Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
martt

Paddo's (vraagje)

Recommended Posts

We hebben op 13 augustus 2 dikke porties mexicaanse paddo's gekocht.

De houdbaarheidsdatum (mits gekoeld) is 26 augustus.

De 2 daarop volgende dagen hebben we ze gekoeld bewaard.

Daarna hebben we ze 5 dagen in een schoenendoos (ongekoeld maar wel luchtdicht / ongeopend in het doosje) bewaard.

Vandaag hebben we ze voor het eerst eruit gehaald en ze stonken behoorlijk en zagen er heel wat donkerder (blauwig) uit.

We hebben ze afgedroogd en in kranten / wc-papier gewikkeld om ze te laten drogen.

 

Nu vroegen we ons af of deze shizzle nog te vreten is!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het een schimmel die er op was gaan zitten? Paddo's kun je prima drogen in een schoenendoos oid, liefste wel luchtverversing...

 

Gedroogde paddo's zijn beter te bewaren.

 

Maar waarom bwearen ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor sommige mensen (waartoe ik ook behoor) is de dichtsbijzijnde paddo's verkoop punt miss wel 70km (of meer) verderop :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ze ook makkelijk via internet bestellen

www.azarius.nl is in mijn ervaring erg goed, veel keuze, snelle order afhandeling

en geen verzendskosten, (wel minimum bestel bedrag van 25eu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen verzendkosten :whistling Doe je het voor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat me raden, je had paddo's gekocht en in de koelkast bewaard, vervolgens heb je ze meegenomen naar lowlands en daar toch maar niet genuttigd en zit nu thuis te peinsen of ze nog te vreten zijn :smoke

 

Ik zou nieuwe kopen, dan zijn ze al goor genoeg :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, heb ze per ongeluk bij vriend laten liggen en had daarna geen tijd meer ervoor :whistling

Heb ze nu gedroogd en minder nodig om te trippen aangezien gedroogde paddo's een sterker effect hebben (dat heb ik tenminste op gegoogled) ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's niet waar.. Voor een niet al te zware trip kun je het beste zo'n 3 gram gedroogde gebruiken (Psilocybe cubensis)

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 Gram: Dan vraag ik me af of je precies dezelfde hoeveelheid droog en nat heb geprobeerd want de werking zou toch echt precies identiek moeten zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, eerste keer een dag laten drogen en laatst vers uit de winkel opgegeten. Ik moet zeggen dat vers eten bij mij een veel hevigere trip veroorzaakte maar dat kan net zo goed liggen aan de bekende 'set en stetting' die anders was dan de eerste keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...