Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Romy

Review: Kweekverslag Darkroom Tent Dr100

Recommended Posts

Die Romy is een loser, met een beetje fatsoen had ie wel aan The Growshop laten weten waarom hij niet doorgaat met de review. We praten hier niet over een testobject van 10 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Rob, met deze reactie ben je voor mij een afvallige.

Jij weet geen ene fuck van romy zijn situatie. Dus de loser hier ben jij.

 

 

Je komt net kijken met kweken en je zit je er hier een beetje in te slijmen met je dom gelul?????

 

Ik ken Romy persoonlijk, dus daar is heel wat meer fout als jij denkt. Dus dat je je hier toe verlaagd vald me echt goor van je tegen.

 

Die tent, kost geen ene fucking moer voor de shop en is alleen maar reclame. Goedkoper kan niet lijkt me.

 

Tuurlijk had ie hem af moeten maken, maar denk je dat ie dat niet zelf ook had gewild. Nee jij weet het en een stuk beter als mij.

 

Gadverdamme, waar gaat dat heen hier?????????????????????????????????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die Romy is een loser, met een beetje fatsoen had ie wel aan The Growshop laten weten waarom hij niet doorgaat met de review. We praten hier niet over een testobject van 10 euro.

 

 

ja dat valt mij ook indd beetje tegen

 

als iemand ze verslag niet afmaakt lekker boeiend ze zijn het niet verplicht

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Romy: Laatst actief 28th October 2007 - 14:22

 

Een klein berichtje was toch wel netjes geweest. Topic tot nader orde gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk heus wel dat hij zo'n zijn redenen heeft, hij was namelijk zo enthousiast over deze tent dat het me stug lijkt dat hij er zonder goede reden er zo maar mee stopt, ik maak me erder zorgen om hem als over die test het is jammer maar persoonlijke dingen gaan nu eenmaal altijd voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een en al Respect Frans :)

Weet 100% zekers dat hijhet niet express heeft gedaan.

 

OOk al vind ik het zelf bagger van hem, zit het niet in Romy om dit niet af te maken.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik het helemaal mee eens Ert.

 

Ik heb Romy eergisteren dan ook gesproken, maar er is heel wat gebeurt met hem de afgelopen periode.

Dus mensen die niet weten waar ze over praten, kunnen beter gewoon even lekker hun mond spoelen.

Hij was dan ook idd even actief in mijn topic, nadat ik hem had geproken.

Ik ben het wel met wazzup eens, dat hij mischien beter eerst even in z'n eigen topic een kleine uitleg had kunnen geven.

Maar ik weet zeker dat hij dat nog wel doet.

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...