Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Killing Fields Selectie

Recommended Posts

Ziet er heerlijk uit, Sanneman! Ik kijk uit naar onze volgende afspraak... nu zit ik met buikgriep thuis... en ga toch een joint roken om wat eetlust op te wekken...

 

Als je wiet wil testen kun je inderdaad maar het beste nuchter beginnen... anders gaan de effecten van verschillende soorten doorelkaar lopen...

 

Ik heb ook mijn favorieten voor verschillende momenten... overdag en met uitgaan rook ik up-high wietjes... 's avonds rook ik iets zwaarders... maar heel zelden kom je een plant tegen die er altijd in gaat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo geschiede... gisteren kwam ik om 12 uur nuchter bij Sannie aan... meteen besnuffelden we elkaars waren... The One en Jack vind ik toch wel zijn toppers... Killing Fields is een verbetering van beide, zei hij... dan is de kruising geslaagd, antwoordde ik!

 

Ik rolde eerst een pure joint van de Blaauwe Jack pheno... zelfs zonder curing zeer zacht op de keel... milde smaak dus... een beetje Jack Light... maar wel potent... de topstructuur lijkt ook op Jack... het aandeel van The One is ook mild qua aroma... en die mooie blaauwe kleur!

 

Nog 3 pheno's te gaan was ik nog niet overtuigd dat dit ook mijn favoriet zou zijn... niet bijzonder uitgesproken of unieke smaak... dat milde lichte aroma zou toch makkelijk te overtreffen zijn?

 

Als 2e nam ik de Potente pheno... indrukwekkend veel kristallen... grove calyxes... deze rookte meteen wat zwaarder... qua smaak, maar ook qua uitwerking... deze joint lag met langere tussenpozen in de asbak...

 

Dan de A5 pheno... groen en robuust... op een of andere manier brandde deze pure joint niet zo goed... hierdoor valt deze lager uit in mijn beoordeling...

 

Het Chineesje is wat fruitiger... en scoorde de 2e plaats... want na 4 pure joints achter elkaar had ik alleen nog maar trek in die Blaauwe Jack... juist vanwege dat zachte aroma!

 

Natuurlijk kun je met 1 joint geen diepgaand oordeel vellen... soms wil je 5 a 10 gram roken over een langere tijd... en curing kan de smaak ook nog beinvloeden... maar ik ben al overtuigd van Sannie's Blaauwe Jack... fantastisch hoe hij dat al ver van te voren weet in te schatten... hij heeft er een oog voor!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Sativa Believa

Het was me weer een waar genoegen om je te ontvangen en meer dan aangenaam om de speciaaltjes eens samen door te nemen.Bakje thee en koffie en zoals vermeld de nodige pure joints gingen over de tafel :verrygood

Sativa Believa is een groot fan van "stinkwiet"en ik wist al voor deze meeting dat de geur niet voldoende zou zijn voor de neus van deze tester.De KF is een mengeling van de ouders welke beiden geen overdreven stinkers zijn,maar wel erg goed de smaak weten neer te zetten.

 

Ik vind het geweldig dat we allemaal onze eigen smaak hebben want anders had ik die sterke ruikende wietjes van sativa believa nooit geproefd ;)

Op naar de volgende soortjes om samen te proeven

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Mannen,

 

Dat zal me een middagje zijn geweest. ;) En jullie hebben vast genoten.

 

Maar waar zijn de foto's? En welke stink-wiet heeft Sativa laten proeven?

 

Het is jullie gegunt hoor mannen.

 

Volgende keer, haken wij ook in. :verrygood

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer komen de smokereports van de andere 2 soortjes ?

 

 

of is het al op ? :D

 

 

 

 

Schaapie

 

 

 

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey sannie heb hier een 100tal killingfield zaden liggen , van een collega kweker die hier over het forum rond dwaalt, ik ilde is wat meer weten en dacht waar kan ik dat nou bter vinden dan in sannies corner ;)

 

eenaam binnen en wat zoeken door de topic hene besefte ik me dat ik me tijd over de topic maar is moest delen !!! ik vidn micro/fluo fantastisch mooi omdat er mensne zijn in die sectie die ook zo nauwkeurig kweken dat ze zelfs met wat tl of kleine hpsjes nog verbluffende resultaten kunnen neer zetten ( kijk maar is na me maatje bk :bier ) een kleine foutje bij een 600 watter is nog wel recht te trekken met enig verlies aan opbrengst een kleine fout bij micro / fluo is er eigenlijk niet dat is meteen een groot aantal % van je opbrengst.

