Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

thunderbolt

146 Jack Herrer,s ,, In Hut Thunder

Recommended Posts

jeetje sta helemaal op 2 e pagina :blink: ,niemand intresse in sannie,s jack

 

 

 

ok ik neem na afrika weer een kleurtje :P :verrygood :wave: :wOOt ;) :P ,miss kijken er dan meer medegrowers en blowers :smoke

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

heyyy thunder zolang we :blink: hebben en :wOOt hoor je ons ni he

:wave:

maar ze gaan wel lekker hoor,africa haal je wel

dont worry be happy dude :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet wel engelen geduld hebben met dit soort zeg.

 

maar gelukkig heb je cocabladeren om te kauwen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeetje sta helemaal op 2 e pagina :smoke ,niemand intresse in sannie,s jack

Drukke corner he :wave:

Moet je opletten als er straks dikke toppen inkomen en jij geen tijd hebt om te updaten :blink:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx luitjes

 

 

volgens mij sta ik nu ergens rond de 7e week bloei,,eindelijk beginnen de topjes wat dikker te worden ,,wat een eindeloze weg naar eind november toe :wave:

 

ik heb waarschijnlijk een ph probleem in een aantal bakken ,ga als ik wat meer tijd hebt wat grond er vandaan toveren en dan ff meten [ pfff meters ijken ook nog ]

 

zie toch een aantal met in de lengte gekruld blad zitten ,en de bladpuntjes ook wat gekruld,niet verbrand maar toch :blink:

warmte is het niet heb zelfs de lampen wat hoger gehangen ,maar dat is het ook niet ,dus dan maar in de soil gaan zoeken [ miss toch die organusche meststoffen die nu vrijkomen???? }

 

maar ok hier de pica,s net vers gemaakt ,

 

ff een shot van het voor aanzicht van de lange kant

med_gallery_7274_3729_3740881.jpg

 

 

dit is aan de voorkant als je binnen komt lopen ,hoop er ooit blauwe plekken van op te lopen zodra ze hard en huge zijn :wOOt ;)

med_gallery_7274_3729_2562956.jpg

 

 

hier weer dat ene topje ,,toch zie ik dat de bruine haartjes aan het verdwijnen zijn ,geef alleen water ,meer niet

med_gallery_7274_3729_1192171.jpg

 

 

deze kant vindt ik niet lekker gaan ,zijn dunne lange toppen,lijkt wel of er alleen maar sativa in staat daar ,maar als ze ooit vol komen dan lange harde joekels :smoke

med_gallery_7274_3729_1705984.jpg

 

 

als je goed kijkt dan zie wat in de lengte gekruld blad zitten ,,denk toch m,n PH ????

med_gallery_7274_3729_3496696.jpg

 

 

hier kan je het duidelijk zien ,beetje linksboven , dit is een aardige toppie ,,zal miss uitgroeien tot een dino drol :P

med_gallery_7274_3729_1106983.jpg

 

 

hier nog een pica ,

med_gallery_7274_3729_3356129.jpg

 

 

hier ook weer dat blad ,de meeste hebben het niet

med_gallery_7274_3729_831684.jpg

 

 

zo dit was het weer ,hopelijk jullie tevreden ,ik wel [ behalve dat ene,}

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar staan heel wat lekkere jackie's :smoke

Die gele bladeren en diegene die afsterven wijd ik aan een frisse lucht tekort in je onderkant van je gewas,kan dit kloppen?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

staat lekker vol thunder, jummie!

eerste foto, plant rechts onder in de hoek tussen je coca planten in, met zelfde blad als peper plantjes, wat is het ? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaan nog goede knuppels worden.. :smoke

 

Dat blad heb ik in de tent ook, ik dacht aan calcium, PH was prima, en overvoeding zeer onwaarschijnlijk of het moet toch de pk booster zijn. Deze is in combinatie met je bloeivoeding erg straf.

