Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Romy

Review: Kweekverslag Darkroom Tent Dr100

Recommended Posts

Ik denk dat je met de startset juist beter uitkomt.

Ik heb het echt zo basic mogelijk nu.

En de startset gaat al van een cooltube uit, wat het klimaat dan juist nog beter zou moeten maken.

Alleen gebruik ik dus nog geen fancontroller, die dingen hebben mijn inziens alleen zin als je veel overcapaciteit hebt qua afzuiger.

Van de winter zal ik hem waarschijnlijk wel moeten aansluiten voor de nachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet r allemaal leuk uit romy en erg verleidelijk die tentjes vooral voor die antidetectie werking

 

je plantjes zien r ook erg mooi uit ik ga het volgen

 

grtzzz irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Roomster

Dat ziet er netjes uit man. Zie je dat kleine hokkies trekken.

Mooi op kleur en je ziet je groeien.

 

Niks te zeiken dus succes/

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan nog steeds erg lekker.

Het is een lekker vol tentje geworden.

Met een paar dagen maak ik weer wat pics als de groei eruit is.

Nog steeds heel erg tevreden dus.

 

Groetjes,

 

Romy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer een dezer dagen even een andere camera te regelen.

De vorige vond het niet zo fijn om te zwemmen in het voedingsvat.

 

Groetjes,

 

Romy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je tegenwoordig onderwater-camera's voor Romy... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, ja das waar.

 

Soms is een mens wel eens te makkelijk door meerdere dingen te willen doen en tegelijk.

Camera in de hand, dopje van de fles eraf willen draaien en de circulatiepomp aanzetten wil niet altijd goed gaan.

In mijn geval is een onderwater camera idd wel wat dan, maar dan moet ik voor de fotos de planten 1 voor 1 in het vat zetten, lijkt me ook niet ideaal, haha.

 

Groetjes,

 

Romy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Romy. :)

 

Word het niet eens tijd voor een update, of ben je zelf in het vat gevallen. :lol:

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey romy toevallig dat ik na zoveel maanden weer is langs de test en blablaqbla kom en zie jou tentje staan zijn leuke dingen en zo te horen nog betallbaar ook voor de gene die basic willen growen en een leuke oogst willen krijgen dat antidetectie is natuurlijk werelds 1 puntje derbij voor de drakroom :smoke

 

ben benieuwd na het eind resultaat als het wat is en ik zou een leuke set up kunnen krijgen via the growshop vor een leuke prijs :lol: :) zal ik hem is aan een maat van me aanraden die kweekt onder tl maar heeft altijd last van temperatuur schommelingen tot 13 graden :) koelt die dan af en hij vind de wiet te fluffy waar ik zelf helemaal geen problemen mee heb

 

succes nog en ik zal is af en toe lang wippen kijken na het resultaat

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit topic een beetje over het hoofd gezien, en ben ook zeer benieuwd hoe de gehele kweek in je

tentje verloopt, misschien kan dit ook een optie voor mij zijn als nieuwe hokje.

 

Dus een update zou inderaad niet weg zijn :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een darkroom maar eigenlijk doe ik pas de laatste 4 weken van plantjes erin dus nog geen echte review. Het is een degelijke tent en de dames zijn over een paar dagen helemaal klaar met de afbloei. Binnen een paar weken ga ik een hele kweek erin doen (alleen de groei onder TL) en dan ga ik een verslag schrijven erover.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je geen moeite met aanvoer van verse lucht robdh?? kun je eens wat foto's plaatsen

ben benieuwd naar je hele verslag.

 

gr

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verse lucht gaat prima BZ, ik heb alleen de ronde inlaten openstaan en de tent (80x80x160) trekt al zowat vacuum met een RKL afzuiger van 225 kuub met daarop een Can 2600 filter). Lamp van 400 watt met maxlight kap. De 3 zijflappen gebruik ik niet eens. De binnentemp van de ruimte waar die staat is tussen de 18 en 21 graden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Robbes.

Zet er ff een Foto,tje bij aub.

Wil hem wel eens zien Stralen, als dat gaat.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n ugly foto met HPS Ert? :smoke

 

Zonder HPS:

 

 

med_gallery_11343_3031_129635.jpg

 

med_gallery_11343_3031_182354.jpg

 

Tentje zit niet vol omdat ik er 2 lowryders in heb, een white widow, een whitewidow dame als zaaddonor en een shack3xsmm. En die zijn opgegroeid als raamslet met weinig zon of met TL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trekt me wel zo,n glimmert :smoke

Maar de andere tenten vind ik ook heel praktisch in gebruik.

 

Die zijn bijna klaar zien we he.

 

Thanx gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaterdag gaan ze om Ert, er zal niet superveel vanaf komen maar....wel keihard en plakkerig, lekker smokertje :smoke . Maar goed, volgende verslag ga ik ze alleen maar in de tent laten bloeien en misschien eens een scrog proberen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou je ook eens wat foto's kunnen maken van hoe je je slangen en filter/box hebt bevestigd e.d.

en van de luchtgaten, als het niet te veel gevraagd is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BZ, mijn afvoer gaat via een sonodeck slang de schoorsteen in (heb nu een HR ketel met aparte aan/afvoer). Als ik het niet vergeet maak ik er wel een foto van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanvoer gewoon passief vanuit de ruimte zelf en afvoer via de oude schoorsteen (en komt 2 etage's hoger pas naar buiten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt er nog een update van de kweek?

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal z'n schoonvader de tent ontdekt hebben.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...