 

maar tog nu ik dit verslag lees moet ik er ook maar is aan geloven om jouw speciale soortjes is goed onderhanden te nemen, ik heb je al eind zomer gezegd dat ik zwaar onder de indruk was van mijn (buiten) jackberry, zulke lekkere buitenwiet heb ik nog nooit gerookt :bier.

 

uhmmm betrap me erop dat ik doordraai

 

GET TO THE POINT

 

100 kf zaden heb ik duzzz en wilde wat meer weten over kf , zag dit topic staan en echt verbluffend!!!

 

wel heb ik je betrapt op het achterhouden van antwoorden MENEER :D

en daarom stel ik de intressante vraag/vragen die al langskomen waren gewoon nog een keer :lol: :D

 

hoe wist/weet je al dat die 2 geselecteerde mannen , mannen waren voordat ze nog op 12/12 gingen dit is zoals al gezegd ook voor mijn abracadabra :D

 

je had er ook nog wat kfjes bij in de laatste selectie van 30 vrouwen die verbluffend snel afbloeide. waarom heb je hier ook niet iets meer mee gedaan??? een 8 weken bloeiende kf lijkt me uitermate geschikt voor buiten tog :D ??? ik kan dat namelijk niet dat 12 tot wel 14 weken wachten op me wietje, die spoanning word me na de 10de week dan gewoon te veel!!!

 

ik wil zelf met die 100 ook een wat kleinere selectie gaan doen want ik ken dan nog neit de wiet maar de kleur van de toppen verrassen me echt :D en de zoetheid die jij me voorspelt ben ik zeer benieuwd na !!!!

 

 

zal ook een herlijk plantje wezen om hasj van te maken ofnie ( dat vind ik van bleu berry namelijk ook ) zo zacht en heerlijk zoet die je een heerlijk high geeft die je doet weg dromen :P

 

trouwens nog een vraag schiet me te binnen:

 

hoe % kans is er dat de toppen zulke kleuren geven nu je verder aan het veredelen bent ?????

 

ik dank u alvast zeer voor je antwoorden :D

 

 

greetzzz masteryero ( die zwaar versuft en verstelt zat te kijken na dit topic van post 1 tot nu gelezen :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeei sannie, mooie photographie :lol: ik ga u volgeren,

 

groeten uut Drenthe,

 

Havel

Share this post


Link to post
Share on other sites
wel heb ik je betrapt op het achterhouden van antwoorden MENEER ;)

en daarom stel ik de intressante vraag/vragen die al langskomen waren gewoon nog een keer :lol: :D

 

hoe wist/weet je al dat die 2 geselecteerde mannen , mannen waren voordat ze nog op 12/12 gingen dit is zoals al gezegd ook voor mijn abracadabra :D

 

Na een week of 5 geven de meesten zzailingen voorbloei verschijnselen,deze ontstaan in de oksel van een van de internode's.Deze zijn klein en maar enkele dagen te vinden dus je moet goed zoeken en vooral vaak.

Daar komt bij dat ik wel eens eerder mannetjes heb gespot en dat geeft een groot voordeel wanneer er getwijfeld wordt tussen man/vrouw.

 

 

 

 

je had er ook nog wat kfjes bij in de laatste selectie van 30 vrouwen die verbluffend snel afbloeide. waarom heb je hier ook niet iets meer mee gedaan??? een 8 weken bloeiende kf lijkt me uitermate geschikt voor buiten tog :bier ??? ik kan dat namelijk niet dat 12 tot wel 14 weken wachten op me wietje, die spoanning word me na de 10de week dan gewoon te veel!!!

 

De killing fields behoort een sativa dominante hybride te wezen dus de snelbloeiers zijn snel de vuilnisbak in gegaan.Wanneer je een snellere plant wilt hebben is het verstandig de jackberry te pakken.Deze is in 8-9 weken bloei klaar.

 

hoe % kans is er dat de toppen zulke kleuren geven nu je verder aan het veredelen bent ?????