 

Ik wil niet lullig doen maar het blad is bij mij met 1,5 á 2 weken totaal dood gegaan:( Nou is het hier niet zo erg want ze lopen op het einde, maar jij moet nog een poosje...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites
staat lekker vol thunder, jummie!

eerste foto, plant rechts onder in de hoek tussen je coca planten in, met zelfde blad als peper plantjes, wat is het ? :blink:

 

Ja...... en wat zweeft daar voor een vreemd schaartje in je tuin? :wave: Is wel erg vroeg deze ronde hè :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi

 

dat tussen de cocaplant en de peper is een jong cocaplantje sir smokealot ,in dat kleine vierkante potje toch >>? iets anders zie ik nie staan

 

 

 

en die schaar hangt daar maar ,knipte ik de draadjes mee door om te scroggen ,en soms een dood blaadje eraf ,NOG LANGE NOG LANGE NIET tijd om te gaan harvesten, :smoke :specool :wOOt

 

 

sannie ik blaaaaaa ss met vewntilator onder en boven tegelijk ,meer boven ,en de bladeren waren omdat ze een x te droog gestaan hebben ,vandaar dat dode blad :o

 

 

zou wel willen dat het tijd wordt :huh: ,maar eigen schuld :wacko:

 

heb net de lampen maar eens hoger gehangen ,miss dat het helpt om dat nare gedraaide blad in de lengte te voorkomen

 

 

 

van het weeekend weer updeetje doen

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: Moet je ff mijn dode bladeren chekke!

Wens je veel dikke toppen :smoke

Voor mij stopt deze ronde hier,ik heb het verknoeit!

Nieuwe ronde is al vertrokke :specool

 

 

Grt. GaNjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan nog steeds sterk, jammer van dagje droogte er tussen maar is onkruid toch :smoke Als die weegschaal maar doorslaat op het einde :wacko:

 

Thumbs Up 4 africa

Share this post


Link to post
Share on other sites

He,@thunderbolt.Hoe is de luchtvochtigheid in je ruimte,misschien kunnen ze niet genoeg verdampen via hun bladeren en gaan ze daardoor zo krullen?En heb je al kans gezien om je PH-verdenking te checken of ben je net zo lui als ik :D .

Grtz.

 

ps Ik wens je veel blauwe plekken toe in de toekomst :offtopic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi tita,s

 

ja lui ben ik wel , :offtopic

 

rv met noord oosten wind ,nee dat is het niet,heb van de week maar eens een papje gemaakt met wat maerl erin ,door het water gegooid en gegeven,maarja hebt altijd tijd nodig op grond en zeker org kweken

 

maar denk niet dat dat het is ,maar ze gaan gewoon door met haren aanmaken en met de dagen worden ze steeds dikker [ ik magerder ]

 

kwam net thuis dus ff pica,s gemaakt met lampie aan ,maar wel met een pakkie shag erbij ,dat weten de meeste wel hoe breed dat is

 

heb er van de week ook 1 afgeknipt dat was zo gek ding ,zat alleen blad aan met een paar topjes van een 0,5 cm dik ,ergens staat er nog zoeen ,maar die is wat dikker ,en ook die lange dunnen dingen zijn nu bezig met bouwen ,en die gaan fijn

 

hier de 3 pica,s van net

 

dit zijn de lange toppen die nu dicht aan het groeien zijn [ 5 ]

med_gallery_7274_3817_3832253.jpg

 

 

 

hier nog een net zo dik ongeveer als pakkie shag ,en zien jullie die bladeren ??? kut he

med_gallery_7274_3817_1492105.jpg

 

med_gallery_7274_3817_3990606.jpg

 

 

hier een pakkie shag verstopt achter een toppie,en weer die fucking bladeren ,ja sorry hoor het oog wil ook wat

 

 

luitjes zal zo snel proberen foto,s te maken zodra het licht nog uit is [ geen tijds verandering doorgevoerd ivm wintertijd

]

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij martelaar :offtopic

Toch gaan die jacks gewoon door he

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie dat heeft uitgevonden,die zomertijd... :offtopic

Wel gewoon blijven eten,hoor Thunderbolt! :D

Ziet er uit dat je er toch wel wat lekkers af gaat halen!

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik martelaar uhhhhhh :D

 

als ze na een klein maandje om gaan ,en er is genoeg gewicht in de schaal ,dan zal ik jullie ff blij maken ,met iets hoe ik dat gaat vervoeren :D :wOOt :D ,,net aangeschaft :offtopic

 

 

 

 

gallery_7274_3817_58620.jpg

 

 

 

 

:) mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey, ziet er netjes uit, lijken wel uh, gletsjers ofzo B).

 

Coca staat er ook nog lekker naast...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De magische 10 weken bloei is voorbij,dus ben erg benieuwd of ze nog aan het doorbouwen zijn geslagen na het slagveld met je bladeren.

Beginnen ze al stevig aan te dikken?

 

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

update eventjes gemist :rolleyes2:

 

Zijn mooie toppen aan het worden hoor thunder, denk dat je mission wel goed gaat komen B)

 

Ook ik ben wel benieuwd naar wat nieuwe pics en info.

 

groeten,

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...