Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

3x Killa Kush - 2x Blueberry Indica F2 - Scrog

Recommended Posts

Nadat m'n hokkie wekenlang nodeloos leeg heeft gestaan, heb ik de stekker er eindelijk weer in kunnen steken, en zie die vertrouwde oranje HPS gloed weer tegemoet als ik de deuren open.. :specool

 

Gelukkig geen PP dit keer, maar 2 verschillende soorten bij elkaar, namelijk 3 Killa Kush en 2 Blueberry Indica F2. Beide soortjes die met 8 weken klaar moeten zouden zijn.. Ik ben benieuwd, ook naar de verschillen onderling.. Killa Kush komt van motarebel en is een krusing tussen Bubba Kush en Killa Queen.

 

Het begon met het voorgroeien onder TL..

 

gallery_6949_3151_5490.jpg

 

 

 

2,5 week later.. 3 dagen geleden zijn ze gefimd, nog niet echt zichtbaar hoeveel nieuwe groeischeuten ik er voor terug krijg.. Als ze maar lekker breed worden.

 

De Killa Kush:

 

gallery_6949_3151_23684.jpg

 

En de BBi F2.. duidelijk waarom dit de indica pheno is, aardig bossig plantje..

 

gallery_6949_3151_25098.jpg

 

Ik heb ze overgepot in de 20 liter potten en ze kunnen het bloeihok in.. Ze zullen nog wel minimaal een week op 18 uur gaan en binnen een paar dagen zal ik ook het scrogrek weer gaan plaatsen.

 

gallery_6949_3151_50535.jpg

 

 

 

gallery_6949_3151_65770.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tomas,

 

Dat ziet er uitmuntend uit man.

De planten waarmee je gestart bent waren niet zo super,

tijd, bloed zweet en tranen he man.

Het is u toch gelukt.

 

grdz esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@eskobar thx.. de stekken moesten even bijkomen maar met tijd en aandacht valt er altijd wat van te maken.. ze waren wel mooi geworteld, de vorige ronde moest ik dat bij sommige planten zelf nog doen! Klote growshop..

 

@blauwezand/midian .. bedankt ik ga me best doen en hoop er wat lekkers vanaf te halen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice Tommie.. :specool

 

Ben benieuwd wat het gaat worden....

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo tomas

lijk me mooi om deze soortjes te volgen...

En zeker mooi geworteld,. :specool :wOOt

Is je aarde gewoon een light mix?,of iets anders?

 

Succes en groetjeszz

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit gaan we weer volgen, :specool

 

je gaat het vlug missen he?

 

ervaar ik momenteel ook, :P

 

ik heb zelfs géén hok meer momenteel!! :blink:

 

maar de plannen zijn klaar,

en deze week ga ik aan de slag,

 

succes verder, :wOOt

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is je aarde gewoon een light mix?,of iets anders?

 

Ik maak een mixje van trefmix (licht bemest), batmix, seramis en cocos. Ook voeg ik mycorrhyza schimmels toe.

 

 

@patpot :thx en bouw ze

 

 

Succes he !!

:specool

 

thx puta :wOOt

 

Het scrognet is inmiddels geplaatst en de eerste scheutjes (killer kush) zitten vast aan het net..

De eerste domme fout is ook gemaakt... Nadat de stekken onder TL 21 uur licht kregen, heb ik ze in het hok onder 18 uur licht gezet.. en dit is de blueberry'tjes niet goed bevallen. Ze waren eerder al licht in de bloei geschoten, maar daar weer doorheen gegroeid.. nu denk ik dat die overgang ze geen goed heeft gedaan.. Ik zie namelijk weer 3 vingerig blad.. grr

Ze zullen hier ook wel doorheen komen maar het kost me wel tijd natuurlijk..

 

 

gallery_6949_3151_2463.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan zeker een hoop tijd kosten Thomas, jammer! We gaan hem weer volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De killer kushes groeien erg goed en ook de blueberry's maken weer 5 vingerig blad aan... Ik ga de klok binnenkort op 12/12 zetten..