 

Het percentage blauw in de KF zal eerder gaan toenemn als afnemen omdat beide ouders de blauwe inslag vertonen.De geselecteerde nr 7 is nu 3 weken in bloei in vertoont al volop blauwe bloemen :D

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D ok weer wat wijzer tnxx sannie :D

 

over je jackberry ben ik het niet erg eens want die had ik afgelopen zomer buiten staan en dat duurde een eeuwigheid voordat deze rijp was om te oogsten denk sowieso 12 weken pfff was zeker leker dat wel en het hele verhaal heb ik je al is verteld dus dat bespaar ik je :D of kan er zoveel verschil in zitten tussen bloeitijden binnen en buiten ik dacht namelijk van niet

 

ik heb namelijk mijn santa marias die ik buiten had staan keurig kunnen knippen na 8 weken ( liet ze 9 weken staan kijk of ze nog wat wilde helaas dat zat er niet meer in ;) ) en daarvoor heb ik eigenlijk ook nog nooit gehad dat planten er zoveel naast zaten met de bloei weken.

 

heb de jackberry wel van iemand anders gekregen bedenk ik me net dus het zou ook nog wellis kunnen wezen dat het natuurlijk een zeer slechte bestuiving was, waarmee ik bedoel dat ik zaden heb gekregen van de langste bloeiende vrouw en dat de man misschien ook niet zo'n vroege was :P

 

iig ga ik dit jaar is kijken hoe je killing fields het buiten doen ook zal ik er is een 20 tal onder de lamp zetten :D

 

nog ene vraag trouwens, aangezien filling field nog wel ff wilt doorgroeien zou ik ze meteen onder 12/12 kunnen zetten met een leuke resultaat want ik kweke het liefst zonder groei periode :D

met goede resultaten bedoel ik uiteraard geen 1 op 1 maar bedoel ik eigenlijk red dit soortje het om zo'n 50 centimeter groot te worden ???? de rest zal ik allemaal zelf moeten doen :D

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Masteryero,

 

We zijn hier in Eindhoven ook grote fan van de KF en hebben ook een 12/12 kweek hiermee gezet. Als je zorgt voor voldoende medium zal deze plant je verwachtingen meer dan goed maken. Wij hadden toen drie dames per bak van bijna 50 liter en ze werden gemiddeld bijna een meter. Eén maar, ze stonden onder 1000 watt tijdens de groeiperiode.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhmmm ;) iets te veel gerookt asgrow :P

 

 

jullie hebben ook een 12/12 kweek gedaan zeg je ????? MAAR ze stonden wel onder een 1000 watt tijdens de groei periode :D beetje vaag

 

 

als je direct onder 12/12 kweekt heb je geen groei periode heah :D !!!!!

 

en dan nog iets al kweekte je wel met 1000 watt in de groi periode is dat neit wat overkill aan lumen bij zuilke jonge planten !!!! ze gebruiken nog neit eens de helft van het aantal licht of lumen !!!

 

ken je dit iets duidelijker voor me maken ben zeer benieuwd

 

mocht je dus bedoelen direct op 12/12 ( wat me niet lijkt anders worden de bitches geen meter ) laat ook ff weten hoeveel gram je per plant trok :D

 

 

sannie jij misschien enig idee hoeveel gram ik krijgen kan per plant als ik 20 vrouwen ( 40 zaaiingen om te beginnen hoop er 20 over te houden ) heb die ik direct in de bloei zet onder 600 watt lamp ze gaan denk eerst in rond 2 liter potjes en zodra ze alle geslacht getoond hebben gaan ze in 3,5 liter potten ( of iets meer net wat precies pas in het hok ).

 

de gene die dit samen met me wilt gaan doen kweekt zelf al een jaartje of 15 en kan goed kweken al blijft het natuurlijk wel een nieuw systeem.

 

 

oww en nog wat bakc ground info is altijd fijn :D

 

kunnen ze tegen een stootje en goed tegen voeding of meot ik daar voorzichtig mee zijn ????

verder nog andere leuke tips om dit soortje tot een goed eidne te brengen ( ze gaan dus in sog )

 

 

hoort het graag

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou ga je m'n vraag nog beantwoorden of is het op ?

Schaapie

;)

 

Ik heb de nr7 en de nr9 beschreven en laat de A5 feno aan een ander over.

Hopelijk dat er af en toe nog een rook verslagje opduikt.

 

@masteryero

Ik kan niet voorspellen hoeveel gram je gaat trekken aangezien dit van veel te veel factoren afhangt.Killing fields is een redelijke tot goed opbrenger maar zal je vooral van hoog kwaliteit wiet voorzien!

