Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ASGrow

Dat Was In Mijn Dromen, Mijn Dromen Vannacht...

Recommended Posts

Prachtig verslag :execute ga ook maar eens dromen! :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's zeggen meer dan woorden..,geweldige planten asgrow :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

to all the brothers that smoke weed ,WE HAVE A DREAM :icecool

the max AS,je bent echt een gekke nederlander :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol ja zo krijg ik ook een topic vol. Waar kijken we nou naar, daar ben ik meer in geïnteresseerd.

 

Vertel nou eens wat over die lange staken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Whazzup,

 

Tja, over het algemeen wordt de begeleidende tekst nogal summier gelezen. Dus we dachten we proberen maar eens iets nieuws.

 

Maar natuurlijk kunnen we niet ieders weetgierigheid hiermee bevredigen. Uit niet onverwachte hoek komt dan ook de vraag om meer informatie. En terecht want naar onze bescheiden mening is het best wel iets bijzonders.

 

Je ziet een dertien tal zaden Jack Berry en Killing Fields, ongemerkt, in drie 45 liter bakken. De zaden zijn nog geen 6 weken geleden ontkiemd en staan sinds de ontkieming op 12/12

 

Ze zijn ontkiemd onder 1000 watt in vier liter bakken maar staan inmiddels onder 1200 watt omdat de groei er wel uit is.

 

Bij het bekend worden van het geslacht na week 2 zijn de planten enorm geschoten in de lengte waardoor de planten toch wel een lengte hebben van gemiddeld een meter. En na week 3 (na ontkiemen) waren ook al de eerste bloemen te zien.

 

De laatste foto's in de vorige update, waren de planten dus nog geen zes weken oud en hebben ook nog een ruime zes weken te gaan.

 

De planten zijn ongemerkt maar vertonen wel duidelijke verschillen. Niet alleen de kleur, waar we op zaten te hopen, maar ook de lengte. Een groot aantal is behoorlijk in lengte gegroeid, maar een paar zijn wat beperkter in grootte geworden.

 

De planten zijn verdeeld over drie bakken, twee met 4 planten en één met vijf planten. In de bakken zit een mengsel van potgrond, cocospeat, echte wormenmest, seramis. En de planten worden gevoed met het de basis van Biobizz, maar wel erg zuinig deze keer.

 

En het hele zwikje staat op een vierkante meter, uiteraard.

 

Voor ons is het interessant om een 12/12 kweek te bekijken en dan met name die eerste vier weken. Maar nu onze voorgroei kast zo goed als af is, zal dit waarschijnlijk ook de laatste keer zijn.

 

 

Vragen?

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Lieve rakkers van me,

 

Eigenlijk wilden we deze update plaatsen als ons 1000e topic, maar ja je kent het wel. Je blowt wat, je vergeet wat en voor je het weet ben je te laat.

 

Afijn, ter viering van onze DUIZEND EN DERDE post,

 

Deze update konden we jullie namelijk niet onthouden.

 

Vannacht, diep in het donkerst van de nacht. Op een tijdstip dat wij allen onze lichamen te ruste leggen. Behalve Mikeh en Esmee dan. Toen schoten we wakker. Okee, niet allebei tegelijker tijd. Ik eerst en daarna S.

 

Ik had gedroomd, zwaar gedroomd, diep gedroomd, angstig gedroomd. Mijn kant van het bed was zeiknat geworden dus me omdraaien en doorslapen was geen optie. Ik ging naar beneden voor een glas water en vleide me neer op de bank.

 

Wat had ik nou gedroomd?

 

Het was alsof ik heel klein was in mijn dromen. En voor iemand die meer dan 100 kilo weegt is dat een beangstigende gedachte.

 

Ik was klein en ik was verdwaald en ik stond aan het begin van een reis.

 

Ik keek naar rechts,

 

med_gallery_8797_2854_797189.jpg

 

Ik keek naar links,

 

med_gallery_8797_2854_107082.jpg

 

Maar voor me staarde de jungle me recht in de ogen,

 

med_gallery_8797_2854_152538.jpg

 

med_gallery_8797_2854_204894.jpg

 

Ik moest toch daar heen, recht de donkerte in,

 

med_gallery_8797_2854_592418.jpg

 

med_gallery_8797_2854_288878.jpg

 

 

Boven het bos was het licht, dat wist ik wel, maar het was ver weg,

 

med_gallery_8797_2854_226628.jpg

 

En ik was bang om verdwaald te raken, maar ik wist niet eens waar ik naar toe ging.