Vrijwel alle planten hebben goed gereageerd op het fimmen, er zijn steeds 3 tot 4 nieuwe scheuten voor in de plaats gekomen, die komen nu perfect van pas om het net zo snel mogelijk op te vullen :icecool

 

gallery_6949_3151_85317.jpg

 

 

 

 

 

gallery_6949_3151_111953.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed tomas :icecool

Zoals ik al zei groeien ze er snel doorheen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 6 12/12

 

Het netje vult zich nu lekker, ook de blueberry's doen het lekker, ondanks de indica invloed is het toch een goede plant om te scroggen, al groeit ze wel minder snel dan de killer kushes. Het is alleen te hopen dat de Kushes niet te lang doorgroeien, dat zou een ongelijk veldje opleveren.. Het is nu al dringen geblazen, sommige takjes moet ik al over elkaar vastbinden.. :blink:

Het valt me wel op dat alletwee deze strains wat gevoeliger en minder flexibel zijn dan de powerplant die ik hiervoor had, het wil nog wel eens gebeuren dat er een steeltje knakt.. op zich geen probleem, de volgende dag is de wond vaak alweer geheeld..

Aangezien er een deel batmix in m'n grondje zit geef ik nu 1ml BAC bloeivoeding per keer mee, ik zal dit langzaam gaan verhogen.. Nog geen gele puntjes geconstateerd..

 

Beeld..

 

gallery_6949_3151_102340.jpg

 

 

 

gallery_6949_3151_972.jpg

 

 

 

blueberry indica stammetje...

 

gallery_6949_3151_90237.jpg

 

 

 

Killer Kush begint langzaam maar zeker te bloeien..

 

gallery_6949_3151_83832.jpg

 

 

 

binnenkort meer :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie gezonde planten tomas.Dat netje gaat binnenkort niet meer

te zien zijn denk ik.Nog effe een groeispurt en dan maar bouwen...

Leuke genetica trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx ozric

 

Helaas heb ik trips geconstateerd.. De stekken waren behandeld, maar de planten hebben ook een dagje buiten gestaan, mogelijk dat er toen wat op gesprongen is.. heb net gespoten met spruzit, ook gelijk orius roofwantsen besteld, hopelijk kan ik de trips populatie zo beperken :blink:

 

gallery_6949_3151_158314.jpg

 

 

scrogwond.. deze 'knoop' had onder het net moeten zitten, nu heeft de plant zichzelf verwond door de druk..

 

gallery_6949_3151_63411.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt om moe van te worden die trips :blink:

Toch nog een redelijke scrog voor 2 indica's,ik had verwacht dat deze bbi wat meer zou strekken maar ze is een kompakte dame.

 

Op naar de topjes tomas en eens kijken welke van de 2 het snelste is want ze zijn snel hoor :whistling

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

plantjes staan er mooi bij :whistling

ja die trips, heb er nu ook last van, killers deze ochtend uitgestrooid..

een mooie gelijke verdeling van de soortjes zou mooi zijn, dat binden doe je maar lekker over elkaar :smoke

Ow ja..hou je brievenbus in de gaten :blink:

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx voor de reacties :specool

 

19 september

 

Het gaat niet slecht maar echt bijzonder tevreden ben ik ook niet.. De planten bloeien nu bijna 2 weken en de topjes beginnen te komen.. Het net vult zich mooi, nu afwachten hoelang de 3 killer kushes nog blijven doorgroeien, zit toch een behoorlijk deel sativa in..

gallery_6949_3151_100404.jpg

 

 

 

 

1 killer kush rechts achterin heeft problemen met het blad, moeilijk uit te vinden wat precies, maar ik gok het erop dat ze te droog heeft gestaan.. lijkt na een flinke waterbeurt weer wat bij te trekken, maar ik hou 't nog in de gaten..

Da's ook wel een nadeel (van scroggen en weinig planten), elke plant drinkt een andere hoeveelheid, en de tensio meet maar 1 plant, wat ik dus maar aanneem als een soort gemiddelde.. Maar omdat ik de planten niet kan optillen of er ff uit halen blijft het soms moeilijk in te schatten..

 

gallery_6949_3151_128230.jpg

 

 

 

 

trips tiert nog welig, heb nog een keer met vital gespoten en vandaag de Orius roofwants binnen gehad.. Die zal ik gaan uitzetten nadat de lampen uit zijn, ze schijnen niet zo van warmte te houden en kunnen er dan vandoor gaan..

 

bOriusLaevBig.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...