De KF is een sterke plant welke wat wat klapjes kan verduren aan te merken dat je rekening moet houden dat je met een sativa te maken hebt en deze flink door kan groeien.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Masteryero,

 

Waarom wil iedereen toch weten wat wij roken? In onze galerij staan verschillende rookverslagen, dan kun je een goede indruk krijgen. Laatst hebben we nog de Bio Snowwhite van Northern Smoker gerookt; lekker zacht en een goede high. En de K.O van Doc Livingstoned zullen we ook niet snel vergeten.

 

Maar je vragen.

Tja, sommigen zijn van mening dat de bloeiperiode start op het moment dat ze de klokken op 12/12 zetten. Dus ook als ze de klokken direct op 12/12 zetten. De biologie denkt daar anders over. En de planten kiezen de kant van de biologie. Is wel gebleken. We hebben hier wel eens een schema geplaatst over de vegetatieve fase en generatieve fase van éénjarige grasplanten.

 

En over de lichtintensiteit,

Wij kijken hier in Eindhoven niet zo veel naar de lumenhoeveelheid in absolute zin. We zijn meer geinteresseerd in de lichtintensiteit die de kweekomstandigheden van de planten bepalen. En daarbij kijken we ook naar het spectrum licht die kweekomstandigheden bepalen.

 

We hebben hier ook een verslag geplaatst met JackBerry en Killing Fields op 12/12, dus je kunt onze ervaringen er zo op na slaan. Een 12/12 kweek is iets bijzonders. Daarvoor is veel afhankelijk van de kweekomstandigheden en kennis van de kweker. We hebben daarom ook met verschillende kwekers gesproken over deze methode. Daarbij komt, onze DAMES behandelen we met respect en veel liefde. We zijn hier niet louter uit op grammen. Dat zou onze status van gedoogd kweker ook in discrediet brengen.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@asgrow je vergeet de kwaliteit te noemen ;)

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja, sommigen zijn van mening dat de bloeiperiode start op het moment dat ze de klokken op 12/12 zetten. Dus ook als ze de klokken direct op 12/12 zetten. De biologie denkt daar anders over. En de planten kiezen de kant van de biologie. Is wel gebleken. We hebben hier wel eens een schema geplaatst over de vegetatieve fase en generatieve fase van éénjarige grasplanten.

 

AS Grow

 

Onder die sommigen val ik dus ook!

Alle soorten in sannie shop zijn gebasserd op bloeitijden vanaf het moment dat de klok omgezet wordt!

Dit zou wat wezen want dan zouden soortjes welke veel sativa hebben een week of 3 korter bloeien ;) commercieel gezien erg aantrekkelijk hoor :P

Een zaailing welke na een week of 2 zn eerste bloeiverschijnselen laat zien kan dit als stek na een week of sneller al doen,dan gaan we stekken en zaailingen van dezelfde soort ook onderverdelen in bloeitijden.

Als een plant moeite heeft om in bloei te komen wordt dit nu meegerekend in de bloei en in de andere reken wijze niet.

 

Dit fenomeen is volgens mij ontstaan uit de direct 12/12 kweek want dan zal er naar een referentie gezocht moeten worden,en dit zijn de eerste bloeiverschijnselen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Sannie,

 

Natuurlijk is de breeder de belangrijkste indicator voor de planten. En we weten (gelukkig) hoe jij de bloeitijd van de planten berekent en ook zo weergeeft in je Sannieshop. Maar dat we niet altijd van andere breeders.

 

Tegelijkertijd geef jij aan de hand van je kweekverslagen ook inzicht in de oorsprong van de planten. En door het volledig laten afbloeien van de planten. Door hier ruim de tijd voor te nemen, kan iedereen zien hoe lang de bloeiperiode is van bijvoorbeeld de Killing Fields. En goede lezers weten dan ook welke conclusie ze zouden moeten trekken bij het vergelijken met de bloeiperiode zoals weergegeven in de beschrijving van de Killing Fields in de Sannieshop. :lol:

 

Maar misschien kijken ook wel verschillend tegen bloeiverschijnselen aan. Zelf zijn we bijvoorbeeld ook overgestapt van het afgaan op het moment de eerste haren verschijnen, naar het moment de eerste bloemen zichtbaar zijn. En we proberen zo steeds meer over de verschillende fasen in de ontwikkeling van onze lieve plantjes wijzer te worden....