 

med_gallery_8797_2854_324946.jpg

 

Hoe verder ik liep hoe dichter het oerwoud,

 

med_gallery_8797_2854_166145.jpg

 

 

Ik werd niet kleiner, de bomen werden groter!!

 

med_gallery_8797_2854_627571.jpg

 

 

Op een gegeven moment werd ik naar een licht getrokken. Niet een licht ver boven me uit. Maar recht voor me,

 

med_gallery_8797_2854_597480.jpg

 

 

Een fel licht,

 

med_gallery_8797_2854_170490.jpg

 

 

Niet omhoog kijken,

 

med_gallery_8797_2854_29061.jpg

 

Daar! Is het,

 

med_gallery_8797_2854_352999.jpg

 

 

En toen ik het bijna te zien kreeg werd alles wazig,

 

med_gallery_8797_2854_435424.jpg

 

 

Toen....

 

Eén heldere blik ...

 

med_gallery_8797_2854_117216.jpg

 

 

En ik schoot wakker.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

Noot

Toch beangstigend wat we de komende vijf weken nog kunnen dromen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjeezusmina wat een lekker topic en dat laatste deel het leek wel of ik een sprookjes boek aan het lezen was met die grote bomen :whistling

veel succes man deze ga ik volgen :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jez.. wat een story, die be-angstigende beelden de rillingen lopen me nog over de rug :whistling .

 

Geweldige bomen met veel geweld in de toppen, prachtig! :blink:

 

Van harte ASGrow op naar de 2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling :blink:

 

Wat een palen man! Heb je ze omlaag gebogen vanwege de lengte? Dat zal je wel merken in de dieptewerking van je lampen, dat worden knotsen, wat ik je brom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Jongens,

 

Bedankt allemaal weer voor de reacties. Het is leuk om te horen dat men zich toch laat pakken door het verhaal tussen de plaatjes in. We zullen ons best blijven doen.

 

En Slotty bedankt man,

A long road ahead, maar misschien schieten we daar niet zomaar aan voorbij.

 

Tja Whazzup,

Er zijn inderdaad ook kaarsen die we hebben gebogen. Ze zien niet alleen als kaarsen, maar voelen ondertussen ook al zo zwaar aan als kaarsen.

 

Omdat duidelijke verschillen zichtbaar zijn geworden door de 12/12 kweek in de feno's hebben we maatregelen moeten nemen.

 

Sommigen blijven wat kleiner, die zijn net onder het net gestopt met groeien. Deze hebben wel veel meer uitbreiding in de breedte dan de rest.

 

De medium soorten steken een stuk door het net heen. Deze soorten vertonen allen dezelfde opgeblazen structuur. Ofschoon we nog een kleine vijf weken te gaan hebben, zien deze eruit als ze al aardig rijp zijn.

 

En dan die laatste groep. De extra extra large groep. Deze soorten, bijna de helft van het aantal planten, zijn enorm veel verder gegroeid dan de rest. Deze zijn ruim 1.10 lang geworden en leken te blijven groeien. Het zal wel weer die Jack kant zijn die de overhand heeft gehad. Deze planten ogen ook minder rijp. Althans ze hebben nog veel meer jonge dikke witte haren.

 

Doordat de planten allemaal eigenlijk ongemoeid zijn gelaten, zonder toppen of fimmen, houden we deze kaarsen over. Hierdoor is geen vol dek ontstaan, maar wel een mooi veld van die pilaren. Omdat het blader dek niet zo vol is, komt het licht klaarblijkelijk goed bij alle delen van de planten. Want het is goed voelbaar aan de onderste toppen dat ook hier het gewicht eraan komt.

 

Jammer, is natuurlijk wel weer dat we niet even kunnen laten ruiken hoe een veldje Killing Fields en Jack Berry je neus kan kietelen. We weten dat jullie in Rotjeknor fan zijn van de kruidige indica's, (wij ook hoor) en wat dat betreft moet je zekers een keertje de Viking gaan ruiken, maar dit is toch wel weer wat anders. Het is een zoete lucht, minder kruidig dan bijvoorbeeld de SSH, maar wel een vleugje van een vergelijkbare kruidenmix. Als je je ogen dicht doet, denk je aan amarene. Niet aan gewoon kersen. Nee veel subtieler en fruitiger, amarene.

