Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
atmosphere

Double Fun Boom

Recommended Posts

Alle moderators houden zich aan de richtlijnen voor moderatie zoals we die hebben opgesteld en afgesproken. binnen hun eigen fora hebben de mods de vrijheid om hun eigen stijl daarbij te hanteren (maar wel binnen de afgesproken regels en richtlijnen!).

 

lol

 

Anyways, ik weet niet hoe jullie instellingen zijn, maar bij mij staat mijn post hier bovenaan de 2e pagina. Ik quotte de post van Ganjamens omdat m'n antwoord anders een beetje raar zou staan, niet duidelijk op wie ik reageer. Ook quoten mensen soms wel eens een gedeelte van een post zodat het duidelijk is waar nou precies op gereageerd word, dit heb ik ook ge-edit zien worden. Hoezo dat? Dat is gewoon hinderlijk. Moderaten, okay, overmodereren, irritant.

 

Zelfde met die nieuwe "richtlijn" over prijzen van wiet. Overbodig. Hypocriet. Mierenneukerij. Ik had er een paar weken geleden al een heel antwoord op gemaakt, maar heb besloten om die maar niet te posten, heb eigenlijk wel andere dingen om me druk over te maken.

 

 

Ik vind het met de vrijheid op dit forum behoorlijk goed gesteld.

 

Absoluut, ik ook, toch vind ik ook de volgende dingen erg irritant worden.

 

Daar hoort het VERZOEK om je kort voor te stellen bij, ... en om te voorkomen dat foto's uit verslagen weg raken (zoals erg veel gebeurt!!) verzoeken we om een wietforum album te gebruiken omdat we anders de beschikbaarheid van die foto's niet kunnen garanderen.

 

Dat van de foto's kan ik nog engzins begrijpen, maar om elke dag het bericht te lezen dat iemand zich even voor moet stellen of dat iemand beter een wietforum gallerij aan kan maken komen me een beetje de strot uit. Zet dat in hun welkomstbericht, de keuze is aan hun, het dringerige vind ik echt afstotend worden. Het zijn de kleine dingetjes waaraan te veel aandacht wordt besteed.. Zo gestroomlijnd hoeft alles nou ook weer niet hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd om weer on topic te gaan :P

 

ik ben blij dat de wf modjes zo hun best doen :specool

dat er zo nu en dan iets aan de scherpe kant ge mod wordt heeft ook vooral te maken met een stuk betrokken heid.

 

Alle nieuwe leden krijgen netjes een lijstje met aandachts punten.

Blowmonkey ach ik snap helemaal wat je bedoeld maar wil je wf niet vergelijken met de nieuwe HD :blink:

 

Mooi boompje atmo :wOOt

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die foto hoorde ik in het "laat hier je dikke stammetje zien" topic te plaatsen.

 

Toppen genoeg hier op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...