Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
atmosphere

Double Fun Boom

Recommended Posts

Deze double Fun is 3 keer getopt , gaat de 2 meter lengte ver voorbij en heeft een stam van een centimeter of 14 dikte ! En dat terwijl we zo weinig goed weer gehad hebben.

 

De volle grond waarin ze staat is voorbewerkt : Een paar kub potgrond door de klei heen gefreest tot op ongeveer 40 cm diepte. Een simpele maar uiterst effectieve methode.

 

Het is niet mijn plant maar die van Space Cees :

 

gallery_4254_240_17918.jpg

 

Mijn foto's van Double Fun in kuipen volgen nog .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, daar kunnen de mijne nog wat van leren, echt wel prachtige struiken.

Ik wacht vol ongeduld op foto's van jou planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is inderdaad Atmosphere dat de planten in de volle grond het wonderbaarlijk goed doen dit jaar. Ondanks het slechte zomer weer. Vooral als je de grond wat voorbewerkt inderdaad.

 

Groetjes Blowsterke :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klei houdt meer voedingsstoffen op dan bijvoorbeeld zandgrond, de mix met potgrond zal ook zeker niet slecht geweest zijn.

Dit weer zou natuurlijk niet fijn zijn voor planten in de bloei, maar lange droogtes zijn niet goed voor het bodemleven.

Elke downside heeft een upside (en vice versa)!

 

grt Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een stam zo dik als je bovenarm .

 

Hier een projectje met Double Fun op iemand anders z'n balkon . één fontijn kuip met 350 liter grond en 6 planten( Df kruising) en een winkelwagen met een liter of 150 grond en 3 planten( Df ) . De persoon ernaast is bijna 2 meter lang.

 

Het is alsof ze in de volle grond staan, qua formaat en groeisnelheid . Als er maar 1 plant in die 350 liter kuip had gestaan zou die niet onder doen voor een in de volle grond gekweekte plant. Oorzaak : betere grond in de kuip dan de meeste volle grond.

De kuip is maar een centimeter of 40 hoog , en een dikke meter breed. Cannabis groeit toch voornamelijk de breedte in met z'n wortels . De penwortel is vaak maar een centimeter of 30 lang en gaat dan over in een dunne wortel.

 

med_gallery_4254_240_391842.jpg

 

 

 

Die DF kruising ging al 3e week juli uit zichzelf de bloei in , dus als het dan ook nog goede wiet wordt is het een geslaagde kruising.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezellig balkonnetje zo atmo :whistling

 

Wel uitnodigend he...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Atmosphere een stam zo dik als een bovenarm ?? dat wil ik wel eens zien... :whistling

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto van de stam wordt aan gewerkt...

 

Hier een eerdere foto van 6 juli

gallery_6678_982_92551.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb je een foto van een dikke stam van een vriend van mij

 

med_gallery_5624_680_3118665.jpg

 

 

En wie zegd dat je niet in kleine potten grote planten kan kweken

med_gallery_5624_680_593952.jpg

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof niet dat die 3 planten alleen met de grond in die kleine pot zo groot zijn geworden, onmogelijk !

De grap zie ik er wel van.

Die eerste foto is een aardig dikke stam inderdaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd Tomas Hoax :smoke

 

 

@TnT dat is een aardige dikke stam stam ja maar geen bovenarm...[of je hebt hele dunne armpjes :whistling ]

 

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is zo een stam echt mogelijk in die paar maandjes buiten? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

Tuurlijk, dit was 1 van de dikkere bij mij in de tuin vorig jaar:

gallery_4607_79_23511.jpg

 

Nu we toch bezig zijn de anderen ook maar ff :whistling

gallery_4607_79_5398.jpg

gallery_4607_79_1848.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi stammetjes ,maar zijn nog geen amrpjes hoor hihi :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

stammen zo dik als bovenbenen!!