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AsGrow

Ik vind het hooguit verwarrend voor de lezers als de ene over andere bloeiduur praat als de ander,maar dit is niet het geschikte topic om daar over te debateren :lol:

 

De KFnr7 in kwestie toont zich als stek erg potent en is al in de tweede week bloei al blauw.heerlijk ruikend en overdekt met kristallen :lol: duidelijk dat we de juiste keuze hebben gemaakt.De nr9 gedraagt zichzelf nl als een verwende trut en stressed als stek erg snel.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er zijn 120 super gezonde gelijkwaardige zaailingen over gebleven,de rest is in de kliko verdwenen

Nadat ik dit hele topic heb doorgelezen, blijf ik toch steeds met deze ene zin zitten!

144 planjes in de kliko :lol:!

 

De volgende keer wil ik je best komen verlossen van deze vervelende plantjes hoor.. :lol:

 

In ieder geval een tof project, Sannie! En zo te zien erg geslaagd?!

 

Keep up the good work!

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan hierbij nog een rookverslagje van de KF numero 7...

 

Je kent het wel. Kom je net terug van een verre reis en het eerste wat je ziet bij thuiskomst is die overvolle brievenbus... In gedachten zie je jezelf alweer een paar uur met een stapel achterstallige rekeningen in je handen zitten, maar gelukkig werd het volume ditmaal grotendeels bepaald door een zending waar ik er elke dag wel een stel van in de bus zou willen hebben. Ik hoef jullie natuurlijk niet uit te leggen waar ik het over heb... :specool

 

Even later stralen een paar ongekneusde en harsrijke toppen mij tegemoet.

 

med_gallery_4881_2531_49522.jpg

 

 

med_gallery_4881_2531_58129.jpg

 

 

De foto's doen geen recht aan de kleurenpracht, maar gelukkig staan een stukje terug wat beter belichte platen van de hand van de meester zelf. De kleur is in elk geval het eerste wat opvalt bij het aanschouwen van deze topjes. Verder doen ze een beetje 'licht' aan van structuur. Ze doen denken aan typische sativa toppen met een redelijk losse structuur en weinig compacte massa, maar aan de hoeveelheid kristallen valt al af te lezen dat dit zeker geen licht wietje zal zijn. Dit belooft weer een aparte ervaring te worden. :verrygood

 

Ik beweeg een topje een paar keer onder m'n neus langs en herken een wat kruidig geurtje dat bij een haze niet zou misstaan. Hehe, eindelijk weer eens een haze-achtige maar dan zónder die Amnesia geur! Niet dat ik iets tegen Amnesia heb, maar als je tegenwoordig bij de shop om haze vraagt krijg je 9 van de 10 keer een zak al dan niet goed gekweekte Amnesia mee naar huis. De ene keer Amnesia, de andere keer Amnesia-haze, maar altijd weer dat kenmerkende zoete luchtje! Vol verwachting gooi ik het topje in de grinder en bereid me voor op het daaruit voortkomende geurenspectrum...

 

Toch weer een zoete geur, maar eentje die niet zo aanwezig is al de eerder genoemde Amnesia. Anders, en toch op een bepaalde manier bekend. Dat is soms een nadeel van het roken van allerlei verschillende soorten. Op een gegeven moment denk je in elk wietje wel iets bekends te herkennen. B) Ook ruik ik een beetje petroleumachtige geur die waarschijnlijk van The One afkomstig zal zijn en tevens een heel fris accent. Die laatste is misschien een erfenis van de KQ/NYCD? Maar als ik enkel op de eerste geur en het uiterlijk af ga zou dit wietje best een gekleurde variant van Sannie's welbekende Jack kunnen zijn. Er blijkt een heel palet aan geuren achteraan te komen, en de ene keer komt de ene je tegemoet, de andere keer weer een andere, maar steeds blijven de verschillende geuren duidelijk van elkaar te onderscheiden. Niet te overdadig, maar wel duidelijk ruikbaar. Eens kijken of een aansteker meer licht in de duisternis kan brengen...

 