 

Maar een wijs man heeft eens gezegd. Eerst maar eens roken.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou AS, ze gaan weer super bij je. Als ze ook maar in de buurt komen van hetgene ik al gerookt heb bij jouw dan zullen ze de geur wel waar maken :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé lieve rakkers van me.

 

Voordat ik bruut werd wakker geschut door weer een absurde twist in het verhaal van onze Paulezzz, lees hier. Wilde ik eigenlijk vertellen over hoe lekker ik weer gedroomd had.

 

Het ging over Tilburg,

Ik droomde dat, ondanks de strenge repressieve maatregelen van de plaatselijke bestuurders, het mij toch gelukte om in harmonie met de buren te kweken. In mijn dromen hadden we begrip voor elkaar en konden we zelfs op elkaar rekenen als we een handje hulp van de buren konden gebruiken. Zelfs voor zoiets simpels als de planten water geven, hoorde ik van anderen, dat zij niet op hun buren durfde te rekenen.

 

In mijn dromen had Tilburg nog diezelfde gezellige open vrije sfeer als vijftien jaar geleden. Dat ze je herkennen als je de shop binnen loopt en nog echte koffie schenken.

 

OOh wat was Tilburg toch weer even mooi in mijn dromen.

 

en het begon met dit,

 

med_gallery_8797_2854_159662.jpg

 

med_gallery_8797_2854_65689.jpg

 

med_gallery_8797_2854_111384.jpg

 

 

med_gallery_8797_2854_135639.jpg

 

 

Maar de rest was ook wel leuk hoor,

 

med_gallery_8797_2854_764737.jpg

 

 

med_gallery_8797_2854_815162.jpg

 

 

med_gallery_8797_2854_100453.jpg

 

 

En natuurlijk weer picas van onder de rokken,

 

med_gallery_8797_2854_651672.jpg

 

med_gallery_8797_2854_396572.jpg

 

med_gallery_8797_2854_250332.jpg

 

Boven het dek,

 

med_gallery_8797_2854_474421.jpg

 

 

 

En dan hadden we ook nog allemaal dochters in huis in onze dromen.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

 

Noot,

Hé Donna, de lengte van de planten varieert van ongeveer 90 cm tot 135 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die As Grow,

 

Nu zie ik het dat je ook een glaasje water tussen de rest van je plantjes hebt staan, het gaat bij jou ook lekker zo te zien :blink:

 

Mooi hoor de droom uit Tilburg,

 

groetjes Blowsterke :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi AsGrow

 

Zo, jij droomd lekker s'nachts.,

ziet er erg mooi uit,. lange kaarsen ook,. perfect man :blink:

 

Groetjes en welterusten voor vanavond

 

Miss_stoned

Share this post


Link to post
Share on other sites

van je gebrabbel versta ik nog altijd niks, maar je planten zien er prachtig uit :blink:

Doe zo voort!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

bohhhh. Ben een beetje sprakeloos :specool

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

effe een paar plaatjes, gisteren geschoten van de droom.

 

ASgrow mag ondertiteling geven ;) - de 12/12 grow

gallery_5211_2650_578818.jpg

 

gallery_5211_2650_474652.jpg

gallery_5211_2650_69221.jpg

gallery_5211_2650_274863.jpg

gallery_5211_2650_730123.jpg

gallery_5211_2650_552278.jpg

 

gallery_5211_2650_241895.jpg

:innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste toppen :innocent: , zitten ook toffe kleurtjes bij!

 

Op een mooie oogst, Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zei dat meteen op 12/12 een experiment was en dat het waarschijnlijk de laatste keer is omdat je voorgroeihok klaar is.

 

nu is mijn vraag:

Wat heb je geleerd van meteen 12/12 (ik weet al dat de verschillen tussen de planten groter worden)?

Waarom vind je eerst voorgroeien beter?

 

Ofwel, waarom ga je niet door met meteen op 12/12?

 

Mooie serie foto's. Bijna een fotocursus scroggen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...