2 ga ik morgen in de ochtend eens opsteken,lekker rustig de dag beginnen he :)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...