Een heel frisse eerste hijs! Niet dat overdreven frisse, bijna menthol-achtige effect wat je bij NYCD hebt, maar wel een variant hierop. Het jammere van het roken met tabak is dat dit vrij zuivere effect vaak al snel verloren gaat. Het wordt toch echt eens tijd voor een vaporizer in Huize Mad. Maar goed, behalve dat frisse ook wat fruitigs en iets hazigs. Die laatste twee voeren steeds meer de boventoon naarmate de joint verder opraakt met dank aan bovenstaande. Tabak, eigenlijk zonde van je wiet, zo mijmer ik. Een veeg teken dat de wiet reeds haar werk doet, zulke afdwalende gedachten... Al snel voel ik ook mijn ledematen langzaam steeds ongevoeliger worden. Ze zijn niet lam of loodzwaar, maar toch voel ik de controle verder afnemen. Mijn hoofd lijkt in een andere dimensie te geraken en terwijl ik een paar centimeter boven m'n eigen lichaam zweef begeef ik me naar de keuken. Ik presteer het zowaar nog twee kip cordon-bleu's zonder al te veel aanbakken op m'n bord te krijgen en even later zit ik met gevulde buik uit te puffen. Vanuit mijn ooghoeken denk ik steeds iets te zien oplichten, maar als ik vervolgens mijn hoofd omdraai blijkt er niks te zijn behalve wat er reeds lag. Hmm... Lichte hallucinatie. Paranoïde ben ik niet van deze wiet. Sterker nog, het neemt je mee op reis. Alles gaat in een roes die lang aanhoudt en daarbij steeds licht van effect wisselt. Alsof je steeds andere dimensies bezoekt zonder je het op het ogenblik zelf te beseffen. Verschillende stadia zeg maar.

 

Een erg krachtig en psychedelisch wietje, deze Killing Fields. Mooie melange van uitgesproken geuren en smaken en nooit scherp aan de keel. Maar met name de potentie valt erg op. Dat kan bijna ook niet anders met zulke genen, maar toch is het heel mooi gelukt de krachtigste eigenschappen te bewaren in deze soort. Als je dit stabiel weet te houden in volgende generaties mogen we ons weer een topper rijker noemen. Het is duidelijk een kruising, maar wel degelijk één die blijft hangen. Door de luchtige structuur van de gedroogde buds zou je je makkelijk laten misleiden en denken dat het een gemiddeld wietje betreft, maar zelfs een lichte joint van dit spul laat je merken dat het een flinke punch heeft.

 

Natuurlijk weer mijn dank voor het ter beschikking stellen van het nodige testmateriaal. Ik kraak zelden wiet echt af, maar dat komt waarschijnlijk omdat alleen de beste kwekers hun produkten aan mijn kritische blik durven te onderwerpen. ;) Toch wil ik benadrukken dat ik echt onder de indruk ben van de krachtige uitwerking. Geen bruine arm, maar een oprechte conclusie dus. Mooi dat ze ook qua groeipatroon zo'n schoonheid is. Je zit op goud... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een lekker rook verslag weer Mad :verrygood

 

Ik weet dat je kritisch bent en dat is nu juist de reden dat ik dit soort samples naar je toe stuur.

Tevens weet ik ook heel goed dat je goed weet waar je het over hebt en dat je mening omtrent de smaak en looks erg van belang zijn voor mij om te weten.En zoals eerder vermeld ook omdat je beide ouders kent en ook gerookt hebt en daardoor een kompleet plaatje kan maken.

 

Deze Killing Fields is ook mij enorm bevallen en ben ook erg blij met het uiteindelijke resultaat en geeft mij die bevrediging welke ik zoek welke je wel moet hebben om dit soort selectie's te doorlopen.

 

Ook hier wil ik toch weer een extra dank woord uitspreken voor knutsel welke gezorgd heeft voor deze lieve schatten en zoals iedereen heeft mogen aanschouwen heeft hij dit op een ongelovelijke manier afgehandeld :specool

 

Knutsel ik ben je grootse Fan :huh:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

sow mad S. jij bent echt een fantastisch rookverslag schrijver :verrygood

 

ik krijg er gewoon kippevel van (en spontaan zin in kipcordon blue)..

 

maarre klinkt veelbelovend.. die no. 7

 

thanks voor het delen van je ervaring :specool

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou aub op met deze dingen!!

sluit al zulke topics!!

Ik trek het niet meer!!

 

 

BAN NMR 7 of zorg dat ze hier komt ahahhahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

danmm klinkt lekker :wOOt die killing field heb hier nog heel wat zaden van killingfield van de vorige selectie :wacko: 80 stukso m precies te zijn als ik daar nou is een mooi gekleurde moeder kon vinden met het fruitge in haar ben ik te vreden liever iets te licht in effect als een lekkere milde high dan een zware knock out banger :engel ik rook liever om de smaak smiddags en een licht effect zodat ik nog wat aan me dag heb

 

zoals je dat al noemt een overdag rokertje sannie :rofl

 

maar klinkt intressant

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty for de rookverslag mad s en ty for sannie sponsor :(

 

ik ga hem zekers bestellen maar komt de smaak over 1 met de k.o kush ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...