Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ert

Het Gaat Nu Wel Goed In De Nieuwe Kast!!!!!

Recommended Posts

Dan heb je zijn vrouwtje nog niet gezien, dan wil je wel dansen :innocent: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echte mannen dansen, ja toch??? e014.gif

 

 

Ja ik weet het het duurd lang, maar das juist het mooie f058.gif

 

Straks ff de update oke.

 

 

Ertje loves Tara too, hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ie weer met ze update. Gaat fantastiesch in het hokkie en nog geen vergeling te zien.

Niks te mokken niks te zeuren.

 

Kommeze dan.

 

Links

gallery_5511_3144_106656.jpg

gallery_5511_3144_14613.jpg

med_gallery_5511_3144_66311.jpg

 

 

Rechts, is bezig met de inhaal slag.

gallery_5511_3144_25399.jpg

 

Ik heb echt en debiel in het midden staan, die groeit harder van onder dan van boven.

 

gallery_5511_3144_31525.jpg

med_gallery_5511_3144_88622.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie groene planten ert, doet me deugd! Niet afzuren lijkt toch echt wel zijn vruchten af te werpen bij jou. Lekker lui ook he.

 

Wat nu overigens wel interessant is, is hoe de pH van je grond zich ontwikkelt. Volgende grow ga ik die wekelijks 3 keer in kaart brengen om een grafiekje ervan te maken in relatie tot de voeding die ze krijgen, het licht en de groei/bloei periode.

 

Ik heb hier een grond pH meter liggen. Dus als je benieuwd bent komt de soil pH doctor wel effe langs :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet zeggen dat ik er ook van sta te kijken. Want ik meet geen ene ruk.

Ze krijgen nog steeds een klein beetje voeding, al zuipen ze nu wel een hoop met vorige week vergeleken.

 

 

Whazzup je bent altijd welkom in huizen Ert, maar ik wil echt niet weten hoe me PH er voor staat op het moment. Straks is ie ruk en zit Ertje met ze grote bekkie in de stress :innocent: . Dus het gaat bij mij wel op wat niet weet wat niet deerd, Pfffffff.

 

Maar nu word ik toch weer nieuwschierig, pottekedomme.

 

Sla ik om ben jij de eerste die het hoord. Je mag het wel meten maar ik wil het niet weten, das ook wel wat he.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horen die zijtakjes op de onderste foto niet groen te zijn ipv paars ert? haha nee hoor ik vind ze er prachtig uitzien en ga me nieuwe ronde ook niet meer afzuren :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg Ert...die gaan nog steeds lekker man...

Op de 3de foto te zien heb je al aardige toppen, ik hoop voor je dat ze helemaal dicht gaan groeien.

 

En...?? Heb je nog geen blaren op je lippen,... want je loopt nu zeker de hele dag te fluiten in en om huis hè...?? :innocent: ;)

En nu je toch niks meet heb je zeker ook wat meters in de aanbieding... :)

 

Wat nu overigens wel interessant is, is hoe de pH van je grond zich ontwikkelt. Volgende grow ga ik die wekelijks 3 keer in kaart brengen om een grafiekje ervan te maken in relatie tot de voeding die ze krijgen, het licht en de groei/bloei periode.

Dit is natuurlijk eindeloos, en misschien wel nutteloos Whazzup...

Van al die factoren hoeft er maar één af te wijken en je meeting is de volgende ronde helemaal anders lijkt me....

Maar hoe het ontwikkelt is wel interessant ja....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank robdh :innocent:

 

 

Superfly.

 

Sorrie maar ben net met de cursus fotoshoppen begonen dus volgende ronde is alles groen ;)

 

 

Yeb klagen is geen optie deze ronde(tot nu toe).

Die onder de Diamond gaan echt allemaal zo dicht groeien Nu al.

 

Me lippen die worde wel wat dikker ja, maar das meer omdat ze et voorbeeld van me pens volgen heheheh.

 

 

Me meters, hahahah

 

Ik heb een hanna growcheck met losse electrode die het goed doet, hahahahah

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik al zei......................Ik ken ert niet meer terug. ;)

Mooie plantjes man!! :innocent:

Jammer dat je niet zo kleurrijk meer bent!! Geel is toch zo gek niet? :)

Voor die lippen moeten ze eigenlijk een soort off Sonja Bakker dieet maken. :)

Nee ,maatje , dit word een superronde voor je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :) :tu

Ert, het gaat steeds beter he? :)

mooi veldje zo, niets aan veranderen. :innocent:

en zeker door blijven fluiten ;)

 

groetjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Edit : Onnodig quoten !

 

Knuppels gaan het worden ert! :innocent:

Dat ligt toch wel aan de soort grond dat je gebruikt denk ik, light mix met een EC waarde van 1.2 wordt nooit geen 3 of je moet wel heel hoog met je druppel EC gaan zitten of heel weinig water gaan geven .

En ik heb zelf verschillen van 0.7 EC per dag gehad in de grond als ik begon te spoelen. Gewoon op grond in een grote aardebak van 900l.

 

Wat bedoel je precies met spoelen ?

Ik weet niet hoe jij de EC van grond meet maar ik meet bij potgrond al bijna EC 3 !

Overigens heel logisch dat de EC in grond behoorlijk veranderd naarmate de grond droger wordt , de EC gaat dan bijna altijd omhoog . Een EC meting is immers niet sanders als een concentratie meting.

 

@Ert : De ph van je grond is hoe dan ook behoorlijk goed , dus voor metingen hoef je niet bang te zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb toevallig de boel bij mij gemeten...

