Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jimfried

Lijst Begin Bloei Verschillende Soortjes

Recommended Posts

Goed initiatief dit! Zal je laten weten wanneer die van mij in de bloei schieten. Maar ben bang dat we daar nog even op kunnen wachten! Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Om steeds zaad te produceren met dezelfde genen moeten de ouders heel lang worden bewaart d.m.v. een vader en moederplant zo lang mogelijk in de groei te houden zodat je er steeds stekken van kunt nemen voor zaadproductie.

 

Dit hoeft toch geen groot probleem te zijn? Wat mij ter oren kwam is dat het een kwestie is van een moeder en een vader overwinteren. In het voorjaar maak je er stekken van die je in de volle grond zet en tot een grote plant laat uitgroeien. Ruim voor dat de bloei begint maak je van deze planten weer stekken waarvan je een nieuwe moeder en vader maakt, zo heb je elk jaar voor de winter een kerngezonde moeder en vader..

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad PK,

en als je ze dan onder een tl of spaarlamp zet verbruik je niet veel stroom en groeien je planten niet dusdanig hard dat je hok te klein wordt.

Gezien meer en meer breeders vandaag de dag zaad leveren dat van mindere kwaliteit is en niet over de eigenschappen beschikt waar het normaliter over zou moeten beschikken, lijkt het me niet onlogisch zelf aan je voorziening beginnen te denken.

 

Grtz Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soort: PP (2x stek)

Volle grond

Grond: Tuin, aangezien hier ook groente staat is het in het voorjaar omgespit met een beetje koemest korrel er door

Water: Vijver

Voeding: Kippen mest, twee eetlepels op 1.5 liter water. Schudden en dag of drie laten staan.

Voeding gift: twee maal per week een scheut, gevolgd door vijver water of de regen

Gezaaid: N.v.t.

Start Bloei:eerste 25 juli, tweede 27 juli

Einde bloei: gok zo rond eind september maar ik wil je de oogst datum wel doorgeven als het zo ver is (of komt met dit K*%# weer.

Hoogte: laag +/- 40 cm (wat later gezet) wel mooi bossig inmiddels.

 

Opmerkingen: Zijn mooi groen, staan op een zonnige plaats. Een heeft vorige week door toedoen van mijn vrouw een zijtak verloren (kijk nou uit, ik kijk wel uit, oeps sorry). Hebben behoorlijk onder vuur gelegen van de slakken. Alhoewel de slakken WW schijnbaar aantrekelijker vinden dan de PPtjes.

 

Zaailingen bloeien nog niet, als het zover is geef ik wel een gilletje.

 

Als je nog verdere inf wil laat het me maar even weten.

Groet,

Ace

Share this post


Link to post
Share on other sites

soort passion #1, uit gefeminiseerd zaad.

 

1tje staat heel goed in de bloei, sinds 14 augustus opgemerkt, maar het moest al wel 2 dagen aan de gang geweest zijn.

 

ze staan in de volle grond, 1 bloeit dus, 2 maar voorzichtig,en 2 hebben alleen voorbloei..

 

er word beloofd dat deze planten in 6 weken afbloeien, dus als ze 14 augustus echt in de bloei stond, dan zou het ergens eind september begin oktober klaar moeten zijn, en dat klopt met de beschrijving op de site.. nu nog die afbloeitijd waarmaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he jimfried,

wel een goed idee, ik ben vooral benieuwd naar wanneer ze klaar zijn en/of gaan schimmelen

 

Soort: Nieuwe Dame Blanche, zaden

begin kweek:23 april

begin bloei: 22 juli

einde bloei:--

rot:--

hoogte: 2,40

volle grond,plantgaten verrijkt met kippenmestkorrels,kalk en cocos, af en toe wat kunstmestkorrels

 

Soort:Purple Power, stekken

begin kweek:mei

begin bloei:14 augustus

einde bloei:--

rot:--

hoogte: 2,30

volle grond,plantgaten'verrijkt met kippenmestkorrels,kalk en cocos, af en toe kunstmestkorrels

 

nu is het wachten op de andere soortjes :no

 

laters :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello kwekers en niet kwekers

 

soort : easy sativa uit zaad ( female seeds )

grond : volle grond ( plantgat gevuld met cocos / potgrond /tuingrond totaal 120 liters )

begonnen : 1 april ontkiemt :whistling en na 10 dagen buiten geplant

voeding : Bio-nova supergrondmix en vanaf topvorming pk 13 /14 van Bio-nova en Bio-Boost van BioCanna

Bloei : 1 augustus

einde bloei : - ( ik verwacht half september)

rot : sommige haartjes zijn bruin door de vochtigheid maar nog geen schimmel

Share this post


Link to post
Share on other sites

haartjehooren bruin te worden :whistling

 

________________________________

edit

 

me 1000e bericht op het forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soort: South India X Skunk (High Quality Seeds)

begin kweek:29 april

begin bloei: Eind September (geen aanrader voor volgend jaar dus!)

einde bloei: 25-30 november

rot: GEEN! Stonden onder afdak.

hoogte: 2,10

 

35 Liter kuipen. Aarde is combinatie van 50 liter canna pro, 50 liter H&G + nog wat universele potgrond om de kuip op te vullen! Ik voed matig bij met biobizz (grow, bloom, topmax)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...