Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

LP8124

Bloeifase Zo Lang Mogelijk Uitstellen Voor Een Betere Opbrengst?

Recommended Posts

Ik heb op het moment maar een plant en kan op het moment ook niet aan meerdere planten komen hier in de buurt en na dit experiment wil ik binnen gaan kweken. Omdat ik maar een plant heb wil ik er zo veel mogelijk wiet vanaf halen. (Lijkt me vrij logisch)

Helaas was ik dit jaar sowiso veel te laat dus is het maar en klein plantje, wel een hele mooie plant, dikke steel, grote bladeren.

 

Hier volgt dus de vraag, Is het mogelijk omde bloeifase zo ver uit te stellen totdat je een eenorme plant hebt? En hem daarna laten bloeien tot er huge toppen aan zitten.

 

En met eenorm bedoel ik ook eenorm!

 

De plant ben ik nu buiten aan het opkweken en wil hem als het mogelijk blijkt te zijn verder binnen afkweken.

 

En als het mogelijk blijt te zijn, hoe lang kan je hier mee doorgaan? Zit er een limiet aan? En hoe doe je dit?

 

Als dit kan lijkt het me een leuke manier van kweken, niet zo effectief als de echte fokkers hier maar op deze manier kan je dus op natuurlijke wijze een hele grote opbrengst krijgen...

 

ALS het mogelijk blijt te zijn....

 

Hier graag jullie reacties....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo om te beginnen haal die foto van jezelf eraf voor je eigen veiligheid :whistling

 

en antwoord op je vraag

 

een buitenplant gaat of zit al in de bloei nu dus veel groter zal die niet worden

 

 

en doe je het binnen regel je de groei met aantal uren licht 18/6 en bloeien 12/12

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...