 

Ze staan in 15 literpotten, nu 4,5 week in de bloei, krijgen kraanwater PH 7,9 op dit moment 2 x per week wat bloei en PK booster en de resultaten in de potten liggen gemiddeld tussen de 5,7 en 5,9 :innocent:

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik alleen leidingwater geef op het einde van mn teelt.

En dat jij een EC van 3 meet in je grond dan heb je of je grond bijgevoed of je EC meter is niet van al te beste kwaliteit... Want ik ken geen grondmengsel met een beginnende EC waarde wan bijna 3.

Je EC kan wel zo hoog worden in de grond maar dat licht echt aan de omstandigheden. Hoge (start)grond EC hoge druppel EC weinig water in de grond....

Share this post


Link to post
Share on other sites

:innocent: :roOoh ooh ooh wat hebben we een geel geheugen :)

Ik ken het missen als kiespijn in elk geval.

 

Die bananen kleur mot ik niet meer, en jullie ook niet.

 

Ik heb ook nog nooit zo,n hoge ec gemeten bij me grond, maar om eerlijk e zijn heb ik dat ook nog niet zo vaak gedaan . ;)

 

Ik denk dat die kalk ht gewoon heeft gedaan deze ronde. In et begin gingen ze een beetje sprieten en dacht ik dat ze het daardoor wat zwaarder hadden, maar nee niet waar.

 

Wat die meting is het geen problem maar ik wil hem niet weten. Dit omdat ik anders van me plannetje af ga wijekn en toch ga af lopen zuren, als er een probleem voor doet.

Dus dank je maar nee.

 

Paff.

Denk je dat ie later omhoog zal gaan als je mer voeding gaat geven??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zou eerder lager worden naarmate je meer voeding geeft..

 

Elke keer na de oogst eindigde het grondje net rond de PH 5, soms eronder soms net er boven. Dit is dus ook de reden dat ik toen ben gaan testen om niet meer af te zuren en dat beviel al een stuk beter, al zou ik hem het liefst nog wat hoger hebben...

 

Dit was natuurlijk in de grote aarde bakken, en de twijfels bleven natuurlijk bestaan hoe dit zou gaan bij kleinere hoeveelheden aarde (potten), met 7 liters (vorige ronde) 15 liters (deze ronde) gaat het dus ook nog steeds prima.. :innocent:

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ert.

ik heb net je toppic pas voor het eerst gelezen omdat ik nog niet zo heel erg actief op het forum maar ik moet zeggen dat het echt tip top uitziet kerel helemaal in vergelijking met je eerdere kweekie's.

ga zo door kerel! ik hou t in de gaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als je er dan wat meer liefde insteekt word het wel eens beloond he.

Maar het gaat prima nu dus de voor gaande stoppen we m,aar ff weg. :innocent:

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo daar is jullie grootste vriend weer met een fijn verhaaltje. Ik eb de dames drie dagen alleen gelaten, en dat hebben zij het baasje niet kwalijk genomen, betergezegd hebben ze hem daar best voor beloond.

 

Ze staan echt te Showen naar me met hun lekkere rondingen, en ik vind het eigenlijk wel heel lekker om te zien :lol:

De Topvorming is vor mijn ogen prima, het blijfd maar 400w dus daar ben ik heel blij mee met wat ze doen.

OOk houden ze zich zonder afzuren aardig goed, hier en aar zit er onder in de plant een wat geler blad, maar dat hebben we ook als we afzuren dus wie maald er om.

 

Ik weet niet of jullie het zien maar die trutten onder de Diamond gaan echt als een raket en staan er dikker, vetter , beter, bij als onder me spiegel Kapppie.

 

Naar maar waar.

 

Nu geen gezeur meer dus hier de foto,s.

Let ook ff op Ert ze fotogenieken stijl want e ziet in de folie de kap hangen, ooh ooh wat ben ik toch slim.

 

gallery_5511_3144_14589.jpg

gallery_5511_3144_71944.jpg

med_gallery_5511_3144_103662.jpg

 

 

en het gewone kapie

gallery_5511_3144_86657.jpg

gallery_5511_3144_34951.jpg

med_gallery_5511_3144_36351.jpg

 

gr ertter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budjes gaan lekker Ettermans :) , en die gele blaadjes, ach, dit keer omdat ze onderin te weinig licht krijgen denk ik, no worries :lol:. Hoelang moeten ze nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gele bladeren is niet door dat ze geen licht krijgen. Er is ruimte zat , een ander zet er 16 op een meter in 11l potten en bij mij heeft elke plant 5cm extra, dus das het niet.

 

 

Ze moeten nog wel een week of 4 denk ik, dus laat ze maar lekker dicht groeien :lol:

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is gephotoshoped Ert...

Dat kan niet anders, mooi groen, maar hier en daar toch wat geel ertussen geverfd om het echter te laten lijken, en ook die Diamond in je spiegelfolie... Photoshopppp.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joh kap ff. Ben blij dat de Laptop aan gaat, als je op het knoppie drukt.

 

k moet zeggen, nee doe het niet :lol: Kijk ik had geel zat liggen dus wie ben ik, om dat niet te doen :smoke

 

Ik heb C er tussen door laten lopen met een groene spuit bus, hahahahahah.

Nee das een tussen onsje he No-ze, jij weet dat ik die niet tussen me dames moet laten wandelen :) :) :smoke :smoke

 

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet slecht ................die bodem. :lol:

Toch nog wat geel ert.Maar zoals jij al zei das normaal. :) Mooie toppen ,man!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke hey even grapje......tja de wijfjes doen het goed he ertje niet geel meer zal wel door de liefde komen :lol: :) dat alles bij jou nou mooi bloeit :) :smoke

 

greetzzzz je vrouwtje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...