 

gallery_6949_2405_116580.jpg

 

:whistling

 

suggestie: Het 'laat hier je dikste stam zien -topic' .. of weet iemand een titel die minder pervers klinkt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey atmo: mooi double fun dat die naar 3 x toppen bij cees nog zo groot is geworden danmm en ja het moet wel een magisch jaar zijn ik heb zelf bij mij in de tuin een jackberry staan en een santa maria

 

die santa staat in een 60 liter bak als ik een schatting mag maken die jack berry staat in de volle grond

bij beide heb ik de grodn wat opgemkrikt simpel weg gewoon met bemeste tuinaarde van de praxis :whistling maar die dingen groeien, ik heb mijn planten express een tijd lang in 5 liter potten gehouden zodat ze niet te groot zouden worden.

 

 

slechts 5 weken geleden mischien nog neits eens dus die jackberry in de volle grond gezet nou ik had beter nog een paar weken kunnen wachten want die jack is in die paar weken van 50 centimeter verdomme naar de 1,50 geklommen en heeft het in mijn tuintje met 'praxis' aarde prima naar zijn zin.

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooi stammetjes ,maar zijn nog geen amrpjes hoor hihi :whistling

 

Inderdaad, die foto's moeten nog komen

Share this post


Link to post
Share on other sites
//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

 

Wat een onzin. Niet alles wat wordt gequote is ineens ONNODIG QUOTEN.. Sorry maar ik word er een beetje gruwelijk ziek van. Neurotisch? Begint steeds meer op hennepdesk te lijken hier. Je MOET je voorstellen. Je mag NOOIT een post quoten die voor je wordt gemaakt, ook al quote je maar een gedeelte van een post. Je MOET je voorstellen! Je MOET je wietforum gallerij gebruiken.

 

Kan het ook nog ff normaal, AUB? Ik vind het een beetje doorgedraaid..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je mag NOOIT een post quoten die voor je wordt gemaakt, ook al quote je maar een gedeelte van een post.

Jij quote toch echt het hele bericht. (EDIT; je snapt toch wel dat ik het desondanks met een knipoog bij jou neerzet ?)

Maar ok,ik zal je advies meenemen en wat minder doordraaien :whistling

Vanaf nu moet niks meer van mij.

 

Maw....als je het over mijn modereren hebt geef ik je gelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[off-topic]

Alle moderators houden zich aan de richtlijnen voor moderatie zoals we die hebben opgesteld en afgesproken. binnen hun eigen fora hebben de mods de vrijheid om hun eigen stijl daarbij te hanteren (maar wel binnen de afgesproken regels en richtlijnen!).

 

Om het forum overzichtelijk te houden hanteren we ook redelijk strenge normen wat betreft quoten. Dat doet Rich niet alleen, dat doe ik ook. Sommige moderators zijn wat actiever en consequenter bij het modereren, niet alle mods hebben rechten in alle fora en kunnen ook niet alles modereren.

 

Probleem bij het handhaven van regels is dat je consequent moet zijn. Daarnaast zijn er nog een paar huisregels en richtlijnen om het forum gezellig en beheersbaar te houden en de betrokkkenheid te vergroten. Daar hoort het VERZOEK om je kort voor te stellen bij, daar hoort zeker bij dat je eerst moet zoeken, en om te voorkomen dat foto's uit verslagen weg raken (zoals erg veel gebeurt!!) verzoeken we om een wietforum album te gebruiken omdat we anders de beschikbaarheid van die foto's niet kunnen garanderen.

 

De regels over quoten zijn heel duidelijk. We kunnen niet toestaan dat de een het wel mag en de ander niet, dat is nou eenmaal de consequentie van moderatie regels.

 

En de vergelijking met hennepdesk gaat ook niet echt op. Voor sommige forums kun je slechts alleen worden uitgenodigd om lid te worden. Ik vind het met de vrijheid op dit forum behoorlijk goed gesteld.

[/off-topic]

 

Sorry Atmo! En nou weer